• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [abo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Boem]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Dracy mijn laatste post staat in het vorige


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Waarom doe je het dan?"
    Ik haal mijn schouders weer op en voel mijn wangen rood kleuren. Zuchtend laat ik me achterover op mijn bed vallen. Ik mijn val trek ik Jeremy naast me. Mijn hoofd leg ik op zijn borstkas.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je bent schattig wanneer je bloost," fluister ik zacht.
    Glimlachend kijk ik haar aan, en ik moet lachen wanneer ze me mee naar beneden trekt. Zacht wrijf ik over haar arm en kijk haar aan. Hier kan ik me uren mee bezig houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Yo, i know, maar ik w8 even. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    abo)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [oki ik denk i say it. OMG school is echt gestoord]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya
    Ik kijk toe hoe André zijn prachtige ogen opent en 'hi' mompelt hij zacht en hij kust me op mijn wang hij glimlacht en pakt mijn hand vast.
    Ik denk na of hij wel weet waar zijn andere arm ligt en ik leg mijn hoofd weer neer op zijn borstkas, om naar zijn hart te luisteren.
    'hey honey' antwoord ik en ik luister aandachtig naar zijn hart terwijl mijn gedachten nog steeds liggen bij zijn arm op mijn blote rug.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ik ga zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik kijk Lilly aan.
    "Geloof je me niet? Best begrijpelijk, hoe ik doe, wat ik zeg." Zeg ik eerlijk.

    André

    "Hey honey." Zegt Maya als ze haar hoofd op mijn borstkas legt.
    Ik beweeg een beetje met mijn andere hand en kijk op. Ik lig met mijn hand op Maya's onderrug, onder haar slaapding.[]
    Ze vind het blijkbaar niet erg, want anders zou ze hem allang weggeduwt hebben. Ik glimlach en druk een kusje in haar haren.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Je bent schattig wanneer je bloost."
    Ik verstop mijn gezicht in zijn nek om mijn blosjes te verbergen.
    Ik wil niet schattig zijn.
    De haren op mijn armen gaan overeind staan als hij er over wrijft. Er gaat een rilling door mijn lichaam. Mijn hart gaat steeds sneller kloppen. Zachtjes vlei ik mezelf tegen hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly.
    Ik kijk even naar Isa. "Jawel ik geloof je" zeg ik zacht.
    Ik til mijn doosje weer op.

    [pyjama]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (lol XD)

    Maya

    Ik voel dat hij een kusje in mijn haar drukt en ik glimnlach.
    Ik haal mijn hoofd van z'n borst en ga rechtop zitten waardoor zijn arm verschuift en zijn hand nu half boven mijn navel ligt.
    Ik hou mijn adem in van schrik en probeer dat niet te laetn merken, wat niet 100% lukt.
    'Eh- v-oel jij je al beter?' vraag ik en probeer zijn blik te vermijden.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 20:39 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Charlotte

    Ik giechel wanneer Michael kusjes op mijn kruin drukt en geef hem een zoentje op zijn borstkas. Dan kijk ik omhoog.
    "Volgens mij ben ik nu wel schoon," zeg ik met een klein glimlachje.
    Ik ga op mijn tippen staan en druk nog een kusje op zijn neus.

    Arion

    Mary legt haar arm om mijn hals en drukt kleine kusjes op mijn lippen. Ik krijg het vreselijk warm wanneer ik haar lichaam tegen het mijne voel en kruip een heel klein stukje achteruit. Dit keer is het mijn beurt om het kussen af te breken.
    "Hey," zeg ik zach tegen Mary, alsof ik haar nu pas voor het eerst zie.

    Irial

    Kyle's tong vindt de mijne terwijl hij zijn handen op mijn rug legt en mee beweegt. Ik sleur hem mee in een passievole kus en draai een pluk van zijn haren om mijn vinger om er dan zachtjes een beetje aan te trekken. Ik voer het tempo nog een beetje op en kreun zijn naam.
    Hij is zo heerlijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.