• Ik ben dus ondertussen al weer 3 weken fzo single na mijn eerste vriendje te hebben gehad op een leeftijd van 17 sommige gaan zeggen wat klaag je je hebt al een vriendje gehad andere gaan zeggen omg zo laat pas je eerste vriendje. Maar het draait er dus omdat ik me altijd dik voel hoewel mijn vrienden zeggen dat ik mager ben en dat ik me ook altijd ontzettend lelijk voel. Er hebben jongens dat al in mijn gezicht gezegd, dus ergens zullen ze wel gelijk hebben. Conclusie mijn zelfvertrouwen is dus heel laag en morgen ga ik uit. Ik hoop eindelijk eens wat aandacht te krijgen van een jongen of jongens, want echt aandacht dat ze mijn nr komen vragen heb ik nog nooit gehad en ik zou het gewoon zo graag eens willen. Ik wil gewoon geen single mer zijn. Sorry ik moest het allemaal even kwijt.
    Hebben jullie tips hoe ik mezelf mss wat mooier kan maken fzo?

    You really don't need a guy to get selfesteem, you know.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    You really don't need a guy to get selfesteem, you know.

    Weet ik maar als je altijd te horen krijgt dat je lelijk bent?

    vezz schreef:
    (...)
    Weet ik maar als je altijd te horen krijgt dat je lelijk bent?

    Dan is er echt iets mis met de mensen met wie je omgaat. Zoiets zeg je niet.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Niemand heeft ook ooit mijn nummer gevraagd op die manier. Ik lig er dus niet wakker van, maar single zijn is nu toch ook niet zo erg. Die jongens gaan je zelfbeeld niet omhoogkrikken door een relatie met je aan te gaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Escritura schreef:
    You really don't need a guy to get selfesteem, you know.


    Ex astris, sciencia

    WE DON'T NEED A MAN, GIRL!
    Srsly, je hebt echt geen jongen nodig die je mooi noemt. En de beste relatie die je kunt aangaan is met jezelf. En als jij jezelf niet mooi vindt, hoe moeten jongens je dan mooi vinden?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    HE?! NIEMAND is lelijk!! het is wat je er zelf van maakt! als je je mooi voelt ben je mooi(A) kom op! je bent heus niet lelijk!~laat eens een foto zien! IK vind MEZELF "prachtig"=D maaja ik heb echt een MEGA ego xD heheh niets mis mee!! en je kan nooit lelijjker zijn dan een meid bij mij op school =D (of ben je die meid??.... nee want jij bent ouder... maar misschien lieg je wel... OK ik heb gewoon letterlijk hier neergezet wat ik denk.. op het feit na dat ik het meeste engels denk... maar ik schijf het niet in het engels omdat ik niet zo dom wil lijken door allemaal spelfouten te maken xD doe ik nu ook maar dat komt omdat ik typgebrek heb =D OK nu moet ik echt ophouden!)
    maar je bent heus niet lelijk hoor ;D weet ik haast wel zeker! en ookal en je lelijk, een jongen die je alleen leuk vind omdat je knap bent zijn stom(cat)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Als die mensen zoiets over je zeggen zijn ze je niet waard. You deserve better, girl (:


    26 - 02 - '16

    Wees zelfzeker en gelukkig met jezelf.
    Er is niks mooiers dan dat.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben al twee jaar single. Suck it up.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik weet wat je bedoelt. Maar ga absoluut geen aandacht zoeken, daar trek je de verkeerde jongens mee aan.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Wees blij met je zelf. Je moet je niet veranderen omdat andere je "lelijk" vinden, dat maakt hun nog niet mooier. Wees wie je bent :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    JustYouAndMe schreef:
    HE?! NIEMAND is lelijk!! het is wat je er zelf van maakt! als je je mooi voelt ben je mooi(A) kom op! je bent heus niet lelijk!~laat eens een foto zien! IK vind MEZELF "prachtig"=D maaja ik heb echt een MEGA ego xD heheh niets mis mee!! en je kan nooit lelijjker zijn dan een meid bij mij op school =D (of ben je die meid??.... nee want jij bent ouder... maar misschien lieg je wel... OK ik heb gewoon letterlijk hier neergezet wat ik denk.. op het feit na dat ik het meeste engels denk... maar ik schijf het niet in het engels omdat ik niet zo dom wil lijken door allemaal spelfouten te maken xD doe ik nu ook maar dat komt omdat ik typgebrek heb =D OK nu moet ik echt ophouden!)
    maar je bent heus niet lelijk hoor ;D weet ik haast wel zeker! en ookal en je lelijk, een jongen die je alleen leuk vind omdat je knap bent zijn stom(cat)

    Het zijn meestal zo vriendjes van mijn jongere broer (mijn broer zegt het ook maar hij meent het nooit) bvb in de ploeg van mijn broer daar zeggen ze het wel eens of op de hockey zelf xD ach ja we will see this evening xD

    Als je zo graag wil dat een jongen je aandacht gaat geven en je nummer vraagt, dan ga je dat uitstralen en lijk je dus redelijk wanhopig. Dit trekt geen jongens aan en het zal je avond er ook niet leuker van maken. Oftewel; laat die jongens gewoon even lekker zitten en ga gewoon lol maken. Een vriendje komt wel weer, maar niet als je er naar gaat zoeken.

    RINUS schreef:
    Als je zo graag wil dat een jongen je aandacht gaat geven en je nummer vraagt, dan ga je dat uitstralen en lijk je dus redelijk wanhopig. Dit trekt geen jongens aan en het zal je avond er ook niet leuker van maken. Oftewel; laat die jongens gewoon even lekker zitten en ga gewoon lol maken. Een vriendje komt wel weer, maar niet als je er naar gaat zoeken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.