• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Met een hand doe ik behendig mijn bh uit, wanneer ik zijn handen op mijn borsten voel, en kijk hem wat onzeker aan.
    "Mary," hoor ik hem kreunen.
    Ik stop niet en doe liefdevol verder. Voorzichtig, maar toch ruw genoeg. Ik druk passioneel mijn lippen op de zijne en bijt zacht op zijn lip. Ik hoop maar dat hij er even hard van geniet zoals ik daarnet er van genoten heb, en met mijn vrije hand ga ik even door zijn haren.

    -I'm off :3-

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:00 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial grinnikt even en trekt me dichter tegen zich aan. Hij gaat door mijn haren.
    "Ik meende het wel, wat ik net zei over die piercing. Wat denk jij?" Zegt hij zachtjes.
    Ik haal mijn schouders op. "Ik weet niet, doet dat geen pijn?" Vraag ik best nieuwsgierig en draai me om zodat ik Irial aan kan kijken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Topic 48!!!!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    Iets ruwer voel ik zijn lippen op de mijne. Hij drukt zijn doorweekte lichaam tegen de mijne. Met mijn handen ga ik door zijn haren. Zachtjes fluistert mijn naam. Weer giechel ik en ik verplaats mijn lippen naar zijn hals.

    Michael

    Charlotte glimlacht breed. Lachend kijk ik haar aan en verplaats dan mijn zicht op de wekker. Het is veelste vroeg om al wakker te zijn. Zachtjes zucht ik en ga weer op mijn buik liggen, zoals ik altijd lig. Met een hand ga ik even door mijn haren en probeer ik nog wat te slapen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [@Elise: post is aangepast ^^]


    Jeremy

    Ik moet spontaan lachen wanneer ze giechelt. Het maakt haar enorm schattig. Wanneer ik haar lippen in mijn hals voel, moet ik even kreunen.
    "Jij hebt echt snel door wat ik leuk vind, he?" fluister ik zacht.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:02 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Jij hebt echt snel door wat ik leuk vind, he?"
    Met mijn lippen laat ik zijn hals los.
    "Oefening," grinnik ik. "Je krijgt het vanzelf door."
    Ik neem zijn gezicht tussen mijn handen en druk teder een klein kusje op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Oefening. Je krijgt het vanzelf door."
    Ik grinnik even en kus haar teder terug. Ik rek de kus zo lang mogelijk.
    "Vind je het erg als ik mijn kleren uittrek? Mijn broek zakt bijna af."
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Mary laat zich niet afleiden en gaat gewoon verder terwijl ze haar lippen op de mijne drukt. Wanneer ze in mijn onderlip bijt hou ik het niet meer. Kreunend bereik ik mijn hoogtepunt. Er loopt een rilling over mijn rug terwijl ik haar aankijk.
    "Dat was perfect," fluister ik tegen haar lippen aan voor ik haar zachtjes kus.

    Irial

    Hij haalt zijn schouders op.
    "Ik weet niet, doet dat geen pijn?" vraagt hij. Hij gaat een beetje anders liggen om me aan te kijken. Ik kijk hem glimlachend in de ogen.
    "Ik kan wel wat hebben," zeg ik met ondeugende ogen. Van mijn andere piercings heb ik bijna niks gevoeld. Al denk ik dat een tong wel iets anders is. "Soms mag het wel een keertje wat pijn doen," voeg ik er nog zacht aan toe. "Lijkt het jou niks?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Dat was perfect."
    Ik voel zijn lippen op de mijne en sluit mijn ogen. Ik kan het alleen maar beamen. Onder de dekens ga ik op zoek naar zijn hand en verstrengel onze vingers.
    "I-ik ben blij dat het met jou was. Zo, de eerste keer, zo intiem," fluister ik zacht.
    Ik voel dat ik rood word, maar ik wil dat hij het weet, dat dit speciaal is, en veel voor me betekent.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik neem de tissues vanonder mijn bed en bied er allereerst eentje aan Mary aan. Ik weet niet hoe het met haar hand zit. Dan veeg ik mijn boeltje weg. Ondertussen voel ik hoe ze mijn vrije hand neemt.
    "I-ik ben blij dat het met jou was. Zo, de eerste keer, zo intiem," fluistert ze zacht.
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Ik ook," zeg ik vertederd. Ik ga een beetje meer onderuit liggen en trek haar tegen me aan waarop ik de lakens verder over ons heen leg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Ik kan wel wat hebben," Zegt Irial met ondeugende ogen. "Soms mag het wel een keertje wat pijn doen," Voegt hij eraan toe.
    "Lijkt het jou niks?" Vraagt hij dan.
    "Jawel." Zeg ik met een glimlach. "Voelt dat niet erg raar?" Ik met al me vragen. Ik lach eventjes zachtjes.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Ik ook."
    Ik bedank hem even voor de tissue en veeg mijn hand en een stukje van mijn buik schoon. Ik maak er een propje van en geef het hem aan.
    "Hier, je mag het terughebben." zeg ik zachtjes lachend.
    Dolverliefd kijk ik hem aan en laat hem me tegen zich aan trekken. Ik nestel me tegen hem aan, en druk verschillende kusjes langs zijn kaaklijn. Zacht knijp ik in zijn hand, en met de andere teken ik onzichtbare cirkeltjes op zijn borst en buik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Jawel. Voelt dat niet erg raar?" vraagt hij lachend. Ik haal mijn schouders op en por hem even.
    "Hoe moet ik dat weten, ik heb er toch nog geen?" lach ik.
    Speels bijt ik even op zijn lip om hem dan een kusje te geven.

    Arion

    "Hier, je mag het terughebben," zegt ze zachtjes lachend. Ik barst in lachen uit terwijl ik het aanneem en in de prullenbak gooi. Het lachen vergaat me echter wanneer kusjes op mijn kaaklijn zet en cirkeltjes op mijn buik en borstkas tekent. Ik trek het laken nog wat verder omhoog zodat ook haar bovenlichaam bedekt is. Niet dat ik er niet naar wil kijken, maar ik zou niet willen dat zij zich ongemakkelijk voelt. Ik ga op mijn zijn liggen en streel een lok haar uit haar gezicht. Zachtjes druk ik mijn lippen op de hare.
    "Ik wilde dat je zo klein was dat ik je in een luciferdoosje kon steken. Ik zou je overal mee naartoe nemen," fluister ik tegen haar lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Teder kus ik hem terug.
    "Ik wilde dat je zo klein was dat ik je in een luciferdoosje kon steken. Ik zou je overal mee naartoe nemen."
    "Nou, je hebt de pech dat ik een beetje groter ben uitgevallen, maar ik hou je niet tegen me overal mee naartoe te nemen."
    Glimlachend kijk ik hem aan, en tuit mijn lippen, met gesloten ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Hoe moet ik dat weten, ik heb er toch nog geen?" Lacht Irial nadat hij me porde.
    Ik lach eventjes. Hij bijt eventjes op mijn lip en geeft me dan een kusje.
    "Zal ik er dan ook eentje doen?" Vraag ik grinnikent, maar toch gemeend. Ik kijk hem lief aan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Ich liebe dich 27.12.23