• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    Ze kruipt dicht tegen me aan. Ik sla mijn arm om haar schouder en leg mijn hoofd op de hare.
    "Zou je oma het fijn vinden als ik morgen een keertje kook?" vraagt ze.
    Er ontstaat vanzelf een kleine glimlach op mijn gezicht.
    "Ze zou het geweldig vinden," lach ik. "Zelf kookt ze nooit dus het is heel bijzonder voor haar om samen te eten."
    Zachtjes druk ik een kusje op haar kruin en sluit ik mijn ogen. Even geniet ik van dit moment.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Ze zou het geweldig vinden. Zelf kookt ze nooit dus het is heel bijzonder voor haar om samen te eten."
    Hij drukt een kusje op mijn kruin en ik glimlach.
    "Mooi, dan doe ik dat. Kan jij ook eens lekker gewoon aanschuiven."
    Ik sluit mijn ogen en mijn mond. Heel even sta ik mezelf toe om mezelf en Michael over een paar jaar in te beelden. Momenten zoals deze mogen er nog veel komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rajah schreef:
    Donna

    Ik knik even als hij een onschuldig gezicht trekt.
    "En hoe ga je me helpen?"
    Lachend haal ik mijn schouders op.
    "Dan ga ik weg en dan kijk je de film alleen?" stel ik lachend voor.


    Jeremy

    "Dan ga ik weg en dan kijk je de film alleen?"
    Ik schud heftig mijn hoofd en sla mijn armen om haar heen.
    "Nee."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Mooi, dan doe ik dat. Kan jij ook eens lekker gewoon aanschuiven."
    Ik knik tevreden en laat haar los. Comfortabel ga ik op het bed liggen en nestel me lekker in. Mijn hand wrijft over Charlotte's arm terwijl ik mijn ogen sluit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Roane schreef:
    Arion

    "Gaan we nú echt praten over mijn complexen?"
    Ze neemt mijn gezicht in haar handen en wrijft met haar duim over mijn wang om me vervolgens traag te zoenen. Maar al te graag beantwoord ik die kus. Voorzichtig laat ik mijn hand tussen haar benen glijden. Ik laat hem daar gewoon even rusten. We hebben tijd.


    Mary

    Ik voel zijn hand tussen mijn benen glijden, en ik verstijf even tegen zijn lippen aan. Ik open mijn ogen, en knipper enkele keren, om goed te beseffen hoe het voelt. Het voelt niet slecht, in tegendeel, en onbewust spreid ik mijn benen wat. Ik ga met mijn hand door zijn haren, en kijk hem even in de ogen. Welke keuze hij ook maakt, ik sta er volledig achter. Teder druk ik mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maya

    "Lach," Zingt hij zacht "Lach elke dag, voor mij voor jou, voor ons." ik Hij doet zijn armen ook om mij en hij wrijft over min rug.
    Ik met mijn hand onder zijn schirt langs en aai zijn bovenrug ook.
    'Everytime we toutch i get this feeling...' snik ik en ik haal rustig diep adem 'everytime we kiss i swear i can fly...'


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Donna

    Hij schut heftig zijn hoofd en slaat zijn armen demostratief over elkaar.
    "Nee," zegt hij kort en duidelijk. Dat grinnikt hij.
    Lachend schud ik met mijn hoofd.
    "Dan help ik je toch niet," grinnik ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik grom wanneer hij weer naar boven gaat.
    "Zal ik een tongpiercing laten zetten? Ik denk er al een tijdje over. Hoe zou dat voelen?" Zijn ogen schitteren. Ik lach eventjes.
    Hij kust zich voor de tweede keer naar beneden. Ik kreun wanneer hij een paar likjes geeft.
    Ik voel mijn opwinding weer groter worden en laat dat ook wel merken, ik grijp de deken weer vast.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Dan help ik je toch niet."
    "Awh, jammer."
    Ik laat haar met een arm weer los, en druk een kus op haar slapen.
    "Om eerlijk te zijn, ik kan niet meer volgen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    Ik glimlach als ik hoor wat ze zingt.
    Ik voel haar hand over mijn bovenrug gaan, ik krijg er kippenvel van.
    "Lekker." Fluister ik in haar oor.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [kan isa haar anders bellen of smsen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya

    ik voel dat hij kippenvel krijgt en lach als ik hoor wat hij zegt.
    'Your arm are my castle...' zing ik, mijn stem klingt helder maar toch breekbaar. ik snik weer en haal dat weer diep adem
    'your hart is my sky' ik aiit weer over zijn rug en ga zacht met mijn nagels over zijn huid.
    Ik besef me weer wat ik aan hem en hoe ik tegen André aanlig, algouw voel ik dat ik knalrood word


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Charlotte

    Michael laat me los om vervolgens te gaan liggen. Ik ga naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borstkas waarop hij over mijn arm begint te wrijven. Ik glimlach zachtjes en sluit mijn ogen. Pas nu besef ik hoe moe ik werkelijk ben. Ik probeer terug te denken aan vanochtend, maar dat lijkt al zo lang geleden. Wat een dag. Nee, laat me hier dan maar rustig bij mijn Hercules liggen.

    Arion

    Ik besef dat ik er goed aan gedaan heb even te wachten als Mary wat verstijft. Ze lijkt wat te aarzelen maar spreid uiteindelijk haar benen een beetje. Ze haalt een hand door mijn haren en kust me teder. Ik beschouw dat alles als een goedkeuring en begin zachtjes over de stof van haar slipje te wrijven.
    "Zeg maar wat je fijn vindt of juist niet," fluister ik tegen haar lippen aan. Ik heb hier namelijk zelf ook geen ervaring mee, dus ze zal me een beetje moeten loodsen vrees ik.

    Irial

    Kyle begint te kreunen. Terwijl ik hem begin te verwennen laat ik mijn handen over zijn lichaam gaan. Dit is iets dat ik amper doe, maar voor hem heb ik alles over. En ik zou mezelf een vreselijk persoon vinden als ik het alleen om mijn plezier liet draaien. Ik ga een beetje sneller. Geven en nemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [is het morgen gelijk de nieuwe dag in de rpg of niet]
    Lilly
    Ik dronk mijn glas leeg en voelde me een beetje licht worden in mijn hoofd.
    Vrolijk zingend pakte ik mijn spullen en liep naar boven.
    Boven starte ik mijn computer op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Zeg maar wat je fijn vindt of juist niet."
    Ik knik zacht, en word even rood. Zijn aanrakingen hebben de nodige gevolgen, en het opgewonden gevoel in mijn onderbuik is er weer. Ik besef dat er geen betere persoon is dan Arion om dit mee te delen. We zijn even onervaren, en het maakt het net dat ietsje specialer. Ik ril even van zijn aanrakingen, en kreun zacht. Ik doe mijn best het gekreun wat te smoren door hem te zoenen, met als gevolg dat het een beetje raar klinkt. Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen even neer. Als ik mijn gevoel volg, dan ga ik dit goed verpesten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.