• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Na tis niet alleen jou I-net, volgens mij is Quizlet gewoon traag. ;) Truste.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Vaarwel."
    Hij doet alsof hij mij gaat kussen maar laat zich dan op het bed neervallen. Stil blijft hij liggen.
    "Nee," zeg ik dramatisch. "Ga niet dood."
    Ik schud aan zijn schouders en luister naar zijn ademhaling. Ik buig naar hem toe om mond op mond beademing toe te passen maar voordat ik hem raak schiet ik in de lach.
    "Het is ook wel lekker rustig zonder jou," grinnik ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik heb er ook last van.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi
    'dude waar overnacht jij eigenlijk?' Vraagt Dimitry. Ik kijk hem grinnikend aan, 'In een huis' lach ik. 'Ik slaap in het huis van André' Zeg ik na de lach bui.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Jeremy

    "Het is ook wel lekker rustig zonder jou."
    Nog steeds bewegingloos blijf ik liggen. Zo makkelijk geef ik me niet over. Ik hou mijn ogen stijfdicht, net als mijn lippen, en ik beweeg niet. Ik adem zo stil en traag mogelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ze laat haar vingers tussen de mijne glijden en beweegt haar heupen. Waarom precies weet ik niet. Ik sluit mijn ogen wanneer ze fluisterend mijn naam kreunt, het is zo opwindend. Ik open net op tijd mijn ogen om haar naar me te zien kijken voor ze haar lippen op de mijne drukt. Voorzichtig probeer ik er een tweede vinger bij te krijgen maar dat vlot niet echt dus laat ik het nog maar even. Ik wil haar geen pijn doen.

    Irial

    "Mag ik toch wel zeggen?" grinnikt Kyle waarop hij zijn tong uitsteekt. Ik knap er dreigend even naar met mijn tanden. "Ik vind mezelf namelijk behoorlijk schattig."
    Nu is het mijn beurt om te grinniken. Ik ga op mijn buik liggen en steun op mijn elleboog terwijl ik mijn hoofd op mijn hand laat rusten. Ik hang nu opnieuw een beetje boven Kyle. Met mijn andere hand teken ik cirkeltjes op zijn borstkas.
    "Soms ben je dat," zeg ik met een stoute blik in mijn ogen. "Als je het over daarnet had, dan moet ik je helaas tegenspreken." Ik druk mijn lippen heel licht op de zijne. "Niet dat je mij hoort klagen," fluister ik tegen zijn lippen aan.

    Charlotte

    Ik zie een donkere gedaante in het deurgat staan en trek de dekens verder over me heen. Waarom kan hij me nou niet gerust laten? Er stromen tranen over mijn wangen omdat ik weet wat er komen gaat.
    "Niet huilen liefje," hoor ik een zware mannenstem zeggen. "Pappie is hier."
    Ik voel zijn hand onder de lakens komen.

    "Nee, niet- niet doen."
    Mijn protest mag niet baten, hij gaat onverstoord verder. Zijn handen glijden over mijn lichaam en ik huiver. Een van zijn handen probeert zich tussen mijn stevig gesloten benen te wurmen
    Ik klem mijn benen tegen elkaar aan.
    "Hou op!" Een gil verlaat mijn mond.
    De man wordt kwaad en scheurt mijn slipje aan flarden.
    Ik schrik wakker en moet even bekomen voor ik besef waar ik ben. De zweetdruppels staan op mijn voorhoofd en enkele tranen stromen over mijn wangen maar ik veeg ze resoluut weg. Ik huil niet meer voor die rotzak. Seks is fijn, ondanks wat hij me heeft aangedaan. Ik laat hem mijn leven niet verpesten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Mijn Internet is echt rot nu, ik ga ook off. Latex iedereen en wel trusten.)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Donna

    Jeremy blijft nog steeds roerloos liggen. Lachend kijk ik naar hem en haal mijn schouders op. Dan maar douchen. Van onder mijn kussen vis ik mijn pyjama en loop richting mijn badkamer. Ik begin me daar uit te kleden en mijn make-up te verwijderen. Vrolijk doe ik de radio hard aan en zing lachend met de liedjes mee.
    "The seven things I hate about you
    The seven things I hate about you
    Oh you
    You're vain, your games
    You're insecure
    You love me, you like her
    You make me laugh
    You make me cry," zing ik lachend mee terwijl ik onder de douche stap. De warme stralen strelen mijn lichaam. Voorzichtig maak ik mijn haren nat waarna ik ze inzeep met shampoo.

    Michael

    "Nee, niet- niet doen."
    Ik kreun het geluid zachtjes weg en draai me ruw om.
    "Hou op!" hoor ik iemand ver weg gillen.
    Met mijn hand sla ik onbewust op het matras. Naast me voel ik Charlotte bewegen. Slaperig open ik mijn ogen.
    "Wat is er?" kreun ik slaperig.
    Moe draai ik mezelf op mijn buik en sluit mijn ogen opnieuw.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Wanneer ik mijn heupen op een bepaalde manier beweeg, komt hij net aan een gevoelige plek, en ik voel mijn hoogtepunt pijlsnel naderen.
    "Arion," fluister ik bijna smekend.
    Mijn ademhaling versnelt wat en ik kreun enkele keren. Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen. Persoonlijk vind ik het veel te snel, maar ik kan er toch niets aan veranderen. Ik wil er zo hard mogelijk van genieten, en ik hou mijn adem even in wanneer ik kreunend en trillend klaarkom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    Ik krabbel grinnikend recht wanneer ik haar hoor weggaan. Ik besluit haar te volgen.
    Ik luister naar haar wanneer ze meezingt met een liedje, en ik leun tegen de deurpost.
    "Hopelijk gaat dat niet over mij," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Hopelijk gaat dat niet over mij," hoor ik naast me.
    Geschrokken draai ik me om naar de deur. Opgelucht haal ik adem als ik Jeremy zie staan.
    "Je leeft weer," roep ik hysterisch. Ik zak door mijn knieën en vouw mijn handen.
    "Dank U, dank U dat U Jeremy weer heeft laten leven."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk haar lachend aan en schud mijn hoofd.
    "Dat ziet er gezellig uit," zeg ik grinnikend met een knik naar de douche.
    Ik sluit de badkamerdeur en kijk haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dat ziet er gezellig uit," grinnik hij. Achter hem sluit hij de badkamerdeur. Lachend bijt ik op mijn lip en sla mijn natte armen om zijn hals. Lachend trek ik hem met kleding en al de douch onder. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Het is hier ook heel gezellig," grinnik ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Voor ik het weet heeft ze haar armen om mijn hals gelegd, en sta ik mee onder de douche.
    "Het is hier ook heel gezellig."
    "Woah," zeg ik lachend.
    "Nu word ik helemaal nat.."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik hou mijn adem in wanneer ik Michael voel bewegen en hoor mompelen. Hij hoeft dit niet te weten, dat ik nog nachtmerries heb over die vreselijke vent. Gelukkig draait hij zich op zijn buik en slaapt verder. Ik blijf nog even zitten tot ik er vrij zeker van ben dat hij effectief slaapt. Ik stap voorzichtig uit bed en sluip de kamer uit. Beneden word ik verrast door zijn oma, die blijkbaar nog wakker is.
    "Ik eh, ik kom alleen even een glaasje water halen, als dat goed is," zeg ik zacht. De dame knikt en kijkt me bezorgd aan. Ik wapper even met mijn hand en schud mijn hoofd. "Slechte droom," verklaar ik voor ze iets kan vragen. Ik glimlach vriendelijk en neem een glas water waar ik zuinige slokjes van neem. "Nog eens bedankt dat we hier mogen blijven," zeg ik tegen de vrouw voor ik terug naar boven ga, mijn glas nog in handen. Wanneer ik terug in de slaapkamer kom zie ik Michael dwars over het bed liggen. Ik ben er even door vertederd en keer terug naar beneden om op de bank te slapen.

    Arion

    "Arion," fluistert ze smekend.
    Ik probeer haar te plezieren door sneller te gaan, zonder onvoorzichtig te worden. Haar ademhaling versnelt en niet veel later bereikt ze haar hoogtepunt. Ik druk mijn lippen op de hare en haal traag mijn hand uit haar slipje om hem weer liefkozend over haar lichaam te laten glijden. Dan maak ik mijn lippen los zodat ze op adem kan komen. Ik druk enkele kusjes op haar wangen en voorhoofd en kijk haar dan verliefd aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.