• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    Ergens ver weg hoor ik Charlotte smakgeluidjes maken. Wat onrustig woel ik heen en weer. Ik kan er absoluut niet tegen als ik een bed moet delen. Het liefste lig ik overdwars met mijn armen en benen wijd. Het wordt steeds zwarter voor mijn oogleden. Zachtjes gaap ik en ga lang uit op het bed liggen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "W-wat ga je doen?"
    Ik schud streng mijn hoofd.
    "Dat is voor jou een vraag en voor mij een weten," beantwoord ik geheimzinnig. Ik moet moeite doen om mijn lach in te houden. Acteren is nooit mijn beste kant geweest.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat is voor jou een vraag en voor mij een weten."
    "O-oke, nu ben ik officieel bang voor je."
    Ik kruip wat weg van haar om mijn woorden te versterken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rajah schreef:
    Michael

    Ergens ver weg hoor ik Charlotte smakgeluidjes maken. Wat onrustig woel ik heen en weer. Ik kan er absoluut niet tegen als ik een bed moet delen. Het liefste lig ik overdwars met mijn armen en benen wijd. Het wordt steeds zwarter voor mijn oogleden. Zachtjes gaap ik en ga lang uit op het bed liggen.


    lolz zo lig ik ook het liefst XDDX


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Donna

    "O-oke, nu ben ik officieel bang voor je."
    Hij gaat wat verder weg zitten.
    Ik trek een pruillipje.
    "Niet wegggaan," zeg ik zielig. "Dat wil ik niet."
    Om hem meer te overtuigen gooi ik ook mijn bambi ogen in de strijd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Niet wegggaan. Dat wil ik niet."
    Ik trek mijn knieen op zoals een klein kindje en sla mijn armen erom heen.
    "Moet jij zo eng maar niet zijn," zeg ik zo zielig mogelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik glimlach tegen haar lippen aan wanneer ze kreunt. Ze bijt zachtjes op mijn onderlip en ik besluit dat dit wel het goede moment is om haar te beginnen stimuleren. Ik ga zo voorzichtig mogelijk te werk, kleine handen heb ik nu eenmaal niet. Ik maak me even los van haar lippen en kijk haar vragend in de ogen.
    Doe ik dit wel goed?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    André

    Ik bekijk haar.
    "Ja en?" Oké, ik snap wel dat ze zich schaamt, maar dat hoeft toch helemaal niet. Ze heeft een mooi lichaam, die kleren kijk ik zo doorheen.

    Kyle

    Irial spoelt zijn mond met wat water, ik kijk hem grijnzend aan.
    Dan pakt hij de doos tissues en gaat naast me liggen waarna hij alles wegveegd.
    Hij geeft me een langzame tedere kus en wrijft een lok uit mijn gezicht, hij jkijkt me met een verliefde blik aan.
    Ik kijk hem terug aan, met precies dezelfde blik.
    "Jij bent de liefste, leukste en schattigste jongen ooit." Zeg ik met een brede glimlach.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Moet jij zo eng maar niet zijn."
    Ik sla mijn ogen neer.
    "Sorry," zeg ik zachtjes.
    Ik weet zelfs een paar tranen tevoorschijn te toveren.
    "Sorry."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Een iets luidere kreun ontsnapt aan mijn lippen wanneer hij me begint te stimuleren. Lichtjes til ik mijn heupen op, en ik bijt op mijn lip. Ik doe moeite om mijn ogen open te houden, zodat ik hem kan blijven aankijken. Wanneer hij me vragend aankijkt, neem ik zijn gezicht in mijn handen en druk lichtkreunend enkele kusjes op zijn lippen. Mijn rechterhand laat ik langzaam via zijn hals en buik naar zijn onderlichaam glijden. Als hij mij laat genieten, ik hem ook.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Sorry. Sorry."
    Wanneer ik zie dat ze begint te huilen, kruip ik weer naar haar toe en sla mijn armen om haar heen.
    "Ik plaagde je maar," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik plaagde je maar," fluistert hij zacht.
    Met een grote grijns kijk ik hem aan.
    "Weet ik," lach ik zachtjes en ik druk mijn lippen teder op de zijne voordat hij iets kan zeggen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Weet ik."
    Ze drukt haar lippen op de mijne voor ik kan antwoorden.
    "Je bent echt gemeen. Zomaar met mijn gevoelens spelen."
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (omg kijkt hij doorheen???? letterlijk? XD nee figuurlijk ofcourse)
    Maya

    Hij bekijkt me en ik voel me een beetje ongemakkelijk.
    "Ja en?" ik kijk hem met een schuin hoofd aan, "kijk dat jij nou een lekker lichaam hebt..." mompel ik en probeer de nachtjapon wat naar beneden te trekken, waardoor de bovekant naar beneden rekt.
    ik schrik als ik het effect zie en laat meteen los, waardaar sde nachtjapon nu boven mijn navel hangt.
    ik sla mijn armen rond mijn buik en kijk weg.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Donna

    "Je bent echt gemeen. Zomaar met mijn gevoelens spelen."
    Grinnikend kijkt hij me aan.
    "Wen er maar aan," lach ik zachtjes en ik wring mezelf weer in zijn armen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."