• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?


    Rollen

    Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt


    Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane


    RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!


    Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.


    Rooster:

    Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

    Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

    Za - vrij
    Zo - vrij


    Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nathan Connor
    Ik schrok op toen iemand mij ineens vroeg wat ik deed. "Angry birds" antwoordde ik vriendelijk. "Het begint me nogal te vervelen" vervolgde ik. Ik keek haar even aan en sloot vervolgens het spelletje af.


    26 - 02 - '16

    Odessa

    Ik volg het gesprek tussen Nicole en Jeffrey. Drang om me er tussen te voegen heb ik niet echt. Luisteren vind ik op dit moment het prettigste. Met mijn linkerhand friemel ik aan mijn hoofddoekje.

    Liam

    Terwijl ik de bal dribbel loop ik naar binnen. In de hal zie ik nog een aantal mensen zitten. Ik steek lachend een hand naar hen toe maar ik hoef niet te praten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Iedereen is kennis aan het maken met elkaar. Ik weet niet waar iedereen is maar Liam is in de tuin en Odessa is aan het praten met Jeffrey en Nicole.


    Ah, dan laat ik mijn meisje wel gewoon aankomen maar ga nu eerst ff eten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nicole
    'Angry birds,' zegt de jongen vriendelijk, 'Het begint me nogal te vervelen,' vervolgt hij. 'Ik ben Nicole,' zeg ik met een glimlach terwijl ik mijn hand naar hem uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Connor
    'Ik ben Nicole' zei het meisje met een glimlach terwijl ze haar hand uitstak. Ik nam haar hand aan en schudde die. 'Nathan, Nathan Connor'


    26 - 02 - '16

    Nicole
    Hij neemt mijn hand aan en schudt die, 'Nathan, Nathan Connor,' zegt hij. 'Ben je Amerikaans?' vraag ik aan hem, 'want je hebt een Amerikaans accent,' vervolg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan
    'Yup, ik ben geboren en getogen in Amerika' zeg ik met een glimlach. 'En jij?'


    26 - 02 - '16

    Livius Virgilio Rosina.
    Gehaast stap ik uit de bus, mijn kont doet zeer van het lange zitten. Doordat mijn moeder het niet kon laten om een preek van een uur te houden had ik de bus gemist, en daardoor miste ik de andere bus waar ik op moest overstappen ook weer. Wat zouden ze wel niet van me denken? Met mijn grote leren hutkoffer in mijn linkerhand en mijn trolley in de rechter loop ik het grote gebouw binnen. De wieltjes van mijn koffer maken een hard geluid. Ik vraag me af waar ik heen moet, zoekend kijk ik om me heen.
    'Hallo?' vraag ik aarzelend terwijl mijn stem werd geëchood door de grote muren.
    'Is hier iemand aanwezig?' roep ik nu iets harder.
    Beetje lang :'D

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:41 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ariël

    Ik stond op en zei gedag tegen mijn vader. Ik liet mijn blik even rusten op de jongen en keek toen weer naar de grond.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:44 ]

    Nicole
    'Yup, ik ben geboren en getogen in Amerika,' zegt Nathan met een glimlach, 'En jij?' vraagt hij. 'Nou mijn moeder is Egyptisch en mijn vader is Braziliaans maar ik woon al bijna mijn hele leven in Ijsland,' zeg ik tegen hem.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:43 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Iemand die zijn personage naar Meghan wil sturen? (: ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Odessa

    'Is hier iemand aanwezig?"
    Ik draai me om en zie een jongen staan.
    "Hi," lach ik en ik steek mijn hand uit.
    "Odessa Theodoridou," stel ik mezelf voor. "Leuk je te ontmoeten."
    En daar gingen mijn manieren weer. Soms word ik er zelf gek van.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nathan Connor
    Ik keek haar even aan. 'Hoe is IJsland?' vroeg ik. 'Is het daar niet verschrikkelijk koud?'

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:45 ]


    26 - 02 - '16

    Nicole
    'Hoe is IJsland? Is het daar niet verschrikkelijk koud?'.'Dat valt op zich wel mee. Het is meer dat het er in de zomer niet echt warm wordt maar ik ga dan meestal op een zonvakantie,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Connor
    'Dat valt op zich wel mee. Het is meer dat het er in de zomer niet echt warm wordt, maar ik ga dan meestal op een zonvakantie' antwoordde Nicole op mijn vraag. Ik glimlachte even. 'Hoe laat is het eigenlijk?' vroeg ik mezelf hardop af.


    26 - 02 - '16