• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?

Rollen

Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt

Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane

RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!

Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.

Rooster:

Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

Za - vrij
    Zo - vrij

Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:57 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Odessa

Ik let even niet op het meisje dat zich voorstelt als Nicole. Ariël loopt langs ons en zegt over gedag ik het Pools. Het zelfde roep ik terug. Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Odessa," stel ik mezelf voor aan Nicole.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ariël

Ik stopte met lopen toen ik net een paar meter verder was en nam de telefoon op. Een vriendin uit Polen. Vrolijk beantwoorde ik al haar vragen in het Pools wat natuurlijk wel grappig was voor sommige, maar voor mij is het een soort moedertaal.

[Odessa en Nicole hadden elkaar toch al ontmoet a. ? Maarja never mind :P]
    Nicole
    De jongen stelt zichzelf voor als Jeffrey en het meisje als Odessa. Ik haal mijn hand door mijn haar en kijk ze aan. 'Dus,' begin ik, 'waarvoor zijn jullie hier?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Odessa

"Waarvoor zijn jullie hier?"
    Ik schiet in de lach.
    "Ik spreek vijftien talen vloeiend dus ik denk daarvoor," lach ik en ik kijk naar Jeffrey.

Ariël

Ik liep wat heen en weer met de telefoon in mijn hand en schoot in paar keer in de lach waarna ik gewoon verder praatte tegen haar. Het koste wel geld om te bellen van Polen, maar ze was mijn beste vriend. Ik hoopte alleen dat Odessa niet teveel meeluisterde.

Jeffrey James Smith.

"Waarvoor zijn jullie hier?" Vraagt Nicole. "Ik spreek vijtftien talen vloeien dus ik denk daarvoor," Lacht Odessa en kijkt even naar mij. "Mijn tekenkunsten, volgens anderen" Zeg ik glimlachend.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Nicole
    Odessa schiet in de lach. 'Ik spreek vijftien talen vloeiend dus ik denk daarvoor,' lacht ze waarna ze naar Jeffrey kijkt. 'Serieus?' vraag ik verbaasd, 'ik spreek er maar,' ik tel even snel in mijn hoofd, 'zes,' vervolg ik mezelf. 'Mijn tekenkunsten, volgens anderen,' zegt Jeffrey dan. Ik glimlach even naar hem, 'mag ik eens een keer een tekening van je zien?'

[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 15:40 ]

Ariël

Ik hing op en stak mijn mobiel weer weg. Ik zou vanavond wel naar mijn vader bellen, dus dat werd dan Spaans. Ik keek de gang even rond en ging tegen de muur zitten. Ik had geen idee wat ik hier kon doen.

Jeffrey James Smith.

"MAg ik eens een keer een tekening van je zien?" Vraagt Nicole en glimlacht even naar me. "Tuurlijk," Zeg ik glimlachend en kijk even naar het meisje met rode haren die tegen de muur zit.

Nicole
    'Tuurlijk,' zegt Jeffrey glimlachend. 'Wat teken je vooral?' vraag ik dan aan hem, 'landschappen, stillevens, portretten of een beetje van alles?'

[btw @Saartje reactie bij Dangerous City (: ?]

[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 15:57 ]

[Owja, x'D]

Jeffrey James Smith.

"Wat teken je vooral?" Vraagt ze dan, "Landschappen, stillevens, portretten of een beetje van alles?". "Van alles, maar portretten zijn het leukste om te schilderen, althans dat vind ik dan" Antwoord ik vriendelijk.

Nicole
    'Van alles, maar portretten zijn het leukste om te schilderen, althans dat vind ik dan,' zegt hij vriendelijk. Ik lach eventjes, 'nou, ik hoop dat je portretten beter zijn dan die van mijn broer want die zijn echt in één woord: Verschrikkelijk,' grinnik ik.

Ariël

Ik speel wat met mijn rode lokken door ze rond te draaien rond mijn vingers of er eens een kleine vlecht in te doen. Mijn groene ogen scannen de hele gang. Ik neem de rekker van rond mijn pols en maak nu een deftige vlecht die ik op mijn linkerschouder leg. Ik keek even naar de jongen waarvan ik de naam nog altijd niet weet.

[Kan iemand mij de link van het rollentopic doorsturen? :3]

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."