• Mijn vriend en ik zijn 10 maanden samen. Dus ik kom ook al 10 maanden bij hem thuis over de vloer.

    Hij doet aan motorrace en ik ga standaard iedere wedstrijd mee als dat kan. Maar nu is hij dus naar Spanje, op voorjaarstraining. Hij komt pas zaterdag thuis.

    Nu heeft zijn moeder vorige week al gevraagd of ik wou blijven eten dinsdag(als hij er niet is) omdat dat gezellig is. Dus ik had ja gezegd.
    Toen hadden we ook afgesproken dat ik van vrijdag op zaterdag zou blijven slapen zodat ik er was als hij thuis kwam.

    Vroeg ze net of ik donderdag al wou komen omdat ze dat gezellig vond.. En dat vond ik dus echt zo lief, want ze probeerde ook al vervoer voor me te regelen dat ik vanuit mijn werk daar heen kon(:

    Wie heeft er ook zo'n leuke schoonmoeder?

    x


    Stop holding me under and let me breathe.

    Wat lief (:


    I am an idiot, I move.

    Dat klinkt echt zo leuk!
    Maar om een schoonmoeder te hebben moet je eerst een vriendje/vriendin hebben, en dat heb ik niet. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat gaaaf. Had ik maar zo'n schoonmoeder. =3


    Your make-up is terrible

    Biologist schreef:
    Dat klinkt echt zo leuk!
    Maar om een schoonmoeder te hebben moet je eerst een vriendje/vriendin hebben, en dat heb ik niet. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Biologist schreef:
    Dat klinkt echt zo leuk!
    Maar om een schoonmoeder te hebben moet je eerst een vriendje/vriendin hebben, en dat heb ik niet. ^^


    haha ja, is het ook. Met haar doe ik zeg maar ook dingen die ik met mijn moeder niet zou doen, zoals taart bakken enzoo.


    Stop holding me under and let me breathe.

    De moeder van mijn vriend is een betere moeder voor me dan mijn eigen moeder ooit zal zijn.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    De moeder van mijn vriend is een betere moeder voor me dan mijn eigen moeder ooit zal zijn.


    bij mij ook hoor;)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Rivendell schreef:
    De moeder van mijn vriend is een betere moeder voor me dan mijn eigen moeder ooit zal zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Biologist schreef:
    Dat klinkt echt zo leuk!
    Maar om een schoonmoeder te hebben moet je eerst een vriendje/vriendin hebben, en dat heb ik niet. ^^

    (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Biologist schreef:
    Dat klinkt echt zo leuk!
    Maar om een schoonmoeder te hebben moet je eerst een vriendje hebben, en dat heb ik niet. ^^

    Wat superleuk! (:

    Ik heb geen schoonmoeder; moet ik eerst een kerel voor aan de haak slaan (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Biologist schreef:
    Dat klinkt echt zo leuk!
    Maar om een schoonmoeder te hebben moet je eerst een vriendje/vriendin hebben, en dat heb ik niet. ^^


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Aahw, dat is echt fijn als je zo'n goede band met zijn ouders hebt! (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ah, dat is echt onwijs lief!
    Ik heb geen vriendje, maar mijn zus wel en die ouders zijn ook echt heel erg leuk. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Biologist schreef:
    Dat klinkt echt zo leuk!
    Maar om een schoonmoeder te hebben moet je eerst een vriendje/vriendin hebben, en dat heb ik niet. ^^


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.