• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?


    Rollen

    Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt


    Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane


    RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!


    Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.


    Rooster:

    Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

    Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

    Za - vrij
    Zo - vrij


    Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jessica

    "Liam Björkman. Moet ik je naar de meisjesslaapzaal brengen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Als dat is waar ik zijn moet, ja graag."
    Glimlachend kijk ik hem aan en hijs mijn tas weer op mijn schouder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Als dat is waar ik zijn moet, ja graag."
    Ik lach naar haar en kijk naar haar tas.
    "Laat mij hem maar dragen," stel ik voor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Livius Virgilio Rosina.
    'Kunstschaatsen! Leuk.' zeg ik lichtelijk enthousiast en werp haar een grote glimlach toe.
    'Ik speel gitaar en kan ook wel een beetje zingen.' zeg ik verlegen en krijg een lichte blos op mijn wangen.
    'Heb jij het niet koud?' vroeg ik toen ik zag dat ze een shirt met korte mauwen aan had.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nicole
    Ik schud mijn hoofd als hij vraagt of ik het niet koud heb. 'Ijsland weet je nog?' zeg ik, 'het is daar niet extreem koud maar ik ben alsnog wel wat gewend,' vervolg ik. 'Speel je al lang gitaar?' vraag ik daarna.

    [ik ben zo trainen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Livius Virgilio Rosina.
    Schaapachtig lach ik.
    'Ojah,' zeg ik zachtjes, dat moest vast heel dom klinken.
    'Speel je al lang gitaar?' vraagt ze. Ik trek een mijn gezicht in een frons en haal mijn schouders op.
    'Zo lang mijn herinneringen gaan al. Dus ik gok vanaf mijn vijfde?' zeg ik en glimlach weer beleefd haar kant op.
    'En, jij? Hoelang schaats jij al?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nicole
    'Ehm, ik denk ook sinds mijn vijfde,' antwoord ik, 'nouja, toen ging ik op gewoon schaatsen maar 1 à 2 jaar later ging ik op kunstschaatsen. Ik heb ook een tijdje ballet gevolgd om mijn spieren soepeler te maken,' zeg ik daarna. 'Maar ehm, mag ik je eens horen gitaar spelen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Livius Virgilio Rosina.
    'Ballet?' Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Ik had nooit gedacht dat je voor kunstschaatsen op ballet zou moeten...' zeg ik verbaasd.
    'Maar ehm, mag ik je eens horen gitaar spelen?' vraagt ze. Ik kijk richting de jongenszaal en knik.
    'Jawel hoor, alleen ligt hij op mijn kamer. Loop je mee?' vraag ik en kijk haar vriendelijk aan. Ik wist precies waar ik hem had neergezet. Los van mijn ketting is hij het waarde volste dat ik heb.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Topic 2


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Is er iemand voor Ariël ?]

    [Odessa.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Waar is ze ?]

    [In de hal, maar ik ga even douchen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jessica

    "Laat mij hem maar dragen."
    Ik glimlach.
    "Dat hoeft niet hoor, zo zwaar is het niet."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nicole
    Ik knik en glimlach naar Liv. 'Tuurlijk loop ik mee,' zeg ik vriendelijk. 'En ja, ik weet dat het raar klinkt. Maar voor kunstschaatsen heb je eigenlijk wel een beetje ballet nodig. Door de sprongen en pirouettes en zo die je moet doen, en je wordt er leniger van wat ook wel handig is,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Leeft dit nog? :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.