• Mijn broer zei net dat mijn vader ineens niet meer vrolijk deed (hij is namelijk altijd heel erg vrolijk enzo) en dat, toen hij aan mijn moeder vroeg waarom, dat zij zei; 'Ik weet niet of je het aankan.'
    Mijn moeder is nu aan het slapen, terwijl ze meestal tot heel laat opblijft en ik weet niet waar mijn vader was, maar hij was iig wel heel chaggrijnig toen ik hem wat vroeg.
    Oké, en nu ben ik dus echt bezorgd! Mijn broer denkt dat hij het weet en het is waarschijnlijk best wel erg.. Als ik het vraag, weet ik zeker dat ik geen antwoord krijg. Ik krijg het vanzelf te horen, of zo. But still..
    Anyways, kan iemand/ kunnen jullie me alstjeblieft opvrolijken zodat ik er niet steeds aan hoef te denken? (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Wat mij altijd opvrolijkt, is 'fail' zoeken op Youtube en de eerste beste video aanklikken. Maargoed, alle personen verschillen van elkaar, dus ik weet niet of jij dat wel grappig vindt..

    Dit nummer vrolijkt mij altijd op ^^


    *colors overlaod* :3


    Shoganai i ne~

    Ik word altijd vrolijk van muziek luisteren en proberen mijn gedachten de vrij loop laten gaan terwijl ik aan het kleuren ben.. hihi

    LightYagami schreef:
    Dit nummer vrolijkt mij altijd op ^^

    *colors overlaod* :3

    Haha, die ene heeft heel leuk haar. Dat meisje. :Y) Anyways, het helpt wel ja. (':


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Gimp schreef:
    Wat mij altijd opvrolijkt, is 'fail' zoeken op Youtube en de eerste beste video aanklikken. Maargoed, alle personen verschillen van elkaar, dus ik weet niet of jij dat wel grappig vindt..

    Ja, dat helpt zeker HAHA.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'





    (flower)


    26 - 02 - '16