• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?


    Rollen

    Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt


    Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane


    RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!


    Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.


    Rooster:

    Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

    Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

    Za - vrij
    Zo - vrij


    Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Odessa

    "Eh, Odessa," hoor ik.
    Met een lachje draai ik me om.
    "Zou ik misschien een keer een portret van je mogen tekenen?"
    Verbaasd kijk ik hem aan.
    "Van mij? Tuurlijk," lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ariël

    Ik hoorde stemmen in de gang waardoor ik even stopte met spelen. Ik haalde mijn schouders op en ging weer verder.

    Jeffrey James Smith.

    "Van mij? Tuurlijk," Lacht ze, als ze zich met een lachje heeft omgedraaid en me dan een beetje verbaasd aankijkt. "Oké" Zeg ik en mijn mondhoeken krullen omhoog.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ariël

    Ik liep de zaal uit waar die piano stond en liep tegen 2 mensen op. Het meisje kende ik al Odessa, maar er was nog een jongen bij. Verlegen haalde ik een hand door mijn felrode haren -iets wat ik veel deed-. "Sorry".

    Odessa

    "Oké," zegt hij lachend.
    Ik knipoog naar hem. Voordat ik iets kan zeggen wordt er tegen ons op gelopen. Ik slik mijn lelijke woorden weg en lach vriendelijk naar het meisje.
    "Hi."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeffrey James Smith.

    Ze knipoogt naar me, waarna we tegen iemand oplopen. "Sorry" Bied he tmeisje haar excuses aan. "Maakt niet uit, dat kan iedereen wel een keertje gebeuren" Zeg ik vriendelijk. "Hi," Begroet Odessa haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ariël

    De blik in mijn ogen is onzeker waarna ik gewoon weer de pianozaal in loop. Ik ga achter de piano zitten en begin te spelen. Gewoon iets dat ik zelf ooit eens heb geschreven. Ik begin te vloeken, maar dan in het Pools. Luid wel, want niemand kan me hier toch verstaan, hoop ik dan.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 15:04 ]

    Odessa

    Als ik Ariël hard hoor vloekend in het Pools schiet ik in de lach. Niemand is veilig in zijn eigen taal met mij erbij.
    "Laat maar," zeg ik tegen Jeffrey. "Maar wil je dan een portret met of zonder hoofddoek?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ariël

    Mijn ogen werden groot. "Edepol" zei ik weer. In het Latijn kan niemand me horen vloeken.

    Jeffrey James Smith.

    "Laat maar," Zegt ze tegen me, als ze is bijgekomen van het lachen. "Maar wil je dan een portret met of zonder hoofddoek?" Vraagt ze dan. "Wat jij zelf het prettigst vind" Zeg ik glimlachend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Odessa

    Ik hoor het meisje weer vloeken. In het Latijns deze keer. Ik schiet in de lach. Dit versta ik ook, meisje.
    "Wat jij zelf het prettigste vind," glimlacht Jeffrey.
    Ik knik dankbaar.
    "Dan liever met," zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicole
    Liam is verdwenen naar weet ik veel waar dus ik loop weer naar binnen waar ik mijn hakken weer aantrek. Als ik een tijdje heb rondgelopen zie ik Odessa staan samen met nog een jongen. 'Hee,' begroet ik ze waarna ik even naar de jongen kijk, 'ik ben Nicole,' stel ik mezelf aan hem voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ariël

    Gefrustreerd zuchtte ik. Ze kende waarschijlijk elke taal. Aangezien ze een Griekse naam had zou ze ook Grieks wel verstaan. Ik liep de deur weer uit en keek haar aan. Ik zei 'gedag' in het Pools en liep daarna weg. Nouja, dat was niet expres, dat was meer een gewoonte.

    [Uhm in de beschrijving van Odessa staat er niet dat ze Latijn kan, dus eigenlijk kan ze Ariël niet verstaan]

    Jeffrey James Smith.

    "Dan liever met" Zegt ze zachtjes. "Geen probleem" Zeg ik glimlachend. "Hee," Begroet een meisje ons. "Ik ben Nicole" Stelt ze zichzelf voor. "Jeffrey" Stel ik mezelf voor en kijk naar het meisje dat wegloopt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'