• Yeah, I know I didn't want you. But now I do. - Isabelle Moore.

    -
    Het gaat dus over een meisje dat 'perfect' is en dat niet met Louis wilt, totdat hij meedoet aan xfactor. Ik betwijfel nog of ik het online ga zetten, omdat ik nog druk ben - but ik heb wel rollen nodig, omdat ik daar niet goed in ben. (:

    Nodig:
    - Vrienden van Louis en vriendinnen van hem.
    De vriendinnen zijn een beetje jaloerse op Isabelle.
    - Beste vriendin Isabelle.
    ook iemand die een bitch is en heel erg perfect.
    - Als jullie nog wat weten, bijvoorbeeld random personen of mensen die meedoen aan xfactor, mag dat ook. Wel iets dat in het verhaal past!

    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk, bekend persoon en naam vermelden aub:
    Karakter:
    Hobby's:
    Extra, familie, dingen die nog belangrijk zijn om te weten:

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 18:34 ]

    Ik doe een vriendin van Louis, vanavond 8D


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    Ik doe een vriendin van Louis, vanavond 8D

    Yeah, thanks. :Y)

    Rol:Beste vriendin Isabelle
    Volledige naam:Sabien Mackenzie
    Roepnaam:Saab
    Leeftijd en geboortedatum:16, 17-05-1995
    Uiterlijk,:




    Brittany Snow
    Karakter: Sabien is een echte bitch, maar ook een beetje mysterieus soms. Soms is ze ineens weg, en als ze bij Isabelle is, moet je voor haar uitkijken, want zelfs als je haar vriendin bent, word je geslagen etc.
    Hobby's:Een bitch zijn, dansen.
    Extra, familie, dingen die nog belangrijk zijn om te weten:Sabien woont alleen nog bij haar Moeder Jade Mackenzie.Sabien drinkt veel.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:33 ]

    Rol: Beste vriendin Isabelle.
    Volledige naam: Rosaley Evea Carlton.
    Roepnaam: Rosaley, Rose.
    Leeftijd en geboortedatum: 18, 24 september 1993.
    Uiterlijk, bekend persoon en naam vermelden aub:


    Naya Rivera
    Karakter: Rosaley gedraagt zich altijd als een bitch, maar dat komt alleen maar omdat ze ontzettend onzeker is. Ze is vroeger heel erg gepest, zo erg, dat ze zes keer van school moset veranderen. Om zichzelf te beschermen heeft ze zich ontwikkeld als een gemene trut, maar wel een populaire trut. Ze gedraagt zich arrogant tegenover iedereen, no matter who. Ze mag eigenlijk alleen Isabelle, en dat is alleen omdat zij is opgewassen tegen de arrogantie van Rosaley en zich er niks van aantrekt. Ze zijn eigenlijk allebei hetzelfde. Bitchy, nep en arrogant.
    Hobby's: Rosaley doet tegenover iedereen alsof ze alleen maar van winkelen en dat soort dingen houdt, maar stiekem is ze dol op tekenen. Ze is heel erg creatief, maar durft er niks mee te doen, in de angst dat mensen haar da weer gaan pesten. Ze zit ook op paardrijden. Ze doet tegenover iedereen alsof dat alleen maar is omdat ze rijk is, maar ze houdt heel erg van paarden. Ook hiervan is ze bang dat andere mensen het als een zwakte ziet, dus ook dit houdt ze voor zich.
    Extra, familie, dingen die nog belangrijk zijn om te weten: Rosaley is heel erg rijk, ook een reden waarom Isabelle haar mag. Haar vader is toen ze jong was gestorven en daarna zijn ze een tijdje heel erg arm geweest. Maar toen trouwde haar moeder, Shara Carlton met een rijke man. Twee jaar later overleed die ook, maar liet hun al zijn geld na. Rosaley heeft geen broers of zussen.
    Courtney Cox.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 13:56 ]


    Someday i'm gonna travel the world '

    Ik heb nog meer rollen nodig, guysss.

    Ik ga invullen, sorry voor de vertraging x


    all I want is the taste that your lips allow

    Is het goed als ik zo een vriend en vriendin van Louis invul?


    Tell me about it, stud.

    Invullen:
    Rol: Beste vriendin Louis.
    Volledige naam: Lily-Rose Melody Hampton.
    Roepnaam: Lily.
    Leeftijd en geboortedatum: Lily-Rose is zeventien geworden op 12 November.
    Uiterlijk:


    Barbara Palvin
    Karakter: Lily-Rose is een meisje die energie te veel heeft. Ze kan geen minuut zwijgen of stil zitten en moet altijd met iets bezig zijn. Ook dan kan ze zich nooit langer concentreren op dat bepaalde ding dat ze doet dan vijf minuten en moet ze al iets anders doen omdat ze het niet leuk meer vind. Ze maakt altijd opmerkingen zonder erbij na te denken en soms beseft ze ook niet dat dat mensen kwetst, maar zodra ze het merkt gaat ze haar excuses aanbieden. Volgens haar vrienden is Lily-Rose een heel leuk meisje, maar soms echt te vermoeiend. Wanneer iedereen doodmoe is zal er wel nog altijd ééntje bergen energie op overschot hebben. Als je een groepje mensen hebt hoor je altijd Lily-Rose erboven uit en dat niet omdat ze in de belangstelling wil staan want dat wil ze helemaal niet. Ze is gewoon heel vrolijk en vind dat je van het leven moet genieten en alles moet nemen zoals het komt. Lily-Rose is misschien een hele grote flapuit, maar ze kan geheimen bewaren als de beste. Ze zou moorden plegen om te zwijgen.
    Hobby's: Lily-Rose is buiten haar job als Hollister model ook nog model voor andere winkelketens en merken. Niet de grootste en de bekendste, maar ook niet de minste. Ze doet merken zoals H&M, Tommy Hilfinger, Lanvin, etc. Veder is Lily-Rose vreselijk jong dus is het logisch dat ze graag uitgaat en dan is ze ook niet van de dansvloer weg te slaan.
    Extra: Lily-Rose werkt als model bij Hollister en werkt er ook in winkels. Ze heeft ook sinds drie maanden een relatie met Oliver


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Een vriendin van Louis
    Volledige naam: Irene Suema Kingston.
    Roepnaam: Irene
    Leeftijd en geboortedatum: Irene is geboren op 28 juli 1992, ze is momenteel dus 19 jaar.
    Uiterlijk, bekend persoon en naam vermelden aub:


    Kat DeLuna
    Karakter: Irene is een praatgraag persoon en graag aan het woord. Ze is een leiderstype en neemt graag anderen onder haar hoede. Ze is een mensenkenner en ziet al gauw met wat voor type ze te maken heeft. Ook al iemand een masker draagt, kan Irene er door heen kijken. Ze praat makkelijk over haar gevoelens en geeft graag advies aan anderen. Ze is daarom nu ook heel toepasselijk psychologie aan het studeren, omdat dat precies bij haar past. Ze is geen dromer, maar juist heel down-to-earth.
    Hobby's: Irene heeft eigenlijk geen hobby's. Ze vult haar dagen eigenlijk met verplichtingen. Ze gaat naar school, thuis studeert ze of ze is bij haar vriendje te vinden. Wel vindt ze het altijd gezellig om met haar vrienden iets leuks te gaan doen, maar dat kun je niet echt een hobby noemen.
    Extra, familie, dingen die nog belangrijk zijn om te weten: Irene is half Brits, half Dominicaans. Ze is opgegroeid met haar ouders Ryan & Eva in een achterstandswijk. Maar ze hebben zich omhoog gewerkt en sinds 3 jaar wonen ze in een luxere wijk. Irene studeert psychologie en zit nu in haar een-na-laatste jaar. Ze heeft al bijna 2 jaar een relatie met Robert.

    Rol: Een vriend van Louis
    Volledige naam: Robert Jonathan Green.
    Roepnaam: Robert
    Leeftijd en geboortedatum: Robert is geboren op 30 december 1990, hij is momenteel dus 21 jaar.
    Uiterlijk, bekend persoon en naam vermelden aub:


    Brody Jenner
    Karakter: Robert is een ruimdenkende jongen. Hij vindt weinig raar en denkt dat overal wel een rede voor is. Hij neemt nooit een blad voor de mond en is heel direct. Robert zegt dingen, die iedereen denkt maar niet durft te zeggen. Ook een goede eigenschap van Robert is zijn humor. Hij maakt overal grapjes van, gepast of ongepast.
    Jarenlang was Robert een ladykiller, maar sinds hij met zijn vriendin samen is, is dat wel redelijk weggezakt. Hij gaat nog wel stappen en flirt nog steeds met meisjes, maar hij heeft nu wel zijn grenzen, omdat hij zijn vriendin niet wil bedriegen. Het gaat soms met moeite, maar hij doet het met liefde.
    Hobby's: Robert is een luie jongen en het liefst doet hij de hele dag niets anders dan lanterfanten. Hij kijkt graag tv, zit achter zijn xbox en eet graag. Ook is een Robert een feestbeest en gaat hij graag uit. Dit doet hij minstens 3 keer per week.
    Extra, familie, dingen die nog belangrijk zijn om te weten: Robert woont nog bij zijn ouders met zijn moeder Isabel en zijn vader Tom & zusje Lori. Robert werkt als salesmanager in het autobedrijf van zijn vader. Hij heeft al bijna twee jaar een relatie met Irene.


    Tell me about it, stud.

    verwerk Aiden Grimshaw er in? als vriend van Lou? ^^ xxx (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nog rollen nodig?

    iloveuu schreef:
    Nog rollen nodig?

    Jep.

    Agron schreef:
    (...)
    Jep.



    Ik vul er wel nog een in haha

    Rol:Meisje dat meedoet aan Xfactor
    Volledige naam:Lauren Cindy Burton
    Roepnaam:Lau
    Leeftijd en geboortedatum:17, 22-06-94
    Uiterlijk, bekend persoon en naam vermelden aub: \


    Kim Feenstra
    Karakter: Lauren staat goed in haar schoenen en heeft veel zelfvertrouwen. Ze durft bijna alles, zelfs te zingen op een plein met veel mensen.Soms kan Lauren een beetje bitchy overkomen, maar dat is nou eenmaal haar persoonlijkheid. Als ze niet in haar humeur is, kun je beter bij haar uit de buurt blijven, want dan kan ze echt een bitch zijn. Ze is wel erg sociaal naar vreemde mensen toe, en denkt goed na voor dat ze iets zegt, ze floept er dus niet zomaar iets uit. Bij lauren kun je dus echt je geheimen 100% vertellen, ze vertelt helemaal niks. Eigenlijk is Lauren dus een soort van vertrouwenspersoon, want ze kan mensen ook goed helpen met hun problemen, en die mensen helpen een oplossing te vinden voor hun problemen.Een minpunt bij Lauren is dat ze geen creativiteit heeft. Ze is dus totaal niet creatief. Als ze iets moet tekenen, denkt ze meer na over wat ze moet tekenen dan dat ze tekent.
    Hobby's:Mensen helpen, Internetten, Lezen,En fotoshoots doen.
    Extra, familie, dingen die nog belangrijk zijn om te weten:Lauren woont alleen nog bij haar Oma, Marijke, Die op sterven staat. Hierna zal ze bij een pleeggezin terechtkomen.