• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?


    Rollen

    Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt


    Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane


    RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!


    Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.


    Rooster:

    Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

    Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

    Za - vrij
    Zo - vrij


    Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Livius Virgilio Rosina.
    Als ik net de jongenszaal heb verlaten komt er al een meisje op me afgelopen.
    'Hee, ik ben Nicole.' zegt ze terwijl ze haar hand uitsteekt. Ik glimlach vriendelijk en schud haar hand.
    'Livius Virgilio Rosina, maar zeg maar Liv.' zeg ik terwijl ik haar hand loslaat. Ik hou mijn hoofd een beetje scheef en hou met mijn handen het kruisje om mijn hals vast.
    'Waar kom jij vandaan?' vraag ik beleefd terwijl ik Nicole aankijk.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ik zit op school, ga nu naar huis fietsen. Tot over een half uurtje.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [okee is goed (:]

    Nicole
    De jongen lacht vriendelijk en schudt mijn hand. 'Livius Virgilio Rosina, maar zeg maar Liv,' zegt hij terwijl hij mijn hand los laat. Ik kijk even naar wat hij vast heeft. Volgens mij is het een kruisje. 'Waar kom jij vandaan?' vraagt Liv. 'Ijsland,' antwoord ik, 'maar mijn moeder is Egyptisch en mijn vader Braziliaans,' vervolg ik. 'Jij dan?' vraag ik daarna. Dan kijk ik weer even naar het kruisje dat hij vast heeft. 'Ben je gelovig?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [En? Kan ik ergens met iemand praten?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Livius Virgilio Rosina.
    Ijsland, daar was ik nog nooit geweest.
    'Ik kom uit Italië.' zeg ik met een licht Italiaans accent en grijns naar haar.
    'Ben je gelovig?' vraagt ze en ze kijkt nieuwsgierig naar het kruisje om mijn nek. Ik laat het los zodat ze het beter kan zien. Dan knik ik.
    'Ja, ik ben katholiek,' zeg ik trots en kijk haar weer aan. 'Jij?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nicole
    Hmmm, Italië...Hij laat het kruisje los en knikt. 'Ja, ik ben katholiek,' zegt hij. Ik glimlach even op de trotse toon in zijn stem. 'Jij?' Ik schud mijn hoofd, 'ik geloof niet echt,' antwoord ik, 'vader is wel katholiek,' voeg ik er nog aan toe. Dan raak ik voorzichtig het kruisje aan, 'het is erg mooi,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Livius Virgilio Rosina.
    een trotse glimlach vormt zich op mijn lippen.
    'Dankjewel, ik heb het geërfd van mijn overgrootmoeder.' zeg ik en hou mijn hoofd weer recht. Ik vond het hier koud dus trok mijn spijkeroverhemd wat strakker om me heen.
    'Dus...' zeg ik zachtjes. 'Wat is jou talent?' vraag ik nieuwsgierig terwijl ik et kruisje weer in mijn vist neem.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Can I jump in? :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nicole
    'Kunstschaatsen,' antwoord ik met een klein lachje, 'het is niet zo'n tutjessport als je waarschijnlijk denkt hoor,' voeg ik er nog aan toe. 'En wat kan jij?' vraag ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Roosevelt schreef:
    [Can I jump in? :3]

    [Of couse you can. Er is niet zoveel bijzonders gebeurd. Mensen hebben wat kennis met elkaar gemaakt meer niet. Mijn personages zijn beide in de hal.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ja, ik ken nog geen namen, dat gaat nog even duren :3]


    Jessica

    Ik loop de inkomhal binnen en kijk even rond. Ik ben zo te zien niet de enige die hierheen is gestuurd. Mijn tas valt bijna van mijn schouder, en ik til ze wat beter op. Terwijl ik rondkijk, stop ik een pluk haar achter mijn oor. En wat nu?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik zie een meisje de inkomsthal binnen lopen. Wat verdwaalt kijk ze rond. Even twijfel ik maar loop dan toch op haar af.
    "Hé," zeg ik met een lachje. "Kan ik je helpen?"
    Even haal ik een hand door mijn bruine haren en kijk haar vragend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ariël

    Ik zei gedag tegen haar en hing weer op. Doelloos liep ik de gangen door terwijl ik wat met mijn haar speelde. Uhm, waar kan ik juist vandaan ?

    Jessica

    Er komt een jongen op me afgelopen en ik kijk hem even aan.
    "He, kan ik je helpen?"
    "Ehm, ja, ik denk het wel. Ik moet hier zijn, denk ik. Maar ik heb geen idee wat 'hier' is."
    Ik grinnik even.
    "Jessica McStanley," stel ik mezelf voor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Ehm, ja, ik denk het wel. Ik moet hier zijn, denk ik. Maar ik heb geen idee wat 'hier' is. Jessica McStanley."
    Ik knik.
    "Liam Björkman," stel ik mezelf voor. "Moet ik je naar de meisjesslaapzaal brengen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."