• Haaaii kinders ^-^
    Nou mijn suggestie gaat over dat nickname veranderen. Hou je vast cuz hier komt ie!
    Nou altijd als je je nickname mag veranderen staat er zo'n tijdstip bij. Maar dát heeft toch eigenlijk geen nut? Als we nu gewoon op de dag dat je je nickname mag veranderen geen tijdstip plakken en gewoon die dag wanneer je maar wil je nickname mag veranderen of niet?
    Snap je een beetje?
    xoxo"


    I'll Destroy All That You Have.

    I agree! Veel beter!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nee xD


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    nee xD


    Snap je niet of geen goed idee?

    Nee, dat zorgt voor te veel verwarring.
    xoxo'


    ok

    Te vel verwaarin? Ik vind het een goed idee! [/ego speelt op]

    I Argeee fzeu. :'D

    IK VIND HET EEN GEWELDIG IDEE xD


    A. ikmisje.

    I agree. But suggestie is toch geen naam. o.Ô

    I agree. But suggestie is toch geen naam. o.Ô


    Alright here comes my song: Do we care? No we don't :Y) Nee maar wist geen andere titel --"

    Agree, 'cuzz ik wil mijn naam dus dringend veranderen --'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Alright here comes my song: Do we care? No we don't :Y) Nee maar wist geen andere titel --"

    Nou, ik val je niet aan hoor,fso. Vroeg me dat gewoon af. Let gewoon niet op mij want ik ben "zat". (lees als; ik ben melig)

    Geen goed idee. Als er geen limiet opgezet wordt, veranderd iedereen constant van nickname.
    Dit is niet alleen moeilijk om mensen te herkennen, maar zo kan men ook gemakkelijker misbruik maken.

    Geen goed idee. Als er geen limiet opgezet wordt, veranderd iedereen constant van nickname.
    Dit is niet alleen moeilijk om mensen te herkennen, maar zo kan men ook gemakkelijker misbruik maken.

    De datum wil ze niet weglaten maar het tijdstip.

    Geen goed idee. Als er geen limiet opgezet wordt, veranderd iedereen constant van nickname.
    Dit is niet alleen moeilijk om mensen te herkennen, maar zo kan men ook gemakkelijker misbruik maken.


    Volgens mij snap je mij [/KeepMeDown] niet helemaal x] Het zit zo: Ik zeg niet dat je élke dag van nickname kunt veranderen ik zeg gewoon dat je de dag dat je van nickname kunt veranderen dat al van 's morgens kan doen. Anders moet je nog tot 's avonds bv wachten omdat je de vorige ook maar 's avonds hebt veranderd snap je? Gewoon geen tijd opzetten maar wel een dag ^-^

    (...)

    Volgens mij snap je mij [/KeepMeDown] niet helemaal x] Het zit zo: Ik zeg niet dat je élke dag van nickname kunt veranderen ik zeg gewoon dat je de dag dat je van nickname kunt veranderen dat al van 's morgens kan doen. Anders moet je nog tot 's avonds bv wachten omdat je de vorige ook maar 's avonds hebt veranderd snap je? Gewoon geen tijd opzetten maar wel een dag ^-^

    Oh. Nja, blond hierzo.
    Goed idee.
    Ik heb altijd de neiging om midden in de nacht van naam te veranderen en een maand later is dat niet altijd handig. :'D