• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?


    Rollen

    Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt


    Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane


    RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!


    Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.


    Rooster:

    Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

    Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

    Za - vrij
    Zo - vrij


    Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nathan Connor
    Ik zwaaide de auto uit die langzaam een stip werd en uit het zicht verdween. Ik pakte mijn koffer en keek naar het grote gebouw. Het zag er niet bepaald gezellig uit, maar dat kon het misschien wel worden? Ik probeerde tevergeefs een lach op mijn gezicht te toveren en liep richting de deur. Het was lekker rustig binnen en dat mocht van mij wel zo blijven.


    26 - 02 - '16

    [abo]


    26 - 02 - '16

    Ariël

    Mijn hand gaat door mijn felrode haren. Ik bijt zachtjes op mijn lip en draai me nog eens om naar mijn wegrijdende ouders. Ze zien me wel graag hoor, denk ik. Langzaam loop ik naar de deur en doe ze open. Mijn groene ogen scannen elk deeltje van de gang. Ik loop naar de balie. "Ik ben Ariël Megan Riveros, waar is de slaapzaal ?" vraag ik verlegen. Ze wijst me de weg die ik ook goed volg. Ik kom de slaapzaal binnen en kies een bed dat tegen de muur staat.

    Alexis

    Zuchtend sleep ik mijn witte koffers de school in, niet te geloven dat ik hier een jaar moet blijven. Kom op, ik weet mijn talent. En hoe ik het moet doen. Ik treed op in clubs. Maarja, zuchtend ga ik naar de slaapzaal en begin met uitpakken.

    Tyler

    Ik loop de school in, heel fijn. Een kostschool. Zolang ik geen uniformen hoef te dragen vind ik alles best hoor, maar toch. Ik sleep mijn zwarte koffer mee naar de slaapzaal, en begin met uitpakken.


    El Diablo.

    Nathan Connor
    Enkele mensen liepen langs me terwijl ik naar het kille interieur staarde. Het zag er alles behalve gezellig uit. Hoe zou ik het in de vrede volhouden hier?! Ik versterkte de greep om het handvat van mijn koffer en volgde een van de andere jongens, die vast wel wist waar de slaapkamer was. Eenmaal daar gekomen begon ik met het uitpakken van mijn spullen.

    [Ik moet eten, tot straks (: ]


    26 - 02 - '16

    Andrew

    Wow, wat een mooie school zeg ! Sarcasme. Het is oersaai. Teminste de buitenkant. Ik loop de school binnen en volg het pijltje naar jongesslaapzaal. Ohja, kostschool vergeten. Ik loop de zaal in en zie al verschillende mensen. Ik kies een bed en begin uit te pakken.

    Odessa Kalos Gaea Theodoridou

    Zenuwachtig friemel ik wat aan mijn hoofddoekje. De auto hoefde ik niet uit te zwaaien. Mijn moeder bleef in Griekenland terwijl ik naar het koude Parijs moest. Wat onwennig kijk ik om mij heen. Echt een mooi gebouw is het niet. Waarom ik hier was heeft mijn moeder me niet precies verteld. Het enige wat ze zei was dat het een kans was. Een grote kans. Met mijn koffer over mijn schouder loop ik het gebouw binnen. Ik volg de bordjes naar de slaapzalen. Eenmaal daar kies ik een groot bed uit en pak ik mijn spulletjes uit.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 17:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicole
    Ik wacht een beetje ongeduldig tot dat de chauffeur de koffers uit de auto heeft gehaald. Als hij klaar is pak ik de koffers en mompel bedankt waarna ik het gebouw in loop. Zuchtend sleep ik mijn koffers naar de meisjes slaapzaal.'Hee,' begroet ik de meisjes die er al zijn waarna ik ik de koffers naar een bed sleep.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis

    Ik kijk naar het meisje met de hoofddoek, en ik glimlachte. 'Hey, ik ben Alexis' zei ik glimlachend. Dan begroot ik de anderen ook, 'Hee'.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 17:48 ]


    El Diablo.

    Liam Benjamin Tau Björkman

    Lachend loop ik de oude school binnen. Echt luxe straalt het niet uit maar alles was beter dan is Stockholm met mijn ouders. Ze pushte me om dit te gaan doen maar of ik er echt mee geholpen wordt moeten we nog zien. Ik volg de bordjes naar de jongensslaapzaal. Er zijn nog niet veel jongens.
    "Hi," roep ik lachend door de zaal om wat aandacht te trekken. "Ik ben Liam Björkman," stel ik mezelf voor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ariël

    Onzeker kijk ik voor me uit. Ik ben nu niet echt het type dat mensen direct aanspreekt. Ik nam mijn witte iPhone uit mijn broekzak en stak die veilig in het nachtkastje. Mijn hand gaat weer door mijn felrode haren. Ik moet een piano. "Hee" zeg ik dan ook. Wow, ik zeg het luid !

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 17:50 ]

    Tyler

    Ik kijk even op naar de andere jongens. 'Tyler' glimlach ik.


    El Diablo.

    Odessa

    Ik zie een getint meisje op me afkomen. Liefjes glimlach ik naar haar.
    "Hey, ik ben Alexis," stelt ze zichzelf voor.
    "Odessa Kalos Gaea Theodoridou," zeg ik beleefd en ik steek mijn hand uit. Tja, mijn manieren. Ik houd me er gewoon graag aan. Het geeft me weerstand en je zit er altijd goed mee.
    "Noem me maar gewoon Odessa," lach ik. "Wel zo handig."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Andrew

    "Andrew" zeg ik dan ook aangezien iedereen zijn naam hier begint te roepen.

    Liam

    "Tyler," hoor ik een jongen.
    "Andrew," roept een ander.
    Ik lach naar hen terwijl ik mijn tas uitpak. De inhoud bestaat voornamelijk uit hummelshirtjes en broekjes. Ik tover zo'n drie ballen uit mijn tas. Het zijn mijn trots, hiervoor leef ik. Mooi leg ik ze in een kastje en ga ik verder met mijn kleding.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 17:52 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."