• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?


    Rollen

    Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt


    Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane


    RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!


    Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.


    Rooster:

    Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

    Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

    Za - vrij
    Zo - vrij


    Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Odessa

    "Heb je nog broers of zussen?" verbreekt hij onze stilte.
    "Ik heb één jonger broertje," zeg ik zachtjes. "Mijn andere broertje is vier jaar geleden verdronken in de Middelandse zee. Het was een stom ongelukje maar met grote gevolgen."
    Even slik ik en kijk ik hem aan.
    "En jij?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeffrey James Smith.

    "Ik heb één jonger broertje," Zegt ze zachtjes. "Mijn andere broertje is vier jaar geleden verdronken in de Middelandse zee. Het was een stom ongelukje maar met grote gevolgen" Even slikt ze en kijkt me dan aan. "En jij?" Vraagt ze dan. "Ik heb een oudere stief zus. De dochter van mijn vader met zijn ex, maar ze woont al niet meer thuis" Antwoord ik. De meeste verhalen zeggen dat stiefzussen niet aardig zijn, maar Stephanie is wél aardig.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Odessa

    "Ik heb een oudere stief zus. De dochter van mijn vader met zijn ex, maar ze woont al niet meer thuis."
    Ik knik zachtjes en werp een blik naar mijn handen. Ze wrijven wat onrustig langs elkaar.
    "En verder? Nog iets bijzonders?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeffrey James Smith.

    "En verder? Nog iets bijzonders?" Vraagt ze en kijkt naar haar handen. "Nope, niet echt, jij?" Geef ik als antwoord en stel de vraag terug. Ik heb niet echt bijzondere dingen meegemaakt in mijn leven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Odessa

    "Nope, niet echt. Jij?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ook niet," lach ik zachtjes. Over mijn vader vertel ik niemand. Niemand mag het weten. Alleen het feit dat het nog geen jaar geleden is gebeurd houdt me al tegen om het aan iemand te vertellen. Soepel sta ik op.
    "Ga je mee wat lopen?" vraag ik grinnikend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeffrey James Smith.

    "Ook niet," Lacht ze zachtjes. Ik heb het gevoel alsof ze iets achterhoud, maar ik besluit om er niet over te beginnen. Voor hoeverre ik dat kan met mijn 'geweldige' uitflap momenten. "Ga je mee wat lopen?" Vraagt ze grinnikend, als ze opstaat. "Is goed," Stem ik in en spring op.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [kan ik ergens inspringen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Odessa

    Hij springt op.
    Ik schiet in de lach om zijn enthousiasme. Lachend houd ik de deur voor hem open.
    "Meneer," zeg ik beleefd terwijl ik een binnenkom gebaar maak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeffrey James Smith.

    Ze schiet in de lach en houd lachend de deur voor me open. "Meneer," Zegt ze beleefd, terwijl ze een binnenkom gebaar maakt. "Mevrouw," Grap ik met een serieus gezicht en maak ook een binnenkom gebaar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Odessa

    "Mevrouw," grap hij beleefd.
    Ik knik naar hem en loop de gang in.
    "Waar wil je heen?" vraag ik met een lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ariël

    Ik begon te lachen. "Het is wel grappig hoor, dan ben je bijvoorbeeld in Amerika ofzo met iemand die ook Vlaams of Pools of iets anders spreekt, kijken ze je aan van wat-zeggen-zij ?!- Terwijl jij ze perfect kan verstaan" zei ik met een lach. Mijn rode haren waren voor mijn ogen gevallen waardoor ik met mijn hand ze weer naar achter doe.

    Jeffrey James Smith.

    Ze knikt naar me en loopt de gang in. "Waar wil je heen?" Vraagt ze met een lachje. "Maakt mij niet zoveel uit. Waar wil jij heen?" Antwoord ik en stel ik de vraag terug.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik lach om haar reactie. Echt geïnteresseert ben ik niet in de mensen hier. Ze zullen me toch niet helpen om beter te worden of iets bij te leren. Ik gooi de bal hard tegen de muur en vang hem weer op.

    Odessa

    Hij stelt de vraag terug. Even zucht ik.
    "Gewoon lopen," lach ik. "Eten mag ik nu toch niet."
    Ik knipoog naar hem en loop de gang door.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ariël

    Ik keek op mijn horloge. "Sorry, ik moet oefenen" zei ik zachtjes. Ik liep weg en kroop via het raam weer naar binnen.

    Jeffrey James Smith.

    "Gewoon lopen," Lacht ze, "Eten mag ik nu toch niet". Ze knipoogt even naar me, en loop de gang door. Ik grinnik even en loop achter haar aan. Ik kijk even naar haar gezicht en vraag me dan af of ik haar een keer mag tekenen. "Eh, Odessa?" Vraag ik voorzichtig, "Zou ik misschien een keer een portret van je mogen tekenen?".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'