• Hallo mooie mensen,
    Ik ben echt al een aantal weken afwezig geweest, why, you ask. Nou dat zal je ik je eens vertellen. Het begon een aantal maanden geleden, mijn oma kreeg te horen dat ze kanker had, dus wat doe ik, ik raak in paniek. (ik heb al last van angst stoornissen etc, wat daardoor erger word) Toen ben ik me dus zorgen gaan maken over mijn eigen lichaam, heb ik al mijn klachten opgezocht. Kreeg ik na ongeveer twee weken last van mijn rug, toen last van mijn buik, ik kon niet naar de WC (WARNING TMI) uiteindelijk kon ik weer naar de wc (yay)en toen zag ik dus ook een verandering in mijn ontlastings patroon, kleur, uiterlijk..en al die andere shit (pun intended) Ik dacht, goh, laat ik het eens afwachten, misschien heb ik een buikgriepje. Na ongeveer anderhalfe maand dacht ik toch, hey laat ik eens naar de dokter gaan (op dit moment had ik dus al elke dodelijke ziekte onder de leden, DACHT IK) A fijn, de dokter. Ben ik aan de anti depressivia (hoe de hell je het ook schrijft) gegaan, en heb ik Oxazepam voorgeschreven gekregen (om mijn paniek aanvallen te laten verdwijnen als ik het even moeilijk had -gebruik ik nog steeds, maar ben aan het afbouwen-)Na een week ben ik weer naar de dokter geweest en moest ik van de antidepressivia gevallen af omdat ik dat eigenlijk niet mocht want ik loop sinds kort WEER bij een zielenknijper -deze keer word ik wel goed geholpen, thank god- Anywhore, mijn buikpijn werd erger, mijn oma begon met chemo en dat ging allemaal beter. Ik ging elke ochtend over mijn nek -kwam dus door de anti-d pillen- Nog een dokersbezoekje dan maar? Ja hoor, lijkt me fijn. -En op dit moment had ik mezelf al de diagnose gegeven dat ik of the big K had of Prikkelbare darm syndroom- Hallo dokter, hallo jij weer; Hij heeft naar mijn buik geluisterd, erop geklopt etc..En wat zei hij: Prikkelbare darm syndroom. -maar achter in mijn hoofd dacht ik, wat als?- Een chronische ziekte..das fijn. Dus aan de vezels, was ook niet fijn, 4 keer naar de wc op een dag had ik ook geen zin in. Nou de dokter dacht om mij gerust te stellen een bloed test te doen. Op naar het ziekenhuis, bloed afnemen, jippie. Een week later de uitslag, mijn bloed was perfect..MAAR ik heb dus niet genoeg vitamine D, omdat ik nooit in de zon zit (ik ben een melkfles) Nou daar ook weer pilletjes voor. Na een aantal dagen ging het beter, toen moest mijn oma onder het mes en hebben ze haar bijna helemaal open gehaald en alles wat niet goed was weg gehaald -Baarmoeder, eierstokken, stuk darm- De dag erna mochten we langs komen bij haar in het ziekenhuis, en weer een enorme last viel van mijn schouders, met mijn buik ging het beter, maar mijn paniek aanvallen waren nog steeds aanwezig en niet zo'n klein beetje ook, maarja, ik kan daar wel mee omgaan. Een aantal dagen nadat ik bij mijn oma geweest was hebben we te horen gekregen dat ze na nog een aantal chemo kuren schoon zou zijn..weer een last van mijn schouders. Vorige week moest ik naar mijn therapist, onderweg kwamen we in een auto ongeluk, en natuurlijk alleen aan mijn kant, glas overal de auto kapoet, maar thank god ik was heel, alleen heb ik weer wat om over te praten (fijn xD) Nu op dit moment zit ik in de zenuwen omdat de dokter een test wou doen om uit te sluiten of ik geen parasiet of iets in mijn buik heb wat weg kan gaan door een simpele antibiotica kuur. Dus ik in de stress omdat ik nog steeds zoiets heb van, wat als? Ookal zegt de dokter keer op keer, je bent te jong, en ik kan je verzekeren dat je geen ernstige ziekte hebt, I'm so fucked up...

    The end.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    voordat ik beging. Haal even adem. ja? goedzo! oef ik heb ook even adem gehaald. zwaar verhaal zeg, hopelijk gaat het beter met je! maar als je nog wat kwijt wilt, i right hier! (flower)


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Blackbride schreef:
    voordat ik beging. Haal even adem. ja? goedzo! oef ik heb ook even adem gehaald. zwaar verhaal zeg, hopelijk gaat het beter met je! maar als je nog wat kwijt wilt, i right hier! (flower)

    Ja, het was/is me wat, ik vind het echt klote allemaal en met dat auto ongeluk iets dichterbij en ik had hier niet meer gezeten, ook best eng om over na te denken. Ik ben nu aan het proberen om rustig te blijven, ik moet nog een week wachten op de uitslag van dat andere onderzoek, gosh. I'll keep you updated. Dankje, das echt fijn om te horen (H)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    oo wist ik niet ik hoop dat het beter gaat worden


    Sometimes Its Good To Forgive Peaple But Sometime Revench is Tastie!!

    Dit was heel vermoeid om te lezen...

    Maar beterschap met alles (flower)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mens, je zit jezelf helemaal in de stress te lezen D:

    Je moet als je ziek bent nooit symptomen op gaan zoeken op internet. NOOIT. Dan vind je alleen maar enge ziektes, vervolgens schiet je zo zwaar in de stress dat je de helft van de symptomen van die enge ziektes krijgt. Maar je moet je geen zorgen maken, gezien je leeftijd en alles is de kans dat je iets ergs hebt neit zo heel erg groot.


    quidquid excusatio prandium pro

    Je hebt zeker geen ernstige ziekte, dat zou mij echt verbazen.
    Je praat jezelf idd alleen maar meer stress aan. Luister naar de dokter, je zal er wel uit komen ^^


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    Je hebt zeker geen ernstige ziekte, dat zou mij echt verbazen.
    Je praat jezelf idd alleen maar meer stress aan. Luister naar de dokter, je zal er wel uit komen ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nou de uitslagen waren weer goed, ik moet toch maar eens luisteren naar mijn dokter denk ik. Ik ben blij dat ik het nu zelf ook in de gaten heb dat het niet iets ergs is wat schadelijk is voor mijn lichaam. Het is een klote ziekte though, pijn is niet fijn. Ik moet er mee leren leven en dat is best wel moeilijk voor mij, want het houdt me wel enorm tegen van de dagenlijkse dingen in het leven omdat de angst en de pijn soms heel heftig terug komt. En mijn paniek aanvallen zijn ook best erg door het afbouwen van die Oxazepam. Nou ja ill keep all of you updated. Thank god gaat het al een stuk beter! Thanks everyone (H)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Sorry, maar ik moest hier echt om lachen. Of nouja, je brengt het allemaal zo niet-serieus over. :'D Maar beterschap hè!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Pfoeh zeg, dit las heel irritant, maar ik heb het wel helemaal voor je gelezen. Wat erg allemaal! Voor jou, maar ook vooral voor je oma. Wel gek zeg, dat ze eerst met de chemo beginnen en dan pas een operatie, normaal (in elk geval bij de gevallen die ik ken) doen ze het andersom? Maar zoals hier al wordt gezegd: nooit opzoeken op internet wat je kan hebben. Dan maak je jezelf alleen maar onnodig ongerust. Luister gewoon naar je dokter, die heeft er verstand van en als je iets ergs had, zou hij dat echt allang hebben ontdekt. Veel sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    That's a load of shit man. Sterkte. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Neelie schreef:
    Je hebt zeker geen ernstige ziekte, dat zou mij echt verbazen.
    Je praat jezelf idd alleen maar meer stress aan. Luister naar de dokter, je zal er wel uit komen ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis