• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Devon

    "Nee, ik trek eerder ongeluk aan," glimlacht ze. Ik zucht overdreven opgelucht en kijk haar dan met opgetrokken wenkbrauw aan.
    "Laat je niet doen door Alyson en de andere cheers," zeg ik met een knipoog. Ik sta een beetje met mijn voet te tikken om de stilte een beetje te breken en zeg dan,
    "Oh hey, je hebt me nog niet gezegd waar je heen moest."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mijn nerdpersonage (Dave) zit te lezen op een bakje & mijn footballer (Jason) staat bij zijn kluisje. Je kan met een van de twee gaan praten.]

    Caleb Archibald

    Ik rommel wat aan mijn kluisje en wanneer ik hem open heb, gooi ik de boeken erin, die ik zojuist gekregen heb. Ik voel hoe ik al duizelig wordt bij het zien van de hoeveelheid letters die erin staan. Nee, geef mij maar football. Dat is meer aan mij besteed. Ik zie hoe Jason met een grijns op zijn gezicht kwam aanlopen. Patser, dacht ik bij mijzelf. Maar ach, hij viel nog mee vergeleken de meeste anderen hier op school.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:40 ]


    Tell me about it, stud.

    Danny Dial.

    "Ik hoorde iets van meiden op Ibiza?" Lacht Blanda naar me. "Voor meiden uit Ibiza moet je bij hem zijn" Antwoord ik grijnzend en kijk even naar Alex. Vanuit mijn ooghoeken zie ik mijn 'buurmeisje' rood aanlopen wanneer ze haar boeken laat vallen. Het valt me op dat ze niet zo lelijk is als de rest van de kinderen, maar richt me dan op Alyson die aankomt lopen. "Hey, Dann" Begroet ze me en komt met Valerie en Ivy naar ons toelopen. "Hee," Begroet ik terug.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    IHEARTNIALLx schreef:
    [Mijn nerdpersonage (Dave) zit te lezen op een bakje & mijn footballer (Jason) staat bij zijn kluisje. Je kan met een van de twee gaan praten.]


    [vorige bladzijde laatste reactie staat dat mijn poppetje geïrriteerd is omdat ze er achter is gekomen dat haar kluisje tussen 2 footballers (Jason en Danny) in zit a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valerie

    Iets verder op zag ik Jason staan bij zijn kluisje.
    "Jason hoe was je vakantie?" vroeg ik toen ik naar hem toe liep


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda.
    "Voor meiden uit Ibiza moet je bij hem zijn" Antwoordt Danny grijnzend en hij doelt op Alex.
    "Zo, zo Alex," lach ik. "Heb je wat gescoord?"
    Ik wiebel lachend met mijn wenkbrauwen en sla hem zachtjes op zij schouder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alexander James Michaelson
    "Voor meiden uit Ibiza moet je bij hem zijn,' grijnst Danny. Dan komen Alyson, Valerie en Ivy er aanlopen. 'Hee,' zeg ik tegen ze waarna ik me naar Blanda draai. 'De meiden op Ibiza zijn geweldig,' zeg ik met een grote grijns. 'Heb je wat gescoord?' vraagt ze daarna. Ik knik, 'ik scoor altijd,' grinnik ik. Dan zie ik dat Jason een kluisje heeft naast die van het meisje die net haar boeken liet vallen, 'he jas, leuke vakantie gehad?'

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik Jason aanlopen. Lachend loop ik naar hem toe en druk een klein kusje op zijn wang.
    "Goede morgen," zeg ik met een glimlach tegen hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    'Ik kijk even naar de klassenindeling.' mompel ik. 'la classe 4A' zeg ik.

    4A

    1. Alyson Samantha Avery
    2. Valerie Megan Star
    3. Blanda Cleo Febe Maldini
    4. Ivy Florance Devlin
    5. Danny Dial
    6. Caleb Archibald
    7. Jason Ruben Holyfield
    8. Hailey Celine Grey
    9. Noa Lise Wing
    10. Pandora McMallen

    Ik laat het lijstje aan iedereen rondgaan. 'Helaas, 3 losers erbij' zeg ik kreunend.


    El Diablo.

    Valerie

    "Helaas, 3 losers" zei Alyson kreunend
    "Ah daar verzinnen we wel wat op" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley Celine Grey
    Ik gooi mijn boek in mijn kluis en loop er dan snel vandoor. Een eindje verderop ga ik op een bankje zitten. Met een slecht voorgevoel kijk ik op de klassenindeling.

    4A

    1. Alyson Samantha Avery
    2. Valerie Megan Star
    3. Blanda Cleo Febe Maldini
    4. Ivy Florance Devlin
    5. Danny Dial
    6. Caleb Archibald
    7. Jason Ruben Holyfield
    8. Hailey Celine Grey
    9. Noa Lise Wing
    10. Pandora McMallen

    Ik slaak een diepe zucht. Het enige voordeel is dat ik bij Noa zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caleb Archibald

    Ik keek naar de lijst die Alyson doorgaf. De klas was te doen. Er zaten 3 noobs bij, waar ik iets minder blij van werd. Gelukkig zaten in ieder geval Danny en Jason erin en natuurlijk de andere meiden. Waarvan ik zeker wist dat ik er minstens één zou inpakken dit jaar. Dat moest wel, ik was er meester in. Ik sloeg even op de schouder van Jason, als teken dat die ook moest kijken en gaf de lijst weer door.


    Tell me about it, stud.

    Jason Ruben Holyfield.
    Hayley slaakt een grote zucht, smijt haar kluisje dicht en loopt weg. Ik haal mijn schouders op en doe mijn boeken in m'n kluis. "Yes!" Roep ik luid als ik de lijst in mijn handen krijg. "Gezellig indeling."

    [Ik ga nu offline, huiswerk maken! Je mag reageren op mijn personage's, maar morgen rond twee uur reageer ik misschien, ik heb dan een tussen uur op school.]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:12 ]