• Ik heb even jullie hulp nodig.
    Voor een opdracht (voor een schrijfwedstrijd) moet ik een boek-scene uit een ander point of view schrijven. Mijn probleem is nu, dat ik de House of Night serie alleen in eht engels heb, en ik kan op Google nergens het antwoord op mijn vraag vinden.

    Wat is de naam van de hond van James Stark?
    Ik weet dat ze in de Engelse versie "Duchess" heet, maar ik kan ergens vinden of dat in het Nederlands ook zo is.

    Als jullie het antwoord weten, zou dat erg fijn zijn. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Welk boek van de serie?
    Heb de eerste twee hier liggen. Ik kan even kijken.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Welk boek van de serie?
    Heb de eerste twee hier liggen. Ik kan even kijken.


    uh, ze komt voor in Tempted, dacht ik, eht 5de boek. Het boek waar ikd e scene van herschrijf is in Awakened, het 8ste boek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    uh, ze komt voor in Tempted, dacht ik, eht 5de boek. Het boek waar ikd e scene van herschrijf is in Awakened, het 8ste boek.

    Heb het eerste boek nog niet eens uit, dus kan je niet helpen.
    Heeft die serie serieus zoveel boeken o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Heb het eerste boek nog niet eens uit, dus kan je niet helpen.
    Heeft die serie serieus zoveel boeken o.O


    Ik dacht dat er in totaal 12 zouden komen. ^^ Er zijn er nu 9.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Van wat ik me kan herinneren, heet die hond gewoon Duchess. :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Van wat ik me kan herinneren, heet die hond gewoon Duchess. :]


    Google wil me het antwoord neit geven, maar ik zal dan maar gewoon voor duchess gaan. :Y) i wasn't sure if they changed it. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Volgens mij heet Duchess gewoon Duchess in het Nederlands.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Okay, erg bedankt. :Y) Topic mag sterven gesloten worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Slotje op aanvraag ^^


    Let the Night embrace you