• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Valerie

    Ik werd samen met Ivy door Alyson de bus mee uitgesleept. We liepen naar de administrator waar we een briefje kregen met ons kluisnummer "Yes, nummer 27" hoorde ik Alyson zeggen. "Ik heb nummer 24" zei ik toen."Laat me jullie rooster is zien" zei ik, ookal had ik een vermoeden dat we de meeste lessen samen hadden

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:35 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Iedereen is op weg naar school, Pandora kreeg koffie over haar heen door Alyson, die nu Ivy en Valerie mee heeft genomen naar de administratie voor rooster, boeken enzo]


    El Diablo.

    Pandora McMallen
    God, wat konden mensen er lang over doen om even naar de wc te gaan! Ik durfde nauwelijks geluid te maken en ik had nooit gedacht dat het geluid van een sluitende deur zo verlossend zou klinken. Ik liep het hokje weer uit en ging bij de wasbakken staan. Ik bestudeerde mezelf in de spiegel en zag dat mijn gezicht nu al aardig schoon was. Nu mijn haar nog. Misschien was het wel het makkelijkste om het gewoon bruin te verven of het af te scheren of zoiets.. Ik maakte een kommetje van mijn handen en probeerde mijn haren zo schoon mogelijk te krijgen toen ik me besefte dat ik ook nog naar de administratie moest voor mijn gegevens. Ik droogde mijn handen en liep naar de deur.


    Cookies!

    [Thank you! Dan kom ik nu wel de bus in of zo iets. ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ivy Florance Devlin
    Alyson heeft kluisje 27 en Valerie heeft 24. Ik kijk even om mijn kaartje en grijns tevreden. 'Nummer 26,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik kreeg mijn boeken en de rest, en liep weer naar de gang. Opeens botste ik tegen koffie meisje. Ik grom, 'kijk uit je doppen, of wil je volgende keer een slushee in je smoel?'.


    El Diablo.

    Blanda
    Zuchtend stap ik de bus vol pubers in.
    "Nog één jaartje, Blan," fluister ik zachtjes.
    Ik ga op een lege stoel zitten en zet mijn koptelefoon op. Zachtjes zing ik de liedjes mee terwijl ik mijn facebook account bij houd. Soms kijk ik op als er mensen langs lopen maar de meeste gun ik geen blik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny Dial.

    Wanneer de bus is gestopt, loop ik snel naar voren en achter Ivy, Valerie en Alyson naar de administratie, waar ik een briefje voor mijn kluisnummer in mijn handen gedrukt krijg. "Nummer 21, nee, niet alweer" Denk ik en loop half mokkend naar kluisje 21 waar ik mijn boeken in pleur.

    Noa Lise Wing.

    Wanneer de bus is gestopt, kijk ik naar het meisje met koffie in haar haar die de bus uitrent. "Kom,"Zegt Hayley, "laten we maar gaan voor ze ons er van beschuldigen dat 'we de lucht vervuilen'". Ik sta op en snel naar buiten. Dit word een zwaar jaar, maarja, dat was het vorig jaar ookal, dus veel erger kan het niet denk ik.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:40 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    s]Never mind, fout gelezen.[/s

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley Celine Grey
    Ik en Noa lopen de bus uit en gaan naar de administratie waar we ons kluisnummer krijgen. 'Nummer 20, wat heb jij?' vraag ik aan Noa. Ik mijn hoofd doe ik snel een schietgebedje en hoop dat mijn kluisje niet in de buurt van de cheerleaders en footballers zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valerie

    Ik liep nog steeds samen met Alyson en Ivy.
    Alyson botste weer op tegen dat koffie meisje "'kijk uit je doppen, of wil je volgende keer een slushee in je smoel?" zei ze
    "Misschien moeten we dat maar doen dan leert ze misschien hoe het hier op school werkt en zal ze beter opletten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gancanagh schreef:
    Devon

    "kijk uit je doppen, of wil je volgende keer een slushee in je smoel?"
    Ik hoef niet op te kijken om te weten tegen wie ik net gelopen ben. Ik grijp haar vast bij de kraag en kijk haar aan.
    "Je mag altijd proberen, tuthola," zeg ik kwaad.
    Tel tot tien, tel tot tien!
    Ik laat haar los en duw haar tegelijk een beetje weg. Wie vriendelijk doet tegen mij mag veel van me terug verwachten. Wie me bedreigt, krijgt dat ook dubbel en dik terug.


    ??????????????


    Cookies!

    [@Gancanagh uhhmm, ze had het tegen Pandora..]


    El Diablo.

    Dave Harvey Leathers.
    Ik wacht rustig op de gang, omdat ik gewoon wil weten wat er met dat meisje aan de hand is. Het is niet normaal als je op de eerste schooldag al zo door de gangen rent. Aan de andere kant; Wat ben ik blij dat mij het niet is overkomen. Snel wuif ik die gedachte weg. Het is wel een zielige gedachte.

    Meghean Sky Fields

    Gefrustreerd sla ik op mijn kluisje. Waarom werkt dat ding niet gewoon even mee? Wat ik ook doe, hij gaat niet open. Uiteindelijk na 20 keer is het mij toch gelukt de juiste code in te voeren en trek ik mijn kluisje open. Die moet nodig opgeklaard worden, denk ik bij mijzelf. Ik stop er wat boeken in en sla hem daarna met een klap dicht, terwijl ik kijk naar de mensen die langslopen.


    Tell me about it, stud.