• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Ivy Florance Devlin
    'Hé nieuwe, welkom op William Johnson High.' zegt Alyson waarna ze haar koffer over het hoofd van het nieuwe meisje gooit, 'oeps.' Ik lach eventjes vals, 'ach haar haar zit tenminste beter dan dat het eerst zat. Daar moet ze je maar voor bedanken vind je ook niet?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meghean Sky Fields

    "I'm feeling sexy and free, like glitter's raining on me" De stem van Jessie J klonk door mijn Ipod en zachtjes zong ik mee, terwijl de bus hobbelig over de weg reed. Ik zat bij de andere cheerleaders, die druk aan het roddelen waren. Zelf had ik weinig behoefte daaraan en dus had ik mijn Ipod in mijn oren geduwd, totdat we bij school waren. Af en toe hoorde ik wat ze zeiden. Geïrriteerd keek ik naar Alyson & Ivy die druk aan het roddelen waren over het nieuwe meisje. Op zulke momenten konden ze echt bitches zijn, vond ik dan toch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:21 ]


    Tell me about it, stud.

    Alyson

    Ik zie dat ze knalrood word, 'Hé kijk, nu past ze perfect bij vuurtoren!' zeg ik hard genoeg zodat het meisje met het rode haar me ook hoort. Ik weet één ding zeker, deze 2 komen in ieder geval in mijn haat-lijst.


    El Diablo.

    Weg

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:29 ]

    Valerie

    Ik moest lachen om de opmerking van Alyson.
    "Goed gezegd" zei ik nog half lachend.
    Wat bezielde me net eigenlijk dat ik toen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@Iheartniallx dat gebeurde in de bus xD]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noa Lise Wing.

    "Nee, doe maar niet. Rood past niet echt bij mijn huidskleur," Zegt Hayley op een typisch cheerleader stemmetje. Ik grinnik even, maar stop al snel als ik iemand 'vuurtoren' hoor zeggen. Alyson Denk ik en ik voel lichte woede opkomen. Waarom moet ze altijd mij hebben? Vorig jaar ook. Echt vreselijk. "Goed gezegd" Doet Valerie er nog bovenop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Pandora McMallen
    De bus stopt en ik pak mijn tas. Ik ga zo snel mogelijk de bus uit en ren het schoolgebouw in. Ik ga naar de eerste de beste wc en hoop dat er niemand is. Ik ga voor de spiegel staan en probeer mijn haar zo goed en zo kwaad als het kon schoon te maken. Ik hoorde iemand aankomen en ik ging snel een hokje in. Ik klikte hem op slot en leunde tegen de muur. Goede start.


    Cookies!

    LovingStyles schreef:
    [@Iheartniallx dat gebeurde in de bus xD]


    [Oeps, verkeerd begrepen. Dom.. x.x
    Ik zal het weghalen.]

    May Russo

    Ik zucht als Alyson weer eens iemand lastig valt. Waarom moeten die cheerleaders ook altijd zo hatelijk doen tegen anderen? Zo onopvallend als ik kan sta ik op loop ik ook de bus uit.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Alyson

    Als inmiddels de bus is gestopt, trek ik Ivy en Valerie mee. Snel loop ik naar de administratie, voor onze code's voor kluisjes en rooster enzo. Ik krijg een briefje van mijn kluisje. 'yes, nummer 27!'.


    El Diablo.

    Dave Harvey Leathers.
    Ik voel de bus stoppen, doe mijn boek in mijn tas en pak mijn rugzak van de stoel naast me. Met een korte groet zeg ik gedag tegen de buschauffeur en loop het terrein van de school op. Een mooi gebouw toont voor me. Ik haal nog even mijn hand door mijn haar en loop dan de school binnen. Langs mij rent een meisje, zo snel te zien besmeurd met koffie. Ik schrik even, maar loop dan achter haar aan. Ze vlucht de meisjes wc in en ik besluit buiten te wachten.

    [Devon is trouwens tegen iemand opgebotst, gelijk wie]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley Celine Grey
    Ik hoor Alyson's opmerking over Noa en ik zucht opgelucht als we bij de school aankomen. 'Kom,' zeg ik tegen, 'laten we maar gaan voor ze ons er van beschuldigen dat "we de lucht vervuilen"'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is er al iets gebeurd?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."