• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Pandora Mitchell
    Ik grinnik en schud haar hand.
    'Ik ben Pandora.' Besluit ik te zeggen en ik ben blij dat er in elk geval iemand is die niks in mijn haar wilt dumpen.


    Cookies!

    Ivy Florance Devlin
    'Ah weekje naar Spanje zoals altijd maar het was wel leuk beter dan al dat leren en al dat huiswerk,' zegt Valerie. 'Spanje is zo leuk! En de jongens daar zijn jummie!' zegt Alyson daarna. Ik grinnik eventjes, 'Engelse jongens blijven het leukst. Alleen dat accent al,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave Harvey Leathers.
    Het meisje uit de wc is langs me gestormd. Ik loop naar het binnenplein van de school en laat me op een bankje zakken. Zin om naar de administratie te gaan heb ik niet, hoewel ik wel zin heb ik alle nieuwe boeken en lesstof. Ik pak mijn boek uit mijn tas en begin te lezen.

    [@xMinaj; Op het rollentopic heb ik nog een jongen aangemaakt. Kan je hem even goedkeuren?]

    Danny Dial.

    "Mag ik er bij?" Zegt het meisje nu wat harder en duwt me een stukje opzij. "Wat gezellig, mijn buurmeisje" Zeg ik en kijk haar even grijnzend aan. Vorig jaar was ik niet zo, maar door die ruzies thuis ben ik veranderd. Van buiten hou ik me groot en doe ik of ik niets verschuil, maar van binnen. Ow, daar ben ik stukken anders.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    'Wat gezellig, mijn buurmeisje,' zegt de jongen waarna hij me grijnzend aan kijkt. Net als ik hem een geïrriteerde blik wil geven zie ik dat hij best wel knap is en sla ik snel mijn ogen neer. Ik wil mijn boeken in mijn kluis gooien maar de helft valt op de grond. Met een beetje een rood hoofd raap ik ze op. Ik ga echt dood als er aan de andere kant ook een footballer zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    IHEARTNIALLx schreef:
    [@xMinaj; Op het rollentopic heb ik nog een jongen aangemaakt. Kan je hem even goedkeuren?]


    [Gedaan!]


    El Diablo.

    Devon

    "Ik ben Pandora," zegt ze terwijl ze mijn hand schudt.
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Pandora, dat is een interessante naam. Ben je ook van plan zoveel chaos te veroorzaken?" vraag ik, verwijzend naar de doos van Pandora. Ik trek mijn hand terug en doe een stapje achteruit. Je weet maar nooit.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:25 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda
    "Wat gezellig, mijn buurmeisje" Zegt Danny.
    Ik glimlach naar hem maar van binnen keur ik mijn gedrag erg af. Ik richt me weer op Danny.
    "Ik hoorde iets van meiden op Ibiza?" lach ik naar hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    Ik besluit om de school rond te trekken, en trek gelijk Ivy, Valerie en Blanda mee. Uiteindelijk komen we Danny en een paar andere tegen. 'Hey dann.' zeg ik, en leun tegen het kluisje naast hem.


    El Diablo.

    [@ xMinaj, Blanda was allang weg :') Wel een beetje bij blijven hè]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pandora McMallen
    'Nee, ik trek eerder ongeluk aan.' Zeg ik, maar ik glimlach wel. Misschien was niet iedereen hier zoals de cheerleader in de bus.


    Cookies!

    Jason Ruben Holyfield.
    Met een grijnzend gezicht loop ik de school binnen. Dit is voor mij wel de eerste schooldag, maar vorig jaar zat ik hier ook al op school, dus de school ken ik uit mijn hoofd. Ik loop naar de administratie, daar krijg ik mijn kluisnummer te horen en een sleuteltje. Direct loop ik door naar mijn kluis, open hem en gooi mijn jas erin. Onder mijn jas heb ik een donkerblauw t-shirt aan.

    [Waar kan ik inspringen? :p]


    Take me to wonderland

    Hayley Celine Grey
    Ik kijk even op en zucht als ik zie dat het kluisje naast me ook bezet is door een footballer. Dit gaat weer een geweldig jaar worden, denk ik sarcastisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered