• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Alyson

    "Ah daar verzinnen we wel wat op" zegt Valerie. 'Wat dan?' grijns ik, 'hun terroriseren met koffie is te duur voor hun.'. En kijk dan even in de gangen rond.


    El Diablo.

    Dean

    Vermoeid kwam ik de school binnengelopen. Ik was al wat te laat vertrokken door het late uur van de dag ervoor. Ik had zo geen zin in school. Ik liep wat verveld door de school als ik plots iemand op een bankje zie zitten. Ik besluit om naar hem toe te gaan. "Hi," zeg ik glimlachend als ik bij de jongen ben.

    [Kan ik ook een samenvatting krijgen van wat er gebeurd is van iemand? :p]


    Take me to wonderland

    [Je mag bij mijn personage's weglopen, want ik moet gaan. Tot morgen!]

    Valerie

    "ja dat weet ik we moeten iets doen wat ze totaal niet verwachten en ik denk dat ik het antwoord wel weet" zei ik met een geheimzinnige grijns


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    Ik lach naar Jason als hij zich uitlaat over de klassenindeling. Over zijn schouder kijk ik mee.
    "Gezellig," beaam ik zijn reactie.
    Zachtjes geef ik hem nog een kusje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Noa Lise Wing.

    Wanneer ik mijn boeken met moeite in mijn kluisje heb gepropt, sla ik hem dicht en draai me om. Even kijk ik rond en zie Hayley op een bankje zitten. "Begint goed he" Zeg ik sarcastisch, wanneer ik naast haar ben gaan zitten en de klaassenindeling bekijk die ze vast heeft. "Wauw, gezellig" Zeg ik terwijl de sarcasme er vanaf druipt.

    Danny Dial.

    Alex en Blanda praten even over de 'geweldige' meiden in Ibiza, maar begroeten dan Jason die een kluisje naast mijn buurmeisje heeft. Wat dus ook zijn buurmeisje is. Ik hem en grijns even, wanneer Blanda een kus op Jason zijn wang drukt. Ik kijk even naar de klassenlijst en ben er wel blij mee. Leuke meiden is altijd goed toch? Het enige wat me opvalt is dat Alex er niet tussenstaat.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:15 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    "ja dat weet ik we moeten iets doen wat ze totaal niet verwachten en ik denk dat ik het antwoord wel weet" zegt Valerie. "Nou, wat is je geniale plan?" zeg ik.


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    'Begint goed he,' zegt Noa sarcastisch terwijl ze naast me komt zitten. Dan valt haar blik op de klassenlijst. 'Wauw, gezellig,' zeg ze weer sarcastisch. 'Dit wordt echt een hel jaar. Over de hel gesproken, mijn kluisje zit tussen twéé voetballers in ook nog eens dichtbij die van Ivy, Alyson en Valerie,' zeg ik geïrriteerd. Wat heb ik invredesnaam gedaan om dit te verdienen.

    Alexander James Michaelson
    Ik bekijk de klassenlijst en zie dat ik er niet opsta. 'Godverdomme,' mompel ik geïrriteerd.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valerie

    "Nou, Alyson heb je heel misschien je make-up doos bij je en heeft iemand nog wat kauwgom en een schrift" zei ik

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Godverdomme," Mompelt Alex geïrriteerd, wanneer hij de klassenlijst heeft gezien. "Daar zijn het klassenlijsten voor hé," Zeg ik en kijk hem even aan. Laat me raden, hij komt bij al die nerdjes in de klas zeker. Ik draai me om en maak mijn kluis open, waarna ik er een schrift uithaal. Ik gooi hem weer dicht en gooi het schrift naar Valerie.

    Noa Lise Wing.

    "Dit wordt echt een hel jaar. Over de hel gesproken, mijn kluisje zitten tussen twéé voetballers in en ook nog eens dichtbij die van Ivy, Alyson en Valerie" Zegt ze geïrriteerd. "Balen," Antwoord ik en kijk nog eens naar de lijst, "Tja, ik denk niet dat het feit dat ze knap zijn, zoveel helpt". Ik kijk even naar het groepje 'populaire' kinderen die bij de kluisjes aan het klitten zijn.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:25 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( maar ik moet ook gaan mijn vervloekte laptop is weer leeg)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Laad hem op?]


    El Diablo.

    ( ja maar stekker ligt benenden en tja ik weet niet waar ik zoek morgen wel)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexander
    'Daar zijn het klassenlijsten voor hé,' zegt Danny. 'Ik kom vast weer in zo'n nerd klas,' brom ik, 'nouja dan kunnen zijn mijn huiswerk maken,' vervolg ik met een kleine grijns.

    Hayley Celine Grey
    'Tja, ik denk niet dat het feit dat ze knap zijn, zoveel helpt,' zegt Noa waarna ze naar het groepje 'populaire,' mensen kijkt. Ik zucht even, 'klopt, ik hoop dat ik er achter kan komen welk tijdstip ze níet bij hun kluis zijn zodat ik veilig mijn boeken kan halen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( maar heb nog wel een reactie met wat ik nodig heb voor een plan (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer