• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Tristan

    "Yep en ik hoorde net van mijn zusje dat het thema Hawaii is dus dat kan nog wel is leuk worden"

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Hee!" Begroet Ivy ons, waarna ze ons allemaal een knuffel geeft. "Jullie gaan vanavond toch ook naar Alyson's feest?" Vraagt ze. "Yep en ik hoorde net van mijn zusje dat het thema Hawaii is dus dat kan nog wel eens leuk gaan worden" Antwoorde Tristan. "Tuurlijk gaan we daarheen, wie is er nou niet in voor een feestje?" Zeg ik en grijns even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    Dan komt ook Ivy erbij, die ons allemaal een knuffel geef. Enthousiast knuffel ik haar terug.
    "Jullie gaan vanavond toch ook naar Alyson's feest?" vraagt ze dan. Ik houd even mijn mond en luister naar wat de jongens zeggen. Beiden blijken ze te gaan.
    "Feest? Dansen? Hoelarokjes? Ik ben van de partij!" roep ik lachend. Ik draai even met mijn heupen om te bewijzen dat ik er zin in heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda
    Ik laat Jason los en loop naar de groep toe. Ik vang iets op over een feest.
    "Feestje?" vraag ik lachend. "Waarom weet ik dat nog niet?"
    Ik haal mijn hand door mijn lange blond-bruine lokken en kijk de groep vragend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny Dial.

    "Feest? Dansen? Hoelarokjes? Ik ben van de partij!" Roept Chrissie lachend. Ze draait even met haar heupen en ik kan het niet laten om even te grinniken. "Ziet er goed uit" Complimenteer ik haar en grijns even. "Feestje?" vraagt Blanda lachend. "Waarom weet ik dat nog niet?" Vervolgt ze haar vraag. "Vanavond, bij Alyson. Thema is Hawaii" Informeer ik haar.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:38 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Devon

    Kluisje is een soort van gemaakt? Waar ben je nu? Dan kom ik naar je toe.
    Ik sms terug dat ik aan het prikbord sta en dat ik hier op haar zal wachten. Ik ben blij dat er maar vier echt donders populaire mensen in ons klas zitten. Meghean en Christina die vallen dan ook nog eens heel goed mee.
    Ik heb er al een heel stuk meer zin in dan net.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tristan

    "Feestje" hoorde ik Blanda vragen.
    "Ja Alyson geef vanavond een Hawaii feestje"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ivy
    Ik grinnik even als Chrissie met haar heupen draait. 'Ziet er goed uit,' complimenteert Danny haar met een grijns. 'Beter komen er vanavond geen losers binnen vallen,' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noa Lise Wing.

    "Hooi, Devon!" Roep ik naar haar, wanneer ik haar voor het prikbord zie staan. "Heb je een leuke klas? Niet dat dat leuk kan zijn ofzo" Het laatste zeg ik met een lichte teleurstelling in mijn stem, terwijl ik naar haar toe loop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda
    "Vanavond, bij Alyson. Thema is Hawaii," informeert Danny mij.
    Mijn hoofd veranderd van opgewekt naar angstig.
    Hawaii, dat betekend blote buiken.
    Onzeker laat ik mijn ogen over mijn lichaam glijden.
    "Hawaii," herhaal ik nog een keertje.
    Godver!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley
    Devon smst terug dat ze bij het prikbord staat en daar op me wacht.Ik kom er aan.stuur ik terug waarna ik zucht. Dat betekent dat ik langs de footballers en cheerleaders moet lopen. Ik zet het volume van mijn iPod een stuk harder en loop richting het prikbord. Als ik bij de footballers en cheerleaders kom glip ik snel langs ze. Dat is dan wel weer fijn aan klein zijn, je kan overal makkelijk langs.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "Ziet er goed uit," grijnst Danny. Dan komt Blanda erbij die snel up to date gebracht wordt over het feest. Tegelijkertijd doet Tristan net hetzelfde. Ik schud lachend mijn hoofd. Uitslovers.
    "Beter komen er vanavond geen losers binnen vallen," grinnikt Ivy.
    Ik negeer dat laatste omdat ik zo mijn eigen mening heb over het hele loser-gedoe en ga op mijn tippen staan.
    "Als je braaf bent dans ik vanavond wel een keertje met je," fluister ik grijnzend in Danny's oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Devon

    "Hooi, Devon!"
    Ik schrik op wanneer ik mijn naam hoor en kijk verwilderd om me heen. Dan zie ik Noa naar me toekomen en er verschijnt een lach op mijn gezicht.
    "Heb je een leuke klas? Niet dat dat leuk kan zijn ofzo," zegt ze zacht.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik mag niet klagen, jij?"
    Ondertussen zie ik Hayley ook al naar ons toekomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny Dial.

    "Als je braaf bent dans ik vanavond wel een keertje met je," Fluistert Chrissie grijnzend in mijn oor, wanner ze op haar tenen is gaan staan. "Ik ben altijd braaf," Fluister ik terug, met een uitdagende grijns op mijn gezicht.

    Noa Lise Wing.

    "Ik mag niet klagen, jij?" Vraagt ze wanneer ze haar schouders even heeft opgehaald. "Vreselijk" Antwoord ik en kijk naar Hayley die ook aan komt lopen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    'Als voortaan elke dag zo gaat ga ik dood,' zucht ik als ik bij Devon en Noa aankom. 'Ik heb weet ik veel hoe lang gezeik moet aanhoren over een of ander feest,'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered