• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Lova Aurora Reyes
    Ongeduldig wachtte ik bij het wiskundelokaal. Terwijl de stem van Ed Sheeran in mijn oren dreunde, tikte ik met mijn voet mee op de maat. Ik ging helemaal op in mijn eigen fantasie.

    ( wacht is de les al begonnen :$)


    May the odds be ever in your favor

    [Nope..]


    El Diablo.

    Hayley
    Ik trek weer mijn wenkbrauwen op.

    mooizo want je bent namelijk niet welkom

    Alyson zou dat waarschijnlijk niet erg op prijs stellen maar ze zou me sowieso wel vernederen het
    Maakt niet uit wat ik doe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    mooizo want je bent namelijk niet welkom


    Ik lach, denkt ze echt dat ze me kan dissen ofzo?

    Ach, ik pleeg nog liever zelfmoord, dan dat ik in jouw stomme clubje kom, met al jullie loser bacillen zeker?! typ ik snel.


    El Diablo.

    Lova Aurora Reyes]
    Nog steeds sta ik ongeduldig te wachten. Ik schrik op van een liedje van Paramore waar bij het volume een stuk harder is dan normal. Snel trek ik mijn oortjes uot om mijn trommelvliezen te beschermen.


    May the odds be ever in your favor

    Hayley

    Ga je gang, behalve die onnozele cheerleaders en footballers zou het toch niemand iets uitmaken

    Ik zucht even, zo ken ik mezelf helemaal niet. Ik doe de oortjes van mijn iPod in en terwijl ik naar het lokaal loop neurie ik mee met Paradise van Coldplay.

    [ehm, Lova zit toch niet bij Hayley enzo in de klas?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nope...]


    El Diablo.

    Alyson

    Ga je gang, behalve die onnozele cheerleaders en footballers zou het toch niemand iets uitmaken

    Nu lach ik me echt dood.

    Ik heb nog meer vrienden hoor, ik had tenminste een date voor het bal vorig jaar! typ ik. Dat is een van haar zwakke punten, als ze geen date heeft op een feest.


    El Diablo.

    Hayley
    Ik bijt even op mijn lip. Die komt hard aan.

    niet iedereen duikt zoals jij met elke willekeurige jongen het bed in


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Bij mij willen ze het tenminste typ ik. Zolang ik niet zwanger ben vindt ik het best. En ik weet het nog goed hoor, jij en Jay helemaal happy naar het bal, tot ik kwam, en hij wou gelijk met mij, logisch hé? typ ik als laatst, en verstuur het dan.


    El Diablo.

    Hayley
    Ik bijt weer in mijn onderlip en knipper opkomende tranen weg.

    Jay boeit me niet meer. Er komt toch niks van hem terecht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik lach nog steeds.

    Tuurlijk, daarom heeft die ook een peperdure sportbeurs gekregen, wil je weten waarom hij je dumpte? Zodat we zeker wisten dat je geen date meer kon regelen, thats right, alle cheerleaders en footballers hebben dit verzonnen. Zeg nou zelf, de quarterback en de captain moeten samen op het bal verschijnen, maar je kon het zelf weten, waarom IK nog geen date had, dombo.. typ ik, en verstuur het.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 23:33 ]


    El Diablo.

    Hayley
    In plaats van richting het lokaal loop ik nu snel de school uit en ga achter de school op een muurtje zitten. Ik voel dat er er een traan over mijn wang loopt en die veeg ik snel weg. Verdomme, hoe haf in zo dom kunnen zijn, ik had het kunnen weten.

    okee, je hebt me aan het huilen gemaakt, ben je nu eindelijk te vreden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik krijg een grijns op mijn gezicht, op naar het muurtje, ook wel 'Hayley's jankplekje' genoemd. Ik klim uit een raam, zodat ik op het muurtje terechtkom. 'Heel erg tevreden' zeg ik, terwijl ik 3 meter boven haar zit.


    El Diablo.

    Hayley
    'Heel erg te vreden,' hoor ik Alyson ineens zeggen. Ik kijk op en zucht als ik haar zie. 'Flikker een eind op Alyson,' mompel ik waarna ik de school weer inloop en opzoek ga naar een wc. Als ik bij de wc in de spiegel kijk zucht ik even. Mijn ogen zijn tenminste niet rood en doordat ik niet zoveel mascara nodig heb is die ook niet uitgelopen. Hoe ga ik dit jaar ooit volhouden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered