• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Ivy Florance Devlin
    'Hoe was jullie vakantie eigenlijk?' vraag Valerie. Ik haal mijn schouders op, 'was wel redelijk. Die van jullie dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik loop weer terug, en kijk Valerie en Blanda aan. 'Ze heeft in ieder geval al een voorproefje gehad' zeg ik tegen Valerie. 'En hai Blan!' zeg ik vrolijk. Waarna ik weer van mijn slushee begin te drinken.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:54 ]


    El Diablo.

    Noa Lise Wing.

    "Ach, onze kluisjes zitten tenminste dicht mij elkaar" Zegt ze. Een diepe zucht verlaat mijn mond en we lopen richting onze kluisjes. Ik open mijn kluisje en knijp in mijn neus wanneer de muffe geur in mijn neus binnendringt. "Gatver" Mompel ik en haal een flesje deo uit mijn tas. Een paar spuiten doet te lucht verfrissen en kan ik mijn boeken erin stoppen, zonder dat ze gaan stinken.

    Danny Dial.

    "Ibiza is echt geweldig" Zegt hij met een brede grijns, nadat hij even geknikt heeft. Tja, die van mij was niet echt geweldig. Ik ben overgeplaatst naar een pleeggezin, wat overigens wel beter voelt, maar dat ga ik hem niet vertellen, ookal is hij een van mijn beste vrienden hier. "Die van mij ging ook wel" Zeg ik en zet een grijns op.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda
    Ik lach naar Alyson als ze me gedag zegt.
    "Ik gooi dit even in mijn kluisje," zeg ik tegen de meiden terwijl ik doel op mijn tas.
    Op een langzaam tempo loop ik richting mijn kluisje. Onderweg kom ik Danny en Alexander tegen.
    "Hi Dan, hi Alex, " lach ik en ik loop naar hen toe.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:58 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    Wanneer Valerie naar onze vakantie vraagt, antwoord ik gelijk. 'Spanje is zo leuk! En de jongens daar zijn jummie!' zeg ik. En denk terug aan Jay.


    El Diablo.

    Valerie

    "Ah weekje naar Spanje zoals altijd maar het was wel leuk beter dan al dat leren en al dat huiswerk" zei ik tegen Ivy


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    --

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:59 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexander Samuels
    'Die van mij ging ook wel" Zegt Danny met een grijns. Ik knik goedkeurend. 'Nog lekkere meisjes gespot tijdens je vakantie?'

    Hailey Celine Grey
    Terwijl Noa naar haar kluisje loopt loop ik snel naar die van mij. Alleen kan ik er niet goed bij omdat de jongen die bij zijn kluis staat ook die van mij blokkeert. 'Ehm, mag ik er misschien bij?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Nog lekkere meisjes gespot tijdens je vakantie?"Zegt Alex. "Hi Dan, hi Alex," Begroet Blanda ons. Ik hou niet van liegen, dus god zei dank komt Blanda ertussen. "He, Blannie, hoe is ie?" Vraag ik en kijk haar even grijnzend aan. "Ehm, mag ik er misschien bij?" Hoor ik ergens zachtjes vandaan komen. "Lol, hoorde jullie dat ook?" Vraag ik aan Alex en Blanda.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ga even naar beneden GTST kijken, miss kan ik de Ipad mee stelen XD en anders zie je me na Gtst nog wel XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Devon

    Ik verontschuldig me bij de persoon tegen wie ik opgebotst ben en rol met mijn ogen wanneer ik Alyson zie tekeergaan tegen een meisje dat me niet bekend voorkomt. Ze duwt het meisje weg, die uiteindelijk gewoon doorloopt. Ik ga haar achterna en leg een hand op haar schouder.
    "Hé," zeg ik zacht met een glimlach. "Niet op hen letten. Ik ben Devon, kan ik je ergens mee helpen?" vervolg ik vriendelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley Celine Grey
    Geweldig. Die cheerleader kan er ook nog wel bij, waarom ook niet. 'Lol, hoorde jullie dat ook?' vraagt de footballer aan de anderen. Ik zucht even, 'Mag ik erbij?' vraag ik op een iets luidere toon. Ik heb zo'n idee dat hij me er toch niet bij gaat laten dus ik duw hem zachtjes opzij zodat ik bij mijn kluis kan.

    Alexander Samuels
    'Hee, Blanda,' zeg ik met een kleine grijns tegen Blanda. 'Ehm, mag ik er misschien bij?' klinkt er dan zacht. 'Lol, hoorde jullie dat ook?' vraagt Danny. Ik schud grijnzend mijn hoofd, 'nope ik hoorde helemaal niks,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pandora McMallen
    Ik wilde doorlopen toen ik weer een hand op mijn schouder voelde. Ik draaide me snel en geschrokken om toen ik zag dat het een doodnormaal meisje was dat me vroeg of ze me ergens mee kon helpen.
    'Oh, ik ben, em, nieuw hier.' Stamelde ik. Ik vond het al naar genoeg dat ik stamel, maar ik was trots op het feit dat ik er niet rood van werd.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:09 ]


    Cookies!

    Blanda
    "He, Blannie, hoe is ie?" vraagt Danny grijnzend.
    Ik lach naar hem. Voordat ik antwoord kan geven piept een meisje of ze erbij mag.
    "Lol, hoorde jullie dat ook?" vraag Danny aan ons.
    Ik trek heel even mijn wenkbrauw op.
    "Wat?" vraag ik dan met een klein lachje.
    Eigenlijk vind ik dit ver onder mijn niveau maar ja, sommige mensen kan je beter te vriend houden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Devon

    "Oh, ik ben, em, nieuw hier," stamelt ze.
    Ik lach even geruststellend en haal mijn hand van haar schouder omdat ik de indruk krijg dat ze het niet zo prettig vindt.
    "Oké, nieuw hier, hoe heet je echt en waar moet je heen?" lach ik terwijl ik mijn hand naar haar uitstrek.
    Mij kan het niet schelen of ze niet in de smaak valt bij de popi's, van mij krijgt iedereen een kans.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.