• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Alyson

    'Ik heb dit' zeg ik als ik mijn make-up tas erbij haal. 'En hier kauwgom en een schrift.'

    Sylvie Sylverster (Coach cheerleaders)

    Ik loop door de gangen, en zoek de cheerleaders op. Na ik de meeste gevonden te hebben, kom ik bij Alyson en Valerie. 'Meekomen, audities beginnen zo.' zeg ik streng, en loop naar de gymzaal.


    El Diablo.

    Valerie


    "Ja daar kan ik wel wat mee" en bedankte Alyson

    toen kwam coach Sylverster eraan en zei dat het tijd was voor de audities "Ik leg het plan straks wel uit en Alyson je moet echt helpen en onthoud wat ik straks ook doe of zeg het is voor een goed doel"

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (abo)


    May the odds be ever in your favor

    Alyson

    'Is goed.' grijns ik, en loop naast Valerie. We komen aan in de gymzaal, en ik plof op de hoogste bank. Laat de talentloze kinderen maar komen!


    El Diablo.

    Valerie

    "Welke nerds zullen er dit jaar weer op afkomen" zei ik tegen Alyson


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( ben er morgenochtend weer )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Geen idee, maar wij blijven de meest talentvolle.' zeg ik grijnzend. Ik kijk naar het eerste meisje wat komt.

    [Wil iemand een falende 1e klasser ofzo doen die auditie doet?]


    El Diablo.

    [Moet Blanda opnieuw auditie doen?']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Als ze al bij het team zit niet.. Maar wer moeten wel nieuwe mensen komen, dus graag]


    El Diablo.

    [Ze zat al bij het team (:]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oke, wil je dan please gewoon een random 1e klasser ofzo doen?]


    El Diablo.

    [Zal ik doen ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Yay x'D]


    El Diablo.

    Nancy [Een failende eersteklasser]
    Onzeker loop ik de zaal binnen om mijn auditie te doen. Ik kijk met een klein glimlachje naar de oveerheersende cheers aan de zijkant. Één van de meiden zet de muziek aan. Ik ga klaar staat en begin te dansen. In het begin gaat het perfect. Al snel maak ik de eerste fouten. Ik struikel al snel over mijn eigen voeten. Met een rood gekleurd hoofd sta ik op en kijk ik de cheers aan.
    "En?" vraag ik hoopvol.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    Ik kijk de eerste klasser aan, en dan naar Valerie. Die haar lach inhoudt. 'Ik zeg één ding, je bent vreselijk! Dat ik in de eerste klas in het team kwam betekent niet dat iedereen dat kan!' zeg ik bitchy. Laat de traantjes maar vloeien meid!


    El Diablo.