• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    (Abo)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hoe neem je een abo op een topic? ;$]


    Tell me about it, stud.

    Alyson

    Ik werd wakker en strekte me uit. Met tegenzin ging ik uit bed, en liep naar mijn badkamer. Nadat ik een douche had genomen, liep ik in mijn zwarte lingerie naar mijn slaapkamer. Ik viste mijn rood-witte cheerleader uniform uit mijn kast, en trok hem aan. Ik liep naar beneden waar ik snel een kom met cornflakes at. Daarna maakte ik mezelf snel op, terwijl mijn moeder mijn tas regelde. Ik maakte snel een strakke staart om het af te maken. Ik ren naar de gang, en doe mijn witte Adidas schoenen aan. Ik heb net mijn tas, als ik buiten getoeter hoor. De schoolbus. Ik loop naar buiten, naar de schoolbus. Ik plof op de achterbank, waar alle populaire kinderen zoals ik zitten. En dan begint de bus te rijden..


    El Diablo.

    [Als je een reactie plaats zie je eronder een balkje met geen notificaties van reacties. Daar klik je op en dan selecteer je de gewenste optie en padam: abo ^^]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:44 ]


    Cookies!

    Devon

    Zuchtend sta ik voor de kast. Ik kijk van mijn kleren naar buiten naar mijn kleren. Wat zal ik eens aandoen?
    Uiteindelijk kies ik een simpel setje maar besluit onder mijn short nog een zwarte panty te dragen. Mijn haren laat ik losjes hangen en doe er een gevlochten bandje in. Na een snelle blik in de spiegel besluit ik dat het wel oké is. Ik sla mijn rugzak over mijn schouder, huppel de trap af, grijp een koffiekoek van tafel en terwijl ik die in mijn mond steek neem ik mijn ukelele ook maar mee. Ik haal mijn autosleutels van het haakje en sluit de voordeur achter me. Dan stap ik in mijn auto en rijd naar school.
    Op de parkeerplaats heb ik echter al zin om rechtsomkeer naar huis te maken.
    Geen zorgen, Dev, het komt goed.
    Ik stap uit en wandel het gebouw binnen waar ik tegen iemand opbots.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Pandora McMallen
    Ik stond een beetje onwennig bij de halte te kijken naar de naderende gele bus. Ik streek met een hand door mijn haren en hees mijn rugzak een beetje op. Toen de bus piepend bij de halte stopte stapte ik naar binnen en ging zo snel mogelijk bij het raam zitten. Ik had geen zin om te lang in de bus overeind te blijven staan. Ik had het gevoel dat alles wat dan werd gezegd over mij ging. Ik deed mijn oordopjes in en zette een muziekje op. Ik opende mijn rugzak en pakte mijn Latijnse boek eruit. Ik begon de woordjes zorgvuldig door te lezen en mezelf in mijn hoofd te overhoren.


    Cookies!

    Ivy Florance Devlin
    Ik stap onder de douche vandaan en trek mijn cheerleaderuniform aan. Terwijl ik naar beneden loop borstel ik mijn haar. Ik eet snel een broodje en als ik getoeter hoor gooi ik mijn tas over mijn schouder en loop snel naar de schoolbus die al staat te wachten. Op de achterbank zie ik Alyson zitten. 'Hi, Aly,' zeg ik als ik naast haar ga zitten.

    Hayley Celine Grey
    Ik spring mijn bed uit als ik zie dat ik me alweer heb verslapen. Snel trek ik wat kleren aan en voordat ik me kamer uit ren pak ik nog snel mijn iPod. Helaas geen tijd meer om te ontbijten. Ik gooi de voordeur open en loop snel richting de schoolbus. 'Sorry,' verontschuldig ik me tegen de chauffeur omdat ik iets te laat ben. Ik kijk even om me heen en ga dan snel op een stoel zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    'Hi, Aly,' zegt Ivy die naast me gaat zitten. 'Hey iv!' zeg ik, en geef haar een knuffel. Ik kijk de bus rond, er zijn best weinig mensen. Dan merk ik het (Nieuwe?) meisje (Pandora) op. 'Hé kijk, die loser daar weet niet eens wat haren doen inhoud.' grijns ik, terwijl ik naar haar wijs.


    El Diablo.

    Caleb Archibald

    Ik stopte mijn lege bord en glas in de vaatwasser en loop snel nog even naar de spiegel. Ik glij nog even met mijn handen door mijn haren, waardoor ze weer in vorm springen. Vervolgens pak ik mijn schooltas van mijn stoel, zeg ik mijn vader gedag en loop ik vervolgens mijn huis uit. Ik knipoog even naar mijn buurmeisje, die langs komt lopen en grijns wanneer ik zie dat ze begint te blozen. Ik loop mijn straat uit en kom aan bij de bushalte. Snel steek ik nog een sigaret aan en wanneer de bus arriveert, gooi ik hem op de grond en maak hem met mijn voet uit. Ik stap de bus in en zie de andere footballers al zitten.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:54 ]


    Tell me about it, stud.

    [Misschien is het handig om alle personage's erboven te zetten ;) ]
    Danny Dial.

    "Stohop," Zegt mijn 'pleeg' zusje lachend, wanneer ik haar aan het kietelen ben. Ik had al een verfrissende douche genomen en mijn kleding aangetrokken. Alaya is altijd al vroeg wakker en dan ontbijten we vaak samen. Mijn 'pleeg' ouders, die ik gewoon ma en pa noem, kunnen daardoor nog wat langer uitslapen. "Oke, oke" Zeg ik en stop met kietelen. Sinds ik hier ben gekomen is het veel gezelliger en een zusje is ook wel leuker dan mijn irritante broertje. Oftewel, ik hou van mijn échte familie, maar hier voel ik me écht thuis. Een paar korte toeters klinken van binnen naar buiten. "Doeg, Alaya" Zeg ik, terwijl ik mijn jas aantrek. "Doeg, Dan!" Roept ze nog voordat ik de deur uit ben en richting de bus loop met mijn tas. Wanneer de deuren voor mijn neus opengaan, stap ik in en loop door naar achter waar ik de 'populaire' kinderen begroet en ga zitten.

    Noa Lise Wing.

    Voor de laatste keer probeer ik mijn haar in model te krijgen, wat dus totaal niet lukt. "Shit" Mompel ik en kijk dan naar mijn broer die in de deuropening staat. "Leev, ga weg?" Zeg ik en schud even mijn hoofd, waarna ik zuchtend mijn haar laat voor wat het is en even met een waarschuwende blik langs Levi loop richting de keuken. Daar trek ik de koelkast open en kies een pak melk. Wanneer ik mijn glas melk op heb gedronken, die ik nadat ik de melk uit de koelkast haalde had ingeschonken, trok ik mijn rode all-stars aan, terwijl ik een broodje in mijn mond propte. Een paar zware toeters klinken buiten op straat. Mijn ogen worden groot en ik snel, met mijn broodje nog in mijn mond, naar de gang waar ik mijn jas aantrek en mijn tas pak. Ik open de deur en loop richting de bus. Even werp ik een blik naar achter, waar de 'populaire' kinderen hadden plaatsgenomen, maar wend dan snel mijn blik af en naast Hayley zitten.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ivy Florance Devlin
    'Hey Iv!' zegt Alyson terwijl ze me een knuffel geeft. 'Hé kijk, die loser daar weet niet eens wat haren doen inhoud.' grijnst ze terwijl ze op een meisje wijst. Ik kijk naar het meisje wat ze bedoelt en grinnik eventjes. 'Zou krijgt ze dus echt nóóit een vriendje.'

    Alexander James Michaelson
    Als ik wakker word trek ik snel wat kleren aan. Waaronder het teamvest natuurlijk. Beneden aangekomen werk ik snel een croissantje naar binnen. Dan loop ik naar buiten en stap in mijn Range Rover.

    [is het eigenlijk begin van een nieuw school jaar?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jep!]


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    Ik kijk even op als er een paar footballers binnen komen maar sla dan snel weer mijn ogen neer. Dan merk ik dat iemand naast me komt zitten en ik zucht opgelucht als ik zie dat het Noa is. 'He, Noa,' zeg ik terwijl ik één van de oortjes van me iPod uit doe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pandora McMallen
    Ik besluit het boek maar weer terug te stoppen in mijn tas en kijk de bus rond. Ik was nieuw hier dankzij een verhuizing. Ik had tegengestribbeld, maar het had niets uitgehaald. Ik had eindelijk vriendinnen op mijn vorige school, maar hier zou het zonder hen weer net worden als vroeger. Ik besloot maar om positief te blijven en ik deed mijn oordopjes wat beter in. Ik keek op mijn ipod en skipte een paar liedjes tot ik weer bij een nummer van Snow Patrol kwam. Ik keek naar buiten en bestudeerde het dorp.


    Cookies!

    Noa Lise Wing.

    "He, Noa," Zegt Hayley terwijl ze een van haar oortjes uit doet. "Hi," Zeg ik en pluk even aan mijn haar, maar stop het al snel weer achter mijn oor. "Mijn haar is echt een ramp" Zeg ik dan en zucht even. Hoe krijgen die tutjes hun haar altijd zo goed? Dat van mij daarintegen is echt een nachtmerrie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'