• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Alexander Samuels
    Verveeld loop ik door de school. Mijn boeken heb ik al in mijn kluis gedaan. Nummer 200. Ik krijg verdomme altijd kluisjes die in de middle of nowhere zitten. Nouja, ver van mijn vrienden. 'He Danny!' roep ik hard als ik hem bij een kluisje zie staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanda
    Ik loop langs Devon, Pandora en Alyson die nu al lopen te bekvechten.
    Yeah, gezellig mensen.
    "Aly," zeg ik met een lachje.
    "Laat haar."

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:44 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pandora McMallen
    Ik ontwijk hun blikken en loop door. Ik kreeg niet eens een kans. Ik keek even om me heen en zag een bordje die wees naar de administratie.


    Cookies!

    Noa Lise Wing.

    Samen lopen Hayley en ik richting de administratie, waar we ons kluisnummer krijgen. "Nummer 20, wat heb jij?" Vraagt ze aan mij. Ik kijk even op het briefje en zie dat ik het ongelukskluisje heb. "Nee, dat meen je niet" Zeg ik en laat haar het nummer zien. "Ik ga zo dood" Zeg ik.

    Danny Dial.

    "Heey Danny!" Roept er iemand, wanneer ik mijn kluisje dicht heb gegooid en me omdraai. Ik grijns wanneer ik Alexander zie staan. "Hee, Alex" Zeg ik en begroet hem op de 'jongens' manier. "chille vakantie gehad?" Vraag ik terwijl ik naar een meisje kijk die langsloopt.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    Ik duw Pandora uit mijn weg, en loop verder naar kluisje 27. Eenmaal gevonden deed ik hem in één keer open. Ik gooide mijn boeken erin, en liep naar de kantine. Waar ik een extra large cola-slushee kocht. Wacht maar, één verkeerde move. En je zit dan met cola-slushee in je haar.


    El Diablo.

    [@xMinaj, Blanda zei iets tegen je :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    [@xMinaj, Blanda zei iets tegen je :')]


    ( en Valerie ook)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oow, sorry!! In mijn volgende reactie doe ik wel wat..]


    El Diablo.

    xMinaj schreef:
    [Oow, sorry!! In mijn volgende reactie doe ik wel wat..]


    (oke)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    May Russo

    'Gaat alles goed?' vraag ik aan het meisje (pandora) waarop Alyson het gemunt lijkt te hebben. terwijl ik ook mijn boeken en kluisnummer haal bij de administratie


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    [Nadal, klopt niet meer. Ik had verkeerd gelezen en dacht dat post voor Devon bedoeld was, is niet zo.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley Celine Grey
    Nee, dat meen je niet. Ik ga zo dood,' zegt Noa. Ik kijk even op haar briefje. Nummer 13. 'Ach onze kluisjes zitten tenminste dicht bij elkaar,' probeer ik haar op te beuren. We lopen naar onze kluisjes en ik vloek zachtjes in mezelf als ik zie dat een footballer een kluisje naast mij heeft.

    Alexander Samuels
    'chille vakantie gehad?' vraagt Danny terwijl hij een meisje dat langsloopt bekijkt. Ik knik. 'Ibiza is echt geweldig,' zeg ik met een brede grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik weet het maar ik laat het zitten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Valerie

    "Hoe was jullie vakantie eigenlijk" vroeg ik toen het stil was


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda.
    "Hoe was jullie vakantie eigenlijk?" vraagt Valerie.
    "Zoals elke," zeg ik moe. "Beter dan school."
    Ik trek mijn shirtje recht en bekijk de mensen die langs lopen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."