• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Ik krijg het zo warm van jou," Ik bloos en weet even niets te zeggen. Ik had zijn kamer eigenlijk nog nooit gezien. Het zag er leuk uit. 'Wil je je huis ook in deze stijl in richten?' Mompel ik en kijk hem schuin omhoog aan. Ik bewonderde hem. Om alles, hoe hij was wat hij had mee gemaakt hoe hij in het leven stond al die dingen.

    Irial

    "Wil je je huis ook in deze stijl in richten?" vraagt ze terwijl ik voel hoe ze haar hoofd omhoog houdt. Ik kijk naar beneden en staar haar in de ogen.
    "Ja, sober maar gezellig," glimlach ik. "Het gaat niet echt om de inrichting van het huis, de momenten die je er beleefd, toch?"
    Ik druk een kusje op haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Het gaat niet echt om de inrichting van het huis, de momenten die je
    er beleefd, toch?" Ik knik. Hij had gelijk. 'Klopt maar ikzelf vind deze
    stijl mooi.' Antwoord ik en kijk een beetje naar het plafond. Ik zucht.
    'Oh ik ben zó toe aan vakantie.' Lach ik.

    Irial

    "Klopt maar ikzelf vind deze stijl mooi. Oh ik ben zó toe aan vakantie," lacht ze. Ik draai ons een beetje zodat boven haar kom te hangen. Ik kijk haar liefdevol aan terwijl ik zorgvuldig haar haar uit haar gezicht strijk.
    "Als je me tegen de zomervakantie nog niet beu bent, kunnen we misschien samen op reis," zeg ik zachtjes. "Dan gaan we naar een warm land, warm genoeg voor jou om aan het zwembad te zonnebaden maar niet te warm zodat ik mijn t-shirt aan kan houden. En dan breng ik je cocktails zoveel je wilt."
    Ik breng mijn lippen naar haar oor.
    "En ik kan ook op andere vlakken je slaafje spelen."
    Ik kijk haar aan en lach luidop. Ik druk een klein kusje op haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Als je me tegen de zomervakantie nog niet beu bent, kunnen we misschien samen op reis, Dan gaan we naar een warm land, warm genoeg voor jou om aan het zwembad te zonnebaden maar niet te warm zodat ik mijn t-shirt aan kan houden. En dan breng ik je cocktails zoveel je wilt." zijn lippen gaan naar mijn oor. "En ik kan ook op andere vlakken je slaafje spelen." Ik lach naar hem en leg mijn armen in zijn nek. 'Dat lijkt me geweldig weet je dat?' Ik kijk hem aan en kus hem zachtjes. 'Ik ben nooit verder gekomen dan Italië en frankrijk.' Glimlach ik. Mijn ouders hadden het niet aangedurft voorbij europa te gaan maar waarom weet ik nog steeds niet. 'Maar reken er maar niet op dat ik je beu ga worden.'

    Irial

    "Dat lijkt me geweldig weet je dat? Ik ben nooit verder gekomen dan Italië en Frankrijk. Maar reken er maar niet op dat ik je beu ga worden."
    Er verschijnt een gelukzalige glimlach op mijn gezicht en ik druk een kusje op haar lippen. Ik speel een beetje met een lok van haar haar.
    "Wat dacht je van Mexico?" stel ik voor. "Of de Canarische Eilanden."
    Bij nader inzien leek Mexico me toch iets te warm.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach naar hem en streel zijn wang met de toppen van mijn vingers. 'Alles klinkt goed zolang jij maar met me mee gaat en ik het kan betalen. ' ik druk een kusje op zijn lippen en genieten van zijn warmte. Ik hield van hem. Dat was zeker, hij maakte me compleet. 'Kies jij maar waar je je het beste bij voelt. ' glimlach ik en kijk hem verliefd aan.

    Irial

    "Alles klinkt goed zolang jij maar met me mee gaat en ik het kan betalen. Kies jij maar waar je je het beste bij voelt."
    Ze kijkt me aan met een heerlijk verliefde blik en een warme glimlach.
    Ik druk een kusje op haar neus.
    "Je bent een schatje, Maddie," zeg ik glimlachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach terug. 'Wel jou schatje' ik kruip tegen zijn borst aan en lwg mijn armen in zijn nek. 'Alleen van jou' herhaal ik nog eens en kus hem dan met alle passie die ik in me heb. De term soulmates had ik nooit gebruikt maar als het moest dan was hij die van mij.

    Fedea

    Ik sta op en loop langzaam naar de deur. Voorzichtig leg ik mijn hand op de deurkruk, en tot mijn verbazing is de deur gewoon open. Zo snel ik kan loop ik de kamer uit waar ik nu al een tijdje zat, en kijk om me heen. Ik ben terechtgekomen in een donkere gang. Ik loop naar links, in de hoop de uitgang te vinden. Tevergeefs open ik deuren, loop ik gangen en kamers door, maar het blijft pikkedonker. Wanneer ik de tigste kamer binnenkom, zie ik een zwak schijnsel.
    "Trey?" zeg ik met bevende stem. Ik hoor een luide ademhaling en stap voorzichtig de kamer binnen. Het licht wordt feller en ik zie Trey's lichaam bewegingsloos op de grond liggen.

    Gillend schrik ik wakker, en wanneer ik besef dat het een droom was, begin ik zachtjes te huilen. Alsjeblief, Trey, kom me halen...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Het is nog donker als ik mijn ogen open. Ik had een geweldige droom gehad. Het was het beeld van een klein meisje. Ze had rood haar maar wel mijn bruine ogen en sproeten. Ze lachte en rende toen vlug naar Camargue toe die haar met een zwierig gebaar op tilde.

    Irial

    "Wel jou schatje." Ze komt dichter bij me liggen en slaat haar armen om mijn nek. "Alleen van jou," herhaalt ze nog een keer. Ze verrast me door haar lippen vol passie op de mijne te drukken. Ik glimlach tegen haar lippen aan en zoen haar dan liefdevol terug. Handig draai ik ons om zodat ze boven mij komt te hangen. Ik laat een hand in haar nek rusten en één op haar onderrug.
    "Alleen van mij," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik word verast als Irial me op zich draait. Zijn hand rust in mijn nek en de andere op mijn onder rug. "Alleen van mij," Zegt hij zacht. Ik knik en sluit mijn ogen als ik mijn hoofd op zijn borstkas leg. Hij was perfect en hij hoorde bij mij.

    [wait!]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 17:55 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Huh? Ben zo eten als ik niet reageer komt het door door]:Y)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 17:59 ]