• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Ik zit er over te denken mijn haar weer mijn eigen kleur te geven maar dan ben ik zo saai," lacht Madeline.
    Ik grinnik even.
    "Je haarkleur heeft niks met je karakter te maken," zeg ik dan. "Maar ik moet toegeven dat ik het nu wel pittig vind."
    Ze kijkt schuin naar me op en ik geef haar een klein kusje.

    Atreyu

    "Heb je iets gevonden? Wat wil je nu doen?"
    Ik haal even mijn schouders op.
    "We gaan er morgen heen," zeg ik dan. "We kunnen aan Cam en Liam vragen of zij morgen de lijst verder willen doorspitten om te zien of eventueel nog alleenstaande huizen bij een bos zijn."
    Hoewel ik niks liever zou willen dan er nu stante pede naar toe te snellen besef ik ook dat het geen nut heeft. In het donker kunnen we niks doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik kus hem terug. Ik krul mezelf dicht tegen hem op en geniet van zijn warmte. 'hmm ik laat het maar zo denk ik al moet ik het binnen kort wel weer verfen ik krijg uitgroei.' Ik speel een beetje me3t zijn vingers maar val nog steeds niet in slaap.

    Eleanor

    Ik knik kort als hij zegt dat we er morgen heen gaan, het was nu toch te donker buiten om iets te doen.’ We kunnen aan Cam en Liam vragen of zij morgen de lijst verder willen doorspitten om te zien of eventueel nog alleenstaande huizen bij een bos zijn,’ vervolgt hij. ‘Is prima, doen we dat en dan nu proberen om iets te slapen zodat we wat uitgerust zijn morgen.’
    Ik loop terug naar zijn luchtbed, laat hem nog een beetje oppompen voor ik naar mijn slaapkamer loop voor een dekbed, hoeslaken en een kussen. ‘Zo,’ breng ik uit als het luchtbed opgemaakt is. ‘Heb je nog iets nodig?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ze kust me terug en vleit zich tegen me aan.
    "Hmm ik laat het maar zo denk ik al moet ik het binnen kort wel weer verfen ik krijg uitgroei," zegt ze terwijl ze met mijn vingers speelt. Hoewel ik alles aan haar prachtig vind, is haren verven nu niet meteen één van mijn meest favoriete onderwerpen. Ik leg één van mijn handen onder haar kin en til hem een beetje op. Met een passievolle kus leg ik haar het zwijgen op.

    Atreyu

    "Is prima, doen we dat en dan nu proberen om iets te slapen zodat we wat uitgerust zijn morgen."
    Eleanor verdwijnt in haar kamer en komt met wat dekens en een kussen terug. Ze maakt het luchtbed op en ik wil protesteren dat ik dat best zelf wel kan, dat ze kan gaan slapen, maar ze is al klaar.
    "Zo. Heb je nog iets nodig?" vraagt ze dan.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Je hebt al te veel voor me gedaan," zeg ik zacht. "Dank je."
    Nederigheid is een van de meest belangrijke lessen die ik al geleerd heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Je hebt al te veel voor me gedaan. Dank je.'
    Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Als de situati was omgekeerd zou je waarschijnlijk hetzelfde doen dus geen dank.' Ondertussen sluit ik de laptop af, omcirkel het goede adres voor morgen en ruim de rest van de tafel af op de papieren na. 'Als er iets is, of je hebt iets nodig dan kun je me gewoon roepen. Rust goed uit Atreyu,' zeg ik tegen hem als ik klaar ben en richting mijn slaapkamer wil lopen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Ik kus hem met dezelfde passie terug en lwg zo zacht mogelijk een hand op zijn wang. Ik verveelde hem maar dit was geen vervelende manier ome stil te krijgen. Ik kreeg een warm gevoel van binnen als hij me zo kuste. Ik voelde me op zulke momenten speciaal. Ik neem met mijn vrije hand die van hem vast en glimlach als we de kust beindigen.

    Atreyu

    "Als er iets is, of je hebt iets nodig dan kun je me gewoon roepen. Rust goed uit Atreyu," zegt Eleanor terwijl ze aanstalten maakt om de woonkamer uit te lopen.
    "Slaap zacht, Eleanor," zeg ik glimlachend. Dan besef ik dat ik nog iets wil zeggen. "Ik mag dan wel jouw wachter niet zijn, ik zou je even goed beschermen," vervolg ik zachtjes.
    Ik glimlach nog een keer om te laten zien dat ik het meen. Ik heb terug een familie die wel bij me is.

    Irial

    Mijn wang gloeit wanneer Madeline er haar hand op legt. Na even gekust te hebben breekt ze hem voorzichtig af. Ze laat haar hand in die van mij glijden. Ik knijp er even in en til onze handen op om ze te bekijken. Het lijken twee puzzelstukken, die perfect in elkaar passen. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en geniet van haar aanwezigheid.
    "Wat je ook met je haar doet, dat verandert niets aan wat ik voor je voel," zeg ik dan zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij kijkt naar onze handen en glimlach. Ik vond het leuk om naar te kijken. "Wat je ook met je haar doet, dat verandert niets aan wat ik voor je voel," Ik glimlach naar hem en plant een vlinderzacht kusje op zijn lippen. 'Goed om te weten.' Ik onderdruk een gaap en leg mijn hoofd op zijn borstkas. 'Waarom ben jij zo leuk?' Fluister ik bijna niet hoorbaar en giechel zacht er achter aan.

    Eleanor

    ‘Slaap zacht, Eleanor,’glimlacht hij en voor ik ook echt de slaapkamer in loop hoor ik hem nog zeggen.
    ‘Ik mag dan wel jouw wachter niet zijn, ik zou je even goed beschermen.’ Een glimlach siert mijn gezicht. ‘Dat doet me erg goed om te horen, echt waar.’ Hierna wens ik hem nogmaals een fijne nachtrust, in zoverre dat zou gaan, en liep mijn slaapkamer in. Daar ging ik op de rand van mijn bed zitten, maakte mijn lange haren los en deed nogmaals een poging om ze goed uit te borstelen. Zodra dit goed en wel geluk was liet ik me onder mijn lakens glijden. Hoewel ik normaal gesproken alleen in ondergoed zou slapen, liet ik mijn joggingsbroek en hempje nu aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik word beloond met een kusje.
    "Goed om te weten," zegt Madeline terwijl ze haar hoofd op mijn borstkas legt. "Waarom ben jij zo leuk?" zegt ze zo stil dat ik het bijna niet kan horen. Ze giechelt en ik smelt opnieuw.
    "Je vergeet sexy," zeg ik lachend.
    Ik laat de vingers van mijn vrije hand over haar arm gaan.

    Atreyu

    "Dat doet me erg goed om te horen, echt waar."
    Ik glimlach. Ze wenst me nog een keer welterusten en verdwijnt dan in haar slaapkamer. Ik doe mijn schoenen uit en mijn broek. De rest besluit ik maar aan te houden. Dan kruip ik op het luchtbed, onder de lakens die Eleanor me gegeven heeft. Ik ben doodop en toch lig ik te draaien en te keren. Mijn gedachten blijven steken bij Fedea. Ik mis haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [wat doen we nu, over op de volgende dag?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    "Je vergeet sexy," Ik lach en krijg kippenvel als zijn vingers over mijn arm gaat. 'En lief, grappig, musicaal, slim, aantrekkelijk en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan.' Ik druk een kusje in zijn nek en op zijn sleutelbeen. Dan stop ik omdat ik weet dat hij niet wilt dat ik naar zijn borstkas ga.

    [Eten zo terug!]

    [zodra Irial en Madeline slapen.]

    Irial

    "En lief, grappig, muzikaal, slim, aantrekkelijk en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan," zegt ze.
    Ik lach even.
    "Ik ben niet moe dus ga je gang." Ik zucht wanneer ze haar lippen in mijn hals en vervolgens op mijn sleutelbeen zet. "Het spijt me trouwens, van net. Denk alsjeblieft niet dat het aan jou ligt, soms heb ik het er nog even lastig mee."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja ze gaan zo slapen neem ik aan]

    Madeline

    "Het spijt me trouwens, van net. Denk alsjeblieft niet dat het aan jou ligt, soms heb ik het er nog even lastig mee." Ik glimlach en knik. 'Ik weet het. Als iemand iets weet over onzekerheid dan ben ik het.' Mompel ik en sluit mijn ogen. 'Je bent zo lekker warm.' Prevel ik en krul me tegen zijn lichaam op.

    Irial

    "Ik weet het. Als iemand iets weet over onzekerheid dan ben ik het. Je bent zo lekker warm," mompelt ze. Ze vleit zich nog dichter tegen me aan. Ik haal mijn hand even van haar schouder en trek het deken verder over ons heen. Dan streel ik opnieuw met mijn vingers over haar arm.
    "Ik krijg het zo warm van jou," zeg ik zacht en druk een kusje op haar kruin. Zij is het eerste meisje dat op mijn slaapkamer, in mijn bed slaapt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.