• Mijn hond heeft overgegeven en ik ben alleen thuis, dus ik moest het opruimen. Ieeeeeel, gewoon vies.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Oh bah, dat vind ik ook altijd zo verschrikkelijk, of als ze in de kamer plassen, dan zorg ik altijd wel dat iemand anders 't opruimt, mij niet gezien (cat)


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb twee jaar in een dierenpension gewerkt. Dus ik ben er aan gewend :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zou gillend wegrennen. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gruay schreef:
    Ik zou gillend wegrennen. (;


    Haha, Lieke toch! Nee, ik heb m'n vader gebeld en met een hoop plastic zakjes en keukenpapier het opgeruimd...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    (...)

    Haha, Lieke toch! Nee, ik heb m'n vader gebeld en met een hoop plastic zakjes en keukenpapier het opgeruimd...


    Ja, dat ben ik he. (;
    Oh, ik had nog geen eens opgegruimd, ik had het lekker laten liggen. Nee grapje, dat gaat zo stinken, tfoe. Maar wel goed van je dat je het hebt opgeruimd. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lol, ik was bang voor honden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik moet dat ook altijd doen, omdat mijn zus er niet tegen kan, zo erg is dat toch niet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    jij kotst toch ook wel eens:W


    “All those fairytales are full of shit.”

    ik moest mn eigen kots opruimen dusja :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Chace schreef:
    Oh bah, dat vind ik ook altijd zo verschrikkelijk, of als ze in de kamer plassen, dan zorg ik altijd wel dat iemand anders 't opruimt, mij niet gezien (cat)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ik kan daar zo niet tegen, als mijn hond in huis plast, valt het nog mee. maar ik heb ook een hele zwakke maag van mijn vader geërfd


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sorry dat ik dit moet zeggen, maar als je niet eens de kots van je hond op wilt doen, waarom heb je dat diertje dan? Als je later een kind hebt wat in zijn luier poept, doe je daar dan ook moeilijk over?
    Sorry hoor, maar dit vind ik aanstel.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Als mijn hond kotst ruim ik het op en laat hem dan geen seconde meer alleen. Hij is mijn beste vriendje en betekend alles voor me, dan vind ik kots opruimen helemaal niet zo erg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zooo erg is dat ook niet, ik heb da ook al moeten doen..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Die van mij doet dat ook weleens.. Gelukkig eet hij het dan op :3 Ranzig, maar handig :3