Dus, ik heb nu al heel lang ruzie met een meisje dat vroeger mijn beste vriendin was, we zijn samen opgegroeid etc etc.
In het begin van die ruzie had ik het er heel moeilijk mee, en de enigste persoon waar ik ermee over kon praten was een jongen van m'n school. Ik beschouwde hem echt als m'n beste vriend, we zijn zelfs al bij elkaar blijven slapen en samen op vakantie geweest (no worries, we sliepen in aparte kamers. Ik heb al een vriendje ). Hij was er altijd voor me en ik ook voor hem, maar sinds dit schooljaar begonnen is is hij opeens heel erg verandert.
Nu kreeg ik vandaag te horen dat hij én zijn moeder over mij en dat meisje hebben zitten te roddelen tegen iedereen in de vriendenkring van mij en m'n ouders. Ze zeiden dat ik alleen maar jaloers was op dat meisje, dat ze een heel lief kind is en dat niemand problemen met haar heeft (buiten het feit dat ze bijna met iedereen ruzie maakt omdat ze nooit haar mond kan houden --'), en het ergste: dat ik iedereen manipuleer om de mensen tegen dat meisje op te zetten.
Nou ja seg, sinds de enigste persoon waarover ik heb gesproken in verband met die ruzie was die jongen en hij heeft altijd gezegd dat hij mij volledig begreep..
Van je vrienden moet je het echt hebben. Voelt iemand zich misschien geroepen om mij op te vrolijken? Want ik kan het nu echt wel gebruiken
Happiness can be found, even in the darkest of times.