• Dus, ik heb nu al heel lang ruzie met een meisje dat vroeger mijn beste vriendin was, we zijn samen opgegroeid etc etc.
    In het begin van die ruzie had ik het er heel moeilijk mee, en de enigste persoon waar ik ermee over kon praten was een jongen van m'n school. Ik beschouwde hem echt als m'n beste vriend, we zijn zelfs al bij elkaar blijven slapen en samen op vakantie geweest (no worries, we sliepen in aparte kamers. Ik heb al een vriendje ;)). Hij was er altijd voor me en ik ook voor hem, maar sinds dit schooljaar begonnen is is hij opeens heel erg verandert.
    Nu kreeg ik vandaag te horen dat hij én zijn moeder over mij en dat meisje hebben zitten te roddelen tegen iedereen in de vriendenkring van mij en m'n ouders. Ze zeiden dat ik alleen maar jaloers was op dat meisje, dat ze een heel lief kind is en dat niemand problemen met haar heeft (buiten het feit dat ze bijna met iedereen ruzie maakt omdat ze nooit haar mond kan houden --'), en het ergste: dat ik iedereen manipuleer om de mensen tegen dat meisje op te zetten.
    Nou ja seg, sinds de enigste persoon waarover ik heb gesproken in verband met die ruzie was die jongen en hij heeft altijd gezegd dat hij mij volledig begreep..
    Van je vrienden moet je het echt hebben. Voelt iemand zich misschien geroepen om mij op te vrolijken? Want ik kan het nu echt wel gebruiken :(


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Wat een klootzak. Knip zijn ballen eraf. En die moeder is ook een trut.
    Pffft. Ik ken het helaas maar al te goed, van die vuile roddelaars.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Weet je zeker dat ze de waarheid spreken? Ik zou het eerst eens navragen bij je vriend, als ik jou was.

    Maar daar heb ik al heel lang last van. Mijn vriendinnengroep ligt helemaal overhoop. Gelukkig heb ik hier een beetje waardering gevonden en twee mensen de nog wel een béétje kan vertrouwen. Èn mijn moeder is een geweldige 'vriendin'. Bij haar kan ik alles kwijt.
    Maar ik ben een film aan 't kijken, sorry...


    Deep inside, I've never felt alive

    En volwassen altijd maar klagen over de jeugd, terwijl ze eigenlijk geen haar beter zijn. Dit is echt zo gemeen. Misschien moet je een filmpje kijken om je gedachten wat te verzetten?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zoals Bond al zegt, ik zou eerst eens goed nagaan of het wel écht waar is.
    Anders, dan zijn ze echt laag, écht laag!


    Inspiration can hit you any time

    Bond schreef:
    Weet je zeker dat ze de waarheid spreken? Ik zou het eerst eens navragen bij je vriend, als ik jou was.

    Maar daar heb ik al heel lang last van. Mijn vriendinnengroep ligt helemaal overhoop. Gelukkig heb ik hier een beetje waardering gevonden en twee mensen de nog wel een béétje kan vertrouwen. Èn mijn moeder is een geweldige 'vriendin'. Bij haar kan ik alles kwijt.
    Maar ik ben een film aan 't kijken, sorry...


    Ik heb het van verschillende mensen te horen gekregen, en de helft van die mensen zijn volwassenen die ik al ken sinds mijn geboorte.
    En ja, ik heb ook twee vriendinnen op wie ik altijd kan tellen. Als ik hun niet had zou ik waarschijnlijk de grootste emo op aarde zijn :p


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Achilles schreef:
    Wat een klootzak. Knip zijn ballen eraf. En die moeder is ook een trut.
    Pffft. Ik ken het helaas maar al te goed, van die vuile roddelaars.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    skinwalker schreef:
    (...)

    Ik heb het van verschillende mensen te horen gekregen, en de helft van die mensen zijn volwassenen die ik al ken sinds mijn geboorte.
    En ja, ik heb ook twee vriendinnen op wie ik altijd kan tellen. Als ik hun niet had zou ik waarschijnlijk de grootste emo op aarde zijn :p


    Hmm, dan is het wel kut voor je. Het is in het begin hard, maar je komt er overheen. Ik had dat ook, maar nu trek ik me er niks meer van aan of ze krijgen gewoon een grote bek terug ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Naja, wat je het beste kan doen is erboven staan. Dan kun jij je kin optillen en kun je mooi je vinger naar ze opsteken. Zulke achterlijke mensen zijn het niet eens waard om verrotgescholden te worden.
    The thing is; degenen die je geloven als je zegt dat die twee shit over jou hebben lopen lullen, die staan open voor jouw verklaring. Als mensen onzin van die kid en z'n ma gaan geloven dan bewijst dat hun eigen kortzichtigheid. Daar hoef je dan ook verder geen moeite in te steken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stalingrad schreef:
    Naja, wat je het beste kan doen is erboven staan. Dan kun jij je kin optillen en kun je mooi je vinger naar ze opsteken. Zulke achterlijke mensen zijn het niet eens waard om verrotgescholden te worden.
    The thing is; degenen die je geloven als je zegt dat die twee shit over jou hebben lopen lullen, die staan open voor jouw verklaring. Als mensen onzin van die kid en z'n ma gaan geloven dan bewijst dat hun eigen kortzichtigheid. Daar hoef je dan ook verder geen moeite in te steken.


    Jouw tekstje heeft me denkmateriaal gegeven. Thanks!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.