• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik zak moedeloos op de grond wanneer er geen antwoord komt. Mijn vrije hand haal ik door mijn haar en voel opnieuw tranen over mijn wangen stromen.
    "Het spijt me," zeg ik zacht. Het maakt niet uit hoe stil het is, mijn stem breekt alsnog. "Alsjeblieft, zeg iets," smeek ik haar.
    Ik hou mijn telefoon tegen mijn oor gedrukt alsof mijn leven ervan af hangt, alsof ik haar door de telefoon naar me toe kan halen.
    "Alsjeblieft," zeg ik nog een keer wanneer het stil blijft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Het spijt me," Hoor ik hem zeggen, gevolgd door nog een paar smeekgeboden. Ik hou het niet meer en zucht diep.
    "Mij ook, echt, h-het spijt me." Piep ik en hoop dat het enigzins normaal klinkt. "Maar Fedea zal deze telefoon niet opnemen." zeg ik kort daar achter aan, in de hoop dat hij stopt met bellen, zodat ik niet in de problemen zal komen. Hierna blijf ik even stil.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Mij ook, echt, h-het spijt me. Maar Fedea zal deze telefoon niet opnemen."
    Verbaasd haal ik mijn telefoon van mijn oor en kijk ernaar wanneer ik een stem anders dan die van Fedea hoor. Snel breng ik hem naar mijn oor.
    "Wie ben jij?" vraag ik kil. Ik schud mijn hoofd. "Is ze oké?" Dat laatste klinkt een stuk gemoedelijker.
    Ik herinner mezelf er aan dat ik moet ademhalen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Wie ben jij?" Vraagt de jongen kil. "Is ze oké?" vervolgt hij zijn woorden.
    "F-fa-" Ik bedenk me dat het niet slim is om mijn echte naam weg te geven. "Een floraat," besluit ik te zeggen, mijn stem klinkt hard. "Ze maakt het goed, daar zorg ik voor." Hierna haal ik de hoorn van mijn oor en staar naar het rode telefoontje. "Tot ziens, Trey."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Ik luister naar haar beschrijving en glimlach.
    'Precies dat lijkt me geweldig. ' ik kijk
    een beetje voor me uit en zie onze nooit komende toekomst als een
    film zich voor me afspelen.

    Madeline

    Zijn lippen zuigen zich vast in mijn nek en ik sla
    mijn armen rond zijn nek en mijn nemen rond zijn
    middel. Ik kroel een beetje door zijn haar en kus zijn wang zacht.

    Eleanor

    'Dat zou fijn zijn, maar de bank is ook goed, slapen doe ik vast toch niet meteen.' Ik schud lichtjes met mijn hoofd. 'Ik maak het luchtbed voor je klaar, je mag dan misschien weinig slapen maar dan wel goed liggen om te rusten.' reageer ik en loop richting de slaapkamer om het luchtbed onder mijn kast uit te trekken. Als ik terug binnen kom legt Atreyu net zijn telefoon weg maar nog geen twee tellen later komt hij verbaasd overeind. Als hij gaat bellen krijg ik een teken dat fedea heeft opgenomen, snel leg ik het luchtbed weg en kijk gespannen toe. Als hij op de grond zakt loop ik licht geschrokken naar hem toe, bij het zien van zijn tranen komt er een brok in mijn keel. 'Is ze daar?' Fluister ik zacht, al zegt iets me dat dat niet zo is. 'Wie ben jij?' Zegt hij plots kil en terwijl hij vraagt of ze oke is weet ik het antwoord al. Een floraat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "F-fa- Ze maakt het goed, daar zorg ik voor. Tot ziens, Trey."
    Ik lach een schamper lachje wanneer ik hoor dat ze het goed maakt. Zodra ik een afscheid hoor klamp ik me angstvallig vast aan mijn telefoon.
    "Wacht!" schreeuw ik waarschijnlijk tevergeefs.
    Ik schrik er zelf van hoe luid ik roep. Hopeloos kijk ik naar Eleanor.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 13:48 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    "Precies dat lijkt me geweldig."
    Ik zucht diep en grijp zijn kraag onbewust beet.
    "Denk je dat ook samen geweest zouden zijn, als we dit niet waren? Als we gewone stervelingen waren geweest, zonder vloek? Zouden we ook samen weg gelopen zijn, in de hoop een beter leven te vinden dan hetgeen ons ouders voor elk van ons voor ogen hadden?"
    Ik geloof graag van wel.

    Irial

    Madeline slaat haar armen om mijn nek en haar benen rond mijn middel terwijl ze mijn wang kust.Ik haal mijn lippen uit haar hals en kijk even trots naar het resultaat.
    Van mij.
    Ik draai mijn hoofd een beetje zodat mijn lippen de hare raken en kus haar passioneel. Ondertussen ben ik al aardig opgewonden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Wacht!" Hoor ik hem zodanig hard schreeuwen net voordat ik het toestel uitdruk, dat mijn broer even stopt mijn snurken, angstvallig hou ik me stil en wacht af, tot hij zich weer omdraait. Ergens ben ik nieuwsgierig naar wat hij te melden heeft en met trillende vingers toets ik zijn nummer over op mijn mobiel, hierna besluit ik Fedea haar mobiel uit te zetten en zucht diep.
    "Dankzij de bomen ziet ze het bos niet meer." Ik zet mijn mobiele nummer op onbekend en tik met trillende vingers de letters in totdat deze zin zich vormt op mijn scherm. Ik ging helpen en zou daarna weglopen van alles. Ik slik even als ik op het nummer van Trey klik en afwacht op dat ene woord. Verzonden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Het is te laat, ze heeft afgedrukt. Ik gooi mijn telefoon razend weg en weet dan niet meer wat ik met mijn verdriet moet. Ik sta op en loop naar Eleanor die ik spontaan in een omhelzing trek. Ik probeer me sterk te houden, maar het verdriet neemt me over.
    Ze is in orde, ze is oké. Er zorgt iemand voor haar.
    Ik probeer mezelf gerust te stellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    ‘Wacht!’ schreeuwt hij en de hopeloze blik waarmee hij me aankijkt verteld me dat het waarschijnlijk al te laat is. Licht geschrokken kijk ik op als hij zijn telefoon weg smijt en vervolgens opstaat om me vast te pakken. Mijn hart breekt als hij overmand wordt door verdriet en ik sla mijn armen als een troostend gebaar om hem heen.
    ‘We vinden haar wel, Trey,’fluister ik zacht en met een gerustellende stem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    "Denk je dat ook samen geweest zouden zijn, als we dit niet waren? Als we gewone stervelingen waren geweest, zonder vloek? Zouden we ook samen weg gelopen zijn, in de hoop een beter leven te vinden dan hetgeen ons ouders voor elk van ons voor ogen hadden?" Ik kijk haar aan. 'Als ik je dan ook kende weet ik zeker dat ik als nog van je zou gaan houden.' Ik kijk haar aan. 'Ik zou in welke situatie dan ook van je gehouden hebben.'

    Madeline

    Irial kust me vol passie en ik kan voelen hoe opgewonden hij is. Ikzelf ben
    dat eerlijk gezegt ook. Ik bijt op zijn onderlip en woel door zijn
    haren. Ik was er gek van hij zag er zo onwijs sexy uit als zijn haar door de
    waar was.

    Atreyu

    "We vinden haar wel, Trey," fluistert Eleanor zacht. Ik knik even.
    Er zorgt iemand voor haar.
    "Ze klonk aardig," zeg ik zacht. "Het meisje aan de tel-"
    Ik maak mijn zin niet af wanneer ik mijn mobiel in de hoek van de kamer een sms hoor ontvangen. Verbaasd laat ik Eleanor los en kijk haar aan. Ik loop naar mijn mobiel, pak hem op en lees het bericht.
    "Dankzij de bomen ziet ze het bos niet meer," lees ik luidop. Vragend kijk ik Eleanor aan. "Wat?"

    Camargue

    "Als ik je dan ook kende weet ik zeker dat ik als nog van je zou gaan houden. Ik zou in welke situatie dan ook van je gehouden hebben."
    Vertederd kijk ik hem aan. Ik druk mijn lippen op die van hem en kijk op de klok.
    "Zullen we gaan slapen?" vraag ik zacht. Ik leg mijn armen om zijn hals en kus hem nog een keer. "Of doen alsof we een kindje maken?" voeg ik er met een glimlachje aan toe.

    Irial

    Ik draai ons opnieuw om zodat Madeline weer op me zit. Ik ga zelf ook rechtzitten en trek haar stevig tegen me aan, mijn lippen lossen die van haar geen seconde. Zachtjes maak ik haar bh los. Nu haal ik wel mijn mond van de hare en kijk haar bewonderend aan terwijl ik het ding rustig uit doe en naast me leg. Mijn armen glijden weer om haar heen. Ik duw mijn lijf helemaal tegen het hare aan en geniet van haar warmte. Ik druk kleine kusjes op haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Zuchtend wacht ik af tot ik iets terugkrijg, maar bedenk me dan dat het nummer op onbekend staat, dus dat afwachten zinloos is. Ergens vraag ik me af of de jongen mijn hint begrijpt, dat we in de buurt van een bos zitten. Ik zou er nu enkel alleen nog voor hoeven zorgen dat de plannetjes van de hoofd floraten niet doorgingen, om Fedea naar een andere plaats over te brengen, want als dat zo was, dan zou Fedea nooit gevonden worden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    "Zullen we gaan slapen? Of doen alsof we een kindje maken?" Ik grinnik.
    'Wat dacht je van allebei?' Ik til Camargue van de grond naar de slaapkamer
    toe. Daar leg ik haar zacht op het bed neer en druk een kusje op haar lippen.

    Madeline

    Zonder de kus te verbreken draaien we om en zit ik op zijn schoot. Met gemak maakt hij mijn bh los en kijkt naar me. Ik glimlach en voor ik het weet kussen we weer. Hij trekt me naar zich toe en plaatst zachte kusjes op mijn lippen. Ik streel met mijn vinger zacht over de bobbel in zijn boxer.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:42 ]