• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [abo]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [me2]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Abo

    Irial

    Madeline kreunt zachtjes en bijt dan op mijn onderlip. Ik open mijn mond een stukje en ons tongen raken verwikkeld in een vurig spel. Ik haal mijn hand uit haar broek en maak nu ook mijn knop los. Een beetje onhandig doe ik mijn broek uit en daarna volgt die van haar. Ik ril even wanneer haar warme huid de mijne raakt. Ik neem haar stevig vast en draai ons om zodat ze op mij komt te zitten. Ik trek haar naar me toe en kus haar liefdevol.

    Camargue

    "Is goed Cam, kan ik iets voor je doen?"
    Ik forceer een glimlachje en kijk Liam hoofdschuddend aan.
    "Nee, het gaat wel over."
    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en druk mijn lippen op die van hem. Ik laat mijn armen om zijn hals glijden en steel een beetje van zijn warmte.

    Atreyu

    Terwijl ik onderweg ben beginnen er sneeuwvlokjes te dwarrelen. Ik denk aan Fedea en hoe ik onlangs nog sneeuw in haar kleren gestopt had. Hoe ze mijn badjas droeg omdat haar kleren nat waren en hoe ze me voor het eerst kuste. Ik gooi mijn peuk weg en haal de pizza op. Slenterend keer ik terug naar het appartement met als resultaat dat ik half bevroren toekom.
    "Hopelijk is de pizza nog warm," zeg ik tegen Eleanor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij haalt zijn hand uit mijn broek wat js erg jammet vind. Dan begint hij zijn roven broek uit te. Doen. Die snel gevolgt wordt door mijn broek. Hij draait ons om en kust me dan. Ik voel hoe liefdevol hij dit doet en wordt warm van binnen. Ik laat mijn vingers over zijn borstkas gaan en strweld plagend over de nonbelligerent in zijn broek.

    Liam

    Ik knik en kus haar dan. Ik probeer mijn liefde over te brengen.
    dan trek ik haar zonder nog wat te zeggen twgen me aan. Het was goed zo er waren geen woorden nodig.

    Eleanor

    ‘Hopelijk is de pizza nog warm,’ zegt Atreyu als hij terug komt en hij er zelf half bevroren uitziet. ‘Nou, die pizza kan ik eventueel nog opwarmen maar jij.. Je ziet er ijskoud uit,’ zeg ik tegen hem en schud lichtjes met mijn hoofd terwijl ik opsta en de pizza aanneem.
    ‘Moet je iets warms te drinken hebben, of iets anders wat je helpt te ontdooien?’ Ondertussen open ik de doos van de pizza en voel dat deze inderdaad is afgekoeld dus besluit hem in de keuken weer even een beetje op te warmen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik bijt even op mijn piercing wanneer Madeline me plagend streelt. Ik kijk haar even in de ogen, leg een arm om haar middel en een hand op haar wang. Wanneer ik haar helemaal tegen me aangetrokken heb druk ik mijn lippen op die van haar. Wacht eens even, niet hier.
    Ik til haar op en loop al kussend met haar te trap op. Ik weet niet precies of we in mijn kamer of die van haar beland zijn, maar ik laat ons zacht op het bed vallen.

    Camargue

    Ik voel hoe Liam zijn liefde voor me in de kus stopt en er verschijnt een zachte glimlach op mijn lippen. Hij trekt me tegen zich aan en alles wat ik voor hem voel raast doorheen mijn hele lichaam. Ik voel opnieuw een intens geluk en besef dat ik mijn zorgen en jaloezie aan de kant moet zetten. Dat deze man met me wil trouwen, dat is meer waar ik ooit had op durven hopen en het is genoeg. Ik heb genoeg aan Liam.
    "Het spijt me," fluister ik nog een keer tegen zijn lippen aan.

    Atreyu

    "Nou, die pizza kan ik eventueel nog opwarmen maar jij.. Je ziet er ijskoud uit. Moet je iets warms te drinken hebben, of iets anders wat je helpt te ontdooien?"
    Ik schud mijn hoofd. Terwijl de pizza nog even opwarmt ga ik aan het vuur zitten. Ik doe mijn natte jas uit en leg hem ervoor om te drogen. Ik laat de warmte van het vuur mijn kou verjagen en staar gedachteloos voor me uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Geleund tegen de deurpost kijk ik toe hoe Atreyu zijn jas voor het vuur heeft neerlegt en er zelf ook voor is gaan zitten. Het stille moment besluit ik niet voor hem te verstoren dus totdat er een piep geluid uit de keuken komt blijf ik zo staan. ‘Wil je gewoon aan de eettafel eten of op de bank?’ vraag ik hem dan en loop ondertussen de keuken in om de pizza te pakken. Deze schuif ik op een daarvoor bestemd bord en snijdt hem in gelijke stukken voordat ik weer terug naar binnen ga.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik schrik op van Eleanor's stem.
    "Wil je gewoon aan de eettafel eten of op de bank?" vraagt ze. Ik draai me om en zie haar niet. Dan besef ik dat ze vast de keuken is ingelopen. Ik sta op en kijk verward om me heen.
    "De eettafel," zeg ik zachtjes wanneer ik Eleanor terug zie komen met een bord. Ik loop er al vast heen en schuif zowel de papieren als de laptop aan de kant.
    "Het spijt me dat ik geen gezelliger gezelschap ben," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    ‘De eettafel,’ antwoord hij zacht en loopt er vervolgens heen op alles aan de kant te schuiven zodat ik het bord neer kan zetten. ‘Het spijt me dat ik geen gezelliger gezelschap ben.’
    Ik glimlach even terwijl ik op de stoel ga zitten en mijn benen optrek. ‘Geeft niks, we zitten nu ook niet echt in een gezellige situatie,’ reageer ik met een geruststellende toon. ‘Zijn jullie al lang samen?’ vraag ik hem dan, doelend op hem en Fedea en hopende dat hij het me niet kwalijk nam dat ik er naar vroeg.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Geeft niks, we zitten nu ook niet echt in een gezellige situatie," zegt Eleanor geruststellend terwijl ze haar benen optrekt. "Zijn jullie al lang samen?" vraagt ze dan. Ik wilde net een stuk pizza naar mijn mond brengen en laat het terug zakken.
    "Nee," zeg ik met een schamper lachje. "Pas enkele dagen. Ik heb een tijdje gewacht tot ze ... klaar was om bij me te zijn. Niet dat ik het lef had haar te zeggen wat ik voor haar voel, en dan zijn er natuurlijk nog de vooroordelen." Ik kijk haar een beetje gegeneerd aan. "Maar blijkbaar, zijn we voor elkaar geboren."
    Voor het eerst sinds ik Fé op school heb afgezet verschijnt er een oprechte glimlach op mijn gezicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Een glimlach verscheen op mijn gezicht bij het zien van de zijne.Deze deed me goed en maakte het dat ik me niet schuldig hoefde te voelen omdat ik ernaar gevraagd had.
    ‘Wel netjes dat je gewacht hebt dan, of dat nou te maken heeft met wel of geen lef er zijn er maar weinig die je dat na doen gok ik zo,' reageerde ik tussendoor. 'Vooroordelen? Waarom dat dan?’ vroeg ik hem en nam een hap van mijn pizza.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Wel netjes dat je gewacht hebt dan, of dat nou te maken heeft met wel of geen lef er zijn er maar weinig die je dat na doen gok ik zo. Vooroordelen? Waarom dat dan?"
    Terwijl Eleanor praat maak ik van de gelegenheid gebruik om een hap pizza te nemen. Ik heb betere gegeten, maar het kan ermee door.
    "Ik ben achttien, zij moet nog zestien worden," zeg ik wanneer ik mijn mond leeg gegeten heb. "En als ik eerlijk ben, ben ik nooit echt serieus geweest met meisjes. Als ik jou vijf maanden geleden tegen gekomen was had ik je waarschijnlijk proberen versieren. Maar zodra ik Fedea zag, ik weet het niet... En toen ik haar leerde kennen- Nouja, nog meer ik weet het niet. Heb jij een vriendje?"
    Het doet me goed met iemand te kunnen praten. Het doet me goed met iemand te kunnen praten die er nog een lange tijd voor me zal zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    ‘Je maakt een grapje, toch? Ik bedoel.. 16 of 18 jaar, wat is het verschil? Oke, twee jaar leeftijdsverschil maar dat zegt verder niks. Niet in mijn ogen tenminste,’ antwoordde ik. ‘Jullie passen bij elkaar en vullen elkaar aan, daar is waar het omgaat.’
    Toen hij vroeg of ik een vriendje had schudde ik met mijn hoofd. ‘Ik heb hier en daar een paar scharrels gehad om mijn behoeftes te vervullen en dan verloor ik alweer snel mijn interesse,’ reageerde ik en nam weer een hap van mijn pizza. Nu hoopte ik niet dat ik een verkeerd beeld van mezelf gaf, aangezien het voor jongens meestal wel normaal is als hun dat doen maar het voor een meisje dat echt niet kon. ‘Inmiddels ben ik daarover heen en wacht ik tot ik de juiste persoon tegen kom.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik kijk haar geïnteresseerd aan.
    "Daar denk jij zo over, maar ik ken er genoeg die me anders zouden bekijken. En dank je, het betekent veel voor me dat je dat vind." Ik herken de blik in haar ogen en voeg er nog aan toe, "Ik ben niet iemand die personen afrekent op het aantal partners die hij of zij gehad heeft, maak je daar maar geen zorgen over. En je vind heus wel iemand, je bent een fantastische dame, Eleanor." Ik neem nog een hap van mijn stuk pizza en spoel het weg met een slok water. "Dit lucht op," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.