• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Irial's broek is al uit (A), die van Madeline overigens ook]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Irial's broek is al uit (A), die van Madeline overigens ook]



    [Gosh ik moet echt dingen terug lezen voor ik reageer xD

    aangepast]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:43 ]

    Eleanor

    ‘Ze klonk aardig. Het meisje aan de tel-‘ hij stopte direct toen zijn telefoon een geluidje maakte ten teken dat hij een sms had ontvangen. ‘Laat je niet voor de gek houden,’ mompel ik, floraten waren niet aardig. Ondertussen kijk ik toe hoe hij zijn telefoon oppakt en het smsje hardop leest. ‘Dankzij de bomen ziet ze het bos niet meer.. Wat?’ Met een vragende blik kijkt hij me aan terwijl mijn uitdrukking veranderde ik een bedenkelijke. ‘Dank zij de bomen ziet ze het bos niet meer..’ mompel ik zacht en staarde even vooruit. Dan kom ik plots overeind. ‘Het kunnen twee dingen betekenen, of ze zit er helemaal doorheen en heeft geen hoop meer, of….’ Dan schudt ik mijn hoofd. Floraten waren ook niet behulpzaam. Toch stond ik op om een keer tussen de papieren te kijken, het zou de lijst wel nog een stuk dunner maken als we moesten zoeken naar een vrijstaand pand omgeven door alleen bos.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Wat dacht je van allebei?" grinnikt Liam.
    Hij tilt me op en draagt me naar de slaapkamer. Ik giechel wanneer hij me op bed neerlegt en een kusje op mijn lippen drukt. Ik trek hem dicht tegen me aan en kus hem liefdevol terug terwijl ik met een pluk van zijn haren speel.
    "In welke volgorde?" fluister ik plagerig.

    Irial

    Ik ril en zucht even wanneer Madeline met haar vinger over mijn boxer gaat.
    "Verrassing," fluister ik met een vrolijk gezicht.
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en kus haar vol passie terwijl ik mijn kruis nog een keer tegen het hare aanduw.
    Ik hou van meisjes die initiatief nemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Cam's vingers spelen met een plukje van mijn haar. "In welke volgorde?"
    Fluisterd ze plagerig. Ik lach. 'Van doen alsof je een kindje maakt word
    ik wel altijd moe dus ik zeg dat eerst daarna slapen.' Ik laat mijn handen
    onder haar shirtje glijden en streel rond de randjes van haar bh.

    Madeline

    "Verrassing," Fluisterd hij en schuurt met zijn kruis tegen me aan.
    Ik kus hem en trek vervolgens zijn boxer uit. Mijn slipje mocht hij doen
    ik wilde niet alles voor hem doen.

    Atreyu

    Laat je niet voor de gek houden. Dankzij de bomen ziet ze het bos niet meer.. Het kan twee dingen betekenen, of ze zit er helemaal doorheen en heeft geen hoop meer, of..."
    Ze maakt haar zin niet af en begint tussen de papieren met adressen te kijken. Ik hol haar achterna.
    "Of wat?" Ik denk even na en mijn ogen gaan wijd open wanneer ik besef wat de andere betekenis kan zijn. "Of ze zit in een bos. Waarom wilde je dat niet zeggen?"

    Camargue

    "Van doen alsof je een kindje maakt word ik wel altijd moe dus ik zeg dat eerst daarna slapen."
    Ik lach even en zucht wanneer zijn handen onder mijn t-shirt glijden. Snel druk ik mijn lippen op die van hem en laat mijn handen ook onder zijn t-shirt verdwijnen. Ik kras zachtjes over zijn rug.

    Irial

    Madeline trekt mijn boxer uit en houd dan op. Ik duw haar achterover zodat ze op haar rug ligt en trek tergend langzaam haar slipje uit. Ik laat mijn handen over haar benen weer naar boven glijden. Ik kijk haar met een schuin lachje aan en breng mijn lippen naar haar navel. Met het puntje van mijn tong ga ik verder naar beneden. Ik druk een kusje daar beneden en lik plagerig over haar gevoeligste plekje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ze lacht en krast over mijn rug. Ik besluit het haar makkelijker te maken en trek mijn eigen shirt over mijn hoofd. Dan doe ik hetzelfde met haar shirt en kus zacht haar nek en sleutel been.

    Madeline

    Te veel te langzaam trekt hij mijn slipje uit en plaatst een kusje op mijn navel. Traag kust hij naar beneden tot hij bij mijn gevoeligste plekje komt en likt er zachtjes ever. Ik tril en kreun zachtjes. Ik bijt op mijn lip en moet even mijn ogen sluiten.

    Eleanor

    ‘Of wat?’ Even kijk ik naar hem op en zie dan dat hij tot dezelfde conclusie komt als ik. ‘Of ze zit in een bos. Waarom wilde je dat niet zeggen?’
    Mijn gezicht vertrekt een beetje terwijl ik me op de stoel laat zakken en wat tussen de papieren blader. ‘Omdat ik ze niet vertrouw, wie zegt dat ze goede bedoelingen heeft? Of dat het een hint was en geen valstrik?’ Ik zucht een keer en kijk dan even bedenkelijk vooruit. Waarom zou ze Atreyu die hint geven, als het al een hint was. Dan kijk ik weer even naar hem op. ‘Ben je van plan de gok te wagen en er van uit te gaan dat het een goed bedoelde tip was?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Voor ik het weet hebben we beide geen t-shirt meer aan. Ik zucht wanneer zijn lippen langs mijn hals en over mijn sleutelbeen glijden.
    Ik neem zjn gezicht in mijn handen en kus hem terwijl ik mijn benen rond zijn middel sla. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip en druk mijn lichaam tegen het zijne aan.

    Irial

    Ik grinnik net niet wanneer Madeline rilt en kreunt. Mijn handen glijden op en neer over haar benen en heupen terwijl ik nog eventjes blijf verder likken. Met het puntje van mijn tong probeer ik haar volledig gek van verlangen te krijgen. Dan ga ik boven haar hangen en kus haar hals. Vervolgens neem ik een condoom uit het nachtkastje dat ik snel om doe. Nog steeds heel voorzichtig glijd ik bij haar binnen. Mijn lippen gaan opnieuw op zoek naar de hare.

    Atreyu

    "Omdat ik ze niet vertrouw, wie zegt dat ze goede bedoelingen heeft? Of dat het een hint was en geen valstrik? Ben je van plan de gok te wagen en er van uit te gaan dat het een goed bedoelde tip was?"
    Ik zucht en kijk haar aan. Verslagen haal ik mijn schouders op en laat dan mijn armen losjes naast mijn lijf hangen.
    "Heb ik een keus, Eleanor?" vraag ik dan. "Ze- ze zei dat ze voor Fedea zou zorgen. Als ze echt kwaad in de zin had had ze me wel iets anders verteld."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Heb ik een keus, Eleanor? Ze- ze zei dat ze voor Fedea zou zorgen. Als ze echt kwaad in de zin had had ze me wel iets anders verteld.'
    Er was inderdaad geen andere keus en nu wilde ik even dat we die wel hadden. 'Je hebt ergens wel een punt,' moest ik toegeven en bekeek de bladeren weer. 'Maar ook al heeft er een besloten ineens de goeierik uit te hangen, de rest zal ons niet met open armen ontvangen,' vervolgde ik en keek vervolgens weer naar hem op.'Maar dat is dan een zorg voor later, we moeten nu opzoek naar een vrijstaand pand omringt door bos.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    'Je hebt ergens wel een punt. Maar ook al heeft er een besloten ineens de goeierik uit te hangen, de rest zal ons niet met open armen ontvangen. Maar dat is dan een zorg voor later, we moeten nu opzoek naar een vrijstaand pand omringt door bos."
    Ik denk even na en neem ook een stapel van de lijsten die ik al gemarkeerd had. Ik kijk even maar het staat er natuurlijk niet bij.
    "Dat wordt googlen," zucht ik. Ik laat haar woorden even tot me doordringen en zeg dan. "Eén iemand die ons wil helpen kan genoeg zijn, Eleanor."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Als hij bij me naar binnen gaat kreun ik en krom
    Mijn rug een beetje. 'Irial. ' weet ik nog te zuchten
    en laat mijn handen over zijn rug en borstkas gaan.

    Liam

    Haar nemen klemmen rond mijnoddel. Ik haalt een condoom
    uit het nachtkastje ik was niet in de mood haar erg lang te plagen.
    Mijn lippen komen terug bij die van haar en ik laat een hand in haar
    broek glijden.

    Irial

    Ik raak nog meer opgewonden wanneer ik Madeline hoor kreunen en ze haar rug kromt.
    "Irial," zucht ze terwijl haar handen over mijn bovenlijf glijden.
    Ik leg mijn hand op haar wang en kus haar liefdevol terwijl ik heel rustig begin te stoten. Ik ben nog steeds bang haar pijn te zullen doen, en heb geen haast.

    Camargue

    Liam kust me en ik kreun luid wanneer hij een hand in mijn broek laat glijden omdat ik het niet verwacht had. Ik pruts het condoom, dat ik hem net zag nemen, uit zijn andere hand en gooi het weg.
    Ik kan toch geen kinderen krijgen.
    Ik sluit mijn ogen en zucht terwijl ik geniet van zijn aanrakingen. Dan breng ik mijn lippen naar zijn hals en laat even het puntje van mijn tong over zijn huid gaan voor ik er zacht in bijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Ik knikte kort toen hij zuchtend zei dat dat werd googlen. 'Eén iemand die ons wil helpen kan genoeg zijn, Eleanor.' Even beet ik op mijn onderlip, een iemand die ons kon helpen van binnen uit was inderdaad genoeg. ' Je hebt gelijk,' reageerde ik, en probeerde positief te denken en ervan uit te gaan dat de floraat echt goede bedoelingen had. Vervolgens trok ik de laptop naar me toe. 'Ik heb vaak genoeg in de lucht gezeten om te weten waar het bos hier ligt. Misschien dat we op internet kunnen vinden of er een pand staat?' Reageerde ik vragend. Ik wist verder zo niet waar te beginnen aangezien er op de lijsten niet veel meer stond als het type pand en adresgegevens.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Madeline/b]

    Irial begint langzaam de stoten zijn lippen vinden die van mij en ik
    Lik zacht over zijn lippen. Ik beweeg langzaam met hem mee
    en lesst met mijn nagels over zijn biedt en buik.

    Liam

    Ze gooit het condoom weg. Ik grinnik en brengen langzaam
    een vinger bij haar naar binnen terwijl ik haar blijf kussen. Ik strweld
    door haar rode haren en bijt zacht op haar lip.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 10:22 ]