• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Mijn hart mist een paar slagen wanneer ik zijn stem hoor.
    "Hallo?"
    Zijn stem klinkt verward, en het duurt enkele seconden voor ik durf te antwoorden. Dan besef ik dat ik maar een beperkte tijd heb.
    "Trey," fluister ik zacht. De tranen springen in mijn ogen.
    "I-ik ben oke, ik ben oke. Hier is een meisje, ze is supervriendelijk, en ze laat me haar gsm gebruiken om jou te bellen."
    Ik kan nog steeds niet geloven dat ik met hem aan het praten ben. Af en toe snik ik eens, en ik veeg enkele tranen weg.
    "Ze wil dat ik je vertel dat ik in een bos zit."
    Ik zwijg even.
    "Ik mis je," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    Atreyu

    Nog steeds doodmoe word ik wakker. Ik merk beweging om me heen.
    "Fé?" vraag ik slaapdronken. Zodra ik mijn ogen geopend heb, slaat de harde realiteit als een bom in. Ze is hier niet. Ik weet niet waar ze is.
    Ik ga rechtop zitten op de luchtmatras die Eleanor me gisteravond gegeven had en laat mijn hoofd op mijn handen rusten. Fijn wakker worden is anders. Ik schrik me rot wanneer mijn mobiel afgaat. Ik had toch geen alarm gezet?
    Ik kijk op het schermpje en zie staan: Fedea belt. Ik weet niet wat me overkomt en druk zo snel mogelijk op het groene telefoontje.
    "Hallo?" zeg ik verward, denkend dat het weer mijn mysterieuze hulplijn van gisteren is.


    [Fedea belt met de mobiel van Faye, dus het moet voor Trey een onbekend nummer zijn, haha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Irial

    Glimlachend word ik wakker. Ik wil mijn arm om Madeline slaan maar vind haar nergens. Mijn hand dwaalt even over het bed, op zoek naar haar. Wanneer ik mijn open ogen wordt wat ik net voelde nog eens bevestigd; ze ligt er niet. Ik spits mijn oren en hoor wat gerommel in mijn badkamer. In een wip ben ik uit bed. Wanneer ik de deur open doe staat Madeline voor de spiegel. Mijn ogen glijden over haar lichaam.
    "Goeiemorgen," zeg ik met een verliefde blik. Ik stap naar haar toe en neem een van haar handen in de mijne. Zachtjes druk ik mijn lippen op de hare.

    Atreyu

    "Trey. I-ik ben oke, ik ben oke. Hier is een meisje, ze is supervriendelijk, en ze laat me haar gsm gebruiken om jou te bellen.Ze wil dat ik je vertel dat ik in een bos zit. Ik mis je," zegt een bekende stem. De hele tijd kan ik niks zeggen, te bang om die stem weer te moeten missen. Wanneer er een stilte valt breekt mijn hart.
    "F-Fé?" zeg ik zacht. Er springen tranen in mijn ogen en mijn hart wil niet meewerken. "Ik mis jou ook," weet ik er uit te persen, de krop in mijn keel belet me hard te spreken. "Ik hou van je, prinses. En ik ben op zoek naar je, ik vind je, dat beloof ik. Bedank haar voor me."
    Ongeduldig wacht ik op antwoord en ik merk dat mijn voet automatisch tegen de grond tikt. Warme tranen stromen over mijn wangen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Goeiemorgen," Ik kijk om en zie Irial nog slaapdronken binnen komen.
    Hij neemt mijn hand vasr en kust me zachtjes. 'Hey.'
    Fluister ik en omhels hem. 'Goed geslapen?' Vraag ik terwijl ik mijn
    haar aan het borstelen ben. Hij zag er zo lief uit als hij nog niet helemaal
    wakker was.

    Fedea

    "F-Fé? Ik mis jou ook. Ik hou van je, prinses. En ik ben op zoek naar je, ik vind je, dat beloof ik. Bedank haar voor me."
    "Ik hou ook van jou. Enorm veel."
    Hij is op zoek naar me.
    Mijn hart maakt een sprongetje en ik lach door mijn tranen heen.
    "Ik zal haar bedanken. Maar niet nu. Ik wil met je praten. Ik-"
    Plots denk ik aan de zwangerschapstest van gisteren, en even twijfel ik of ik hem zou vertellen.
    "Ik mis je," zeg ik dan maar.
    "Trey, ik hou van je, onvoorstelbaar veel."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Als ik de glazen theepot in mijn handen heb en die aan de andere kant van de keuken neer wil zetten om hem te vullen met water, gaat plots Atreyu's telefoon af. Geschrokken door het onverwachtse geluid valt de pot met een klets op de grond kapot. 'Godver-,'brom ik en hoor binnen Atreyu's stem. Ik besloot het glas even te laten voor wat het was en liep de woonkamer in om te kijken of degene die belde iets te maken had met de onbekende beller gistere. Als ik Atreyu de woorden "ik hou van je" en "prinses" hoor zeggen besef ik dat het Fedea is die hij aan de telefoon heeft.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Ik hou ook van jou. Enorm veel. Ik zal haar bedanken. Maar niet nu. Ik wil met je praten. Ik- Ik mis je," zeg ik dan maar. Trey, ik hou van je, onvoorstelbaar veel."
    Het is zo fijn om haar stem te horen en als ik me niet vergis heeft ze even gelachen.
    "Wordt er goed voor je gezorgd? Krijg je eten? Iets om op te slapen?" vraag ik bezorgd. Als het niet zo is dan zullen ze iets meemaken ginder.

    Irial

    "Hey. Goed geslapen?" vraagt ze terwijl ze me omhelst.
    Ze laat me los om opnieuw haar haar te borstelen.
    "Ja heer- oh god," lach ik wanneer ik in de spiegel kijk. Mijn haar staat langs alle kanten. Ik zie er grappig uit. Ik wrijf even over mijn borstkas, alsof ik de slaap van mijn lichaam af kan wrijven. Dan zet ik de douche alvast aan. "Jij?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wordt er goed voor je gezorgd? Krijg je eten? Iets om op te slapen?"
    Ik knik zacht, maar merk dan dat hij dat niet ziet.
    "Ja. Faye is echt ongelooflijk vriendelijk. Als zij hier niet was geweest... Ik weet niet eens of ik je dan nu gehoord had."
    Ik bijt op mijn lip.
    "Ik hoop dat je me snel vindt," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Ja heer- oh god," hij doet zijn haar en zet dan de douche aan. "Jij?"
    Ik knik en trek mijn slaap shirtje uit. Ik ga op mijn tenen staan
    zodat ik zijn lippen kan kussen en glimlach naar hem.

    [Ik ga even eten]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Carebear --> Roosevelt]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Vanaf maandag kan ik een weekje niet online komen. Ik ben voor een paar dagen naar duitsland en kan daar niet online. ;')]

    Irial

    Net wanneer ik me weer naar Madeline omdraai zie ik haar knikken waarop ze haar t-shirt uit trekt. Mijn ogen worden groot. Ze gaat op haar tenen staan en kust me. Daar bovenop krijg ik nog eens een geweldige glimlach ook.
    "Heerlijke wakker worden ook," grinnik ik met een rasperige stem terwijl ik mijn ogen de kost geef. Ik neem haar hand vast en trek haar mee de douche in.

    Atreyu

    "Ja. Faye is echt ongelooflijk vriendelijk. Als zij hier niet was geweest... Ik weet niet eens of ik je dan nu gehoord had. Ik hoop dat je me snel vindt," zegt ze dan.
    Faye, zo heet ze dus, het meisje dat ik aan de telefoon had.
    Ik zucht een keer diep terwijl ik naar Fedea luister.
    "Ik vind je snel, dat beloof ik je, prinses. Eleanor heeft me al goed geholpen en dadelijk ga ik nog eens bij Cam en Liam aankloppen. Ik vind je, Fé."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye

    Ik draai me om en kijk even kort naar Fedea. De minuut was allang om, maar ik wou haar plezier niet bederven, ze leek oprecht gelukkig om Trey zijn stem te horen. Ik zie haar huilen van blijdschap, maar toch weet ik dat we moeten opschieten.
    "Maak er alsjeblieft een einde aan, ik wil er zeker van zijn dat ze je niet betrappen, anders kom niet alleen ik, maar waarschijnlijk ook jij in de problemen." zeg ik zachtjes, maar nerveus. Ik voel mijn vingers trillen wanneer ik de deur opendraai en de trap oploop om te kijken of de kust veilig is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Madeline

    "Heerlijke wakker worden ook," Ik glimlach en neem ook zijn andere
    hand vast terwijl we onder de douche stappen. Ik ril even als hij
    de kraan aan zet dus schuil ik achter Irial tot het water lekker
    warm is.