• Hallo mooie mensen van Quizlet!
    Ik ben opzoek naar stories!
    Het liefst met onbekende personen.
    Ik zou ook heel graag stories over bijv; Killers of shootings op een school if you know what I mean -willen lezen.
    Thrillers en Horrors zijn welkom.
    Link me baby!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary

    Onbekende personen en Thriller!


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:



    (...)

    The Secret Diary

    Onbekende personen en Thriller!

    Sounds awesome!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!




    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    United States, 1814.
    Julia More is een jonge vrouw van 25 jaar. Ze heeft net haar ouders verloren tijdens de oorlog. Ze moet in haar eentje een herberg runnen en haar kleine nichtje van 5 opvoeden. Ze denkt dat ze geen man nodig heeft, omdat die alleen nog maar meer voor problemen zorgen.
    Maar alles verandert als er twee vreemde mannen in haar herberg arriveren.


    I found heaven on earth
    You were my last my first
    You are my heaven on earth
    You are my hunger my thirst

    Link

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 16:00 ]


    Deep inside, I've never felt alive


    "... You think it's over, but it has just begun."


    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: Een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is haar dan ook niet ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvoor ze elke dag moet vechten om het te houden. Volg haar in een reis met lastige beslissingen en mysterieuze raadsels.

    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Herschreven januari 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot hen



    i put the fun in funeral

    Ik weet niet of dit iets voor je is, maar in ieder geval:




    The city of history.
    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.


    Gebaseerd op supernatural.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Let me love you


    Wishing and hope that makes you dreams come true ;)

    Het is een verhaal met onbekende personen, maar het is wel historisch. Geen idee of dat ook aan je wensen voldoet. (:

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je een Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    Levensstrijd.
    [Klik hierboven!]



    In 'Levensstrijd' volgen we de 21 jarige brunette Roxanne, met een vader die bij de Overheid werkt. Wanneer 's werelds grootste en meest gezochte crimineel het op haar munt, volgt de levensstrijd: een gevecht van leven op dood.

    Drank & drugs
    Seks (16 +)
    Agressie & geweld
    Onbekende personen
    Spanning






    Misschien vind je dit leuk? Het is wel deels over One Direction maar misschien vind je het iets...


    Take You To Another World ~ Liam Payne


    Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...


    ~ One Direction bestaat niet
    ~ One Direction wordt op een andere manier beroemd dan jullie gewend zijn. Niet door X - Factor dus.

    http://www.quizlet.nl/stories/77522/take-you-to-another-world--liam-payne/

    Misschien dit:


    Proloog:
    Eens dat er iets gebroken is kun je het moeilijk maken. Zelf al passen de stukjes terug in elkaar en vormt het allemaal terug een mooi geheel, je zult de breuken blijven zien. Net als bij een gebroken ziel, zullen er littekens achterblijven. Littekens die niet meer helen en die ook nooit meer geheeld zullen worden. Deze littekens, gevormd door herinneringen van slechte momenten, probeer je te verdringen, te vergeten en wanneer je denkt dat je ze hebt vergeten, komen ze terug. Een foto, een droom, een handeling, alles kan daar voor zorgen. Probeer de herinneringen nooit helemaal te helen, want deze strijd kun je niet winnen…

    Een verhaal over een sterke jonge vrouw die wordt ontvoerd door enkele stevige, grote mannen. De reden van haar ontvoering is haar verleden, dat ze d.m.v. de nieuwste technologie en therapieën terug boven willen halen. Avalyn maakt heel haar slechte jeugd terug mee, moet alle folteringen en pijnlijke momenten weer ondergaan en het ergste, ze moet haar grootste angst onder ogen zien te komen. Dit allemaal wanneer ze net dacht dat ze aan de betere hand was, dat ze alles achter haar had gelaten en dat ze eindelijk haar nieuwe leven gewoon was geworden. Ze kan hier alleen maar weg als het experiment slaagt, maar is dat in feite wel mogelijk..?


    - Onbekende personen
    - Thriller (Denk ik toch ;))
    - Beetje Drama en beetje liefde
    - Nederlands gesproken

    Ik weet niet of dit iets is dat je zoekt, ik ben er nog maar net aan begonnen,maar er gaan nog veel hoofdstukken volgens ;)

    Klikkie

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:33 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.



Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?

My Life in Hell


Onbekende personen
Historisch

[ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 19:13 ]


... But I'm weak, and what's wrong with that?

Proloog:

Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/


People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

OMG, wat. Die hele pagina werd spastisch van mijn post. Oké. Aaaaanyways.



^ Een horror story. Kan even niet de gebruikelijke mooie post dumpen, want anders krijgt Q weer zo'n aanval D:

[ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:09 ]


Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen