• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Je hebt gelijk. Ik heb vaak genoeg in de lucht gezeten om te weten waar het bos hier ligt. Misschien dat we op internet kunnen vinden of er een pand staat?"
    Ik zucht. Dit lijkt een hopeloos karwei.
    "Misschien moet je op google maps kijken in een bepaalde straal om het bos. Ik kan de adressen voorlezen en schrappen als ze niet in die straal liggen?"
    Dit wordt een lange nacht.

    Irial

    Wanneer Madeline over mijn lippen likt open ik mijn mond een stukje en laat mijn tong bij haar binnen glijden. Met haar nagels krast ze over mijn borstkas en buik. Ik grom en kus haar iets ruwer. God, wat windt die meid me op. Ik laat een hand over haar zij glijden en streel dan één van haar borsten terwijl ik het tempo opvoer. Ik geniet er van hoe Madeline met me mee beweegt.

    Camargue

    De ene kreun na de andere rolt over mijn lippen wanneer hij een vinger bij me binnen brengt. Ze worden gesmoord door zijn lippen die nog steeds de mijne kussen. Gretig zoen ik hem terug. Hij bijt even op mijn lip en ik lik uitnodigend over die van hem.
    Mijn nagels zinken opnieuw in zijn rug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Misschien moet je op google maps kijken in een bepaalde straal om het bos. Ik kan de adressen voorlezen en schrappen als ze niet in die straal liggen?' reageert hij zuchtend terwijl ik naar Google maps ga op de laptop. 'Ik denk dat dat het snelste gaat,' reageer ik, al zouden we er waarschijnlijk nog enige uren mee bezig zijn. Ik knijp mijn handen een keer samen en kijk dan schuin naar hem op terwijl mijn vingers boven de toetsen hangen, klaar om te typen. 'Het eerste adres?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Ik denk dat dat het snelste gaat," zegt Eleanor. Ze strekt haar handen alsof ze van plan is piano te gaan spelen. "Het eerste adres?" vraagt ze dan.
    Ik lees het voor en zij tikt het in. Dat gaat zo verder met het volgende en het volgende en degenen daarna. Na alweer een adres doorstreept te hebben laat ik moedeloos even mijn hoofd hangen. Ik bekijk de lijsten die nog voor me liggen en geeuw. Met moeite dwing ik mezelf nog een adres voor te lezen.
    Dit moet werken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Zodra Atreyu de adressen op begint te noemen tik ik ze zo snel als ik kan in en controleer de afstanden voordat ik ze weer kan afstrepen. Langzaam raak ik de tel kwijt in hoeveel we er al gehad hebben en begin ik lichtelijk gefrustreerd te worden van het feit dat het niets lijkt op te leveren. Met een zucht neem ik nog een adress van Atreyu over en terwijl de pagina laadt wrijf ik vermoeid en geïrriteerd in mijn ogen. 'Ik moet koffie hebben,' mompel ik dan en duw mezelf overeind om naar de keuken te lopen. Ik dronk nooit koffie want behalve dat ik het goor vond werd ik er ook nog eens zo hyper als de pest van, maargoed ik wilde nu niet stoppen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Hoewel ik me vrij uitgeput voel, kan ik niet meteen slapen. Ik heb me neergelegd op de matras die op de grond ligt, en ik staar nu naar het plafond. De hele tijd al, denk ik aan wat er allemaal gebeurd is. Vanochtend had alles nog zo normaal geleken. Vanochtend was Trey nog bij me. Ik zucht voor de honderdste keer. Als ik niet naar school was gegaan, dan was ik hier nu niet geweest. Dan was ik nog thuis, bij Atreyu, en zouden we er samen achtergekomen zijn dat ik niet zwanger ben. Ik leg mijn handen even op mijn buik en hou mijn adem in. Als hij me al vindt, weet ik niet hoe ik het hem ga zeggen. Ik ben bang voor zijn reactie. Ik draai me op mijn zij en sluit mijn ogen. Trey's beeld blijft voor mijn ogen hangen, en het lukt me nog minder om te slapen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Zijn hand gaat over mijn borst. Ik kus hem in zijn nek en verstrengel
    onze vingers. Ik sla mijn armen rond zijn nek en mijn benen om zijn
    middel heen. Hij maakte me gek. Hij wond me op en had me lief voor wie
    ik was.

    Liam

    Haar nagels drukken in mijn rug en ik bijt zacht in haar oor. Ik blijf
    mijn heupen bewegen en voer het tempo op en probeer zo diep mogelijk
    te komen. Ik kreun en bijt op mijn onderlip om het geluid te vezachten.

    Atreyu

    "Ik moet koffie hebben," zegt Eleanor. Prompt staat ze op en loopt naar de keuken.
    "Dan ga ik even roken," antwoord ik vermoeid.
    Ik sta op en loop de deur uit, snel de trap af. Zodra ik buiten ben steek ik een sigaret op. Zelfs dit smaakt me niet nu. Toch neem ik er enkele flinke trekken van voor ik ze uitduw. Ik voel me er ietwat rustiger door, al is het niet veel. Dan ga ik terug naar binnen.

    Irial

    Madeline slaat haar benen om mijn middel waardoor ik iets dieper in haar glijd. Ik kreun even wanneer ze me dan ook nog eens in mijn nek kust.
    Ik breng mijn lippen naar de hare en lik zachtjes er zachtjes over.
    Ik laat nu enkel mijn vingertoppen over haar lichaam gaan.

    Camargue

    Liam bijt zacht in mijn oor en gaat iets sneller. Hij kreunt en ik open mijn ogen even om hem op zijn onderlip te zien bijten. Ik neem zijn gezicht vast en trek het naar me toe. Ruw druk ik mijn lippen op de zijne terwijl ik mijn heupen naar hem toe duw en een beetje mee beweeg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    ‘Dan ga ik even roken,’ hoor ik Atreyu zeggen. Ik knik lichtjes ondanks dat hij dit waarschijnlijk toch niet mee kreeg en begon een kop koffie klaar te maken. Terwijl het koffie apparaat stond te pruttelen leunde ik aan het aanrecht en staarde een beetje leeg voor me uit. Ik was moe, prikkelbaar maar niet van plan om te stoppen. Na een keer diep te hebben gegaapt haalde ik de kop koffie onder het apparaat vandaan, gooide er voldoende suiker en melk in en liep daarna weer terug naar binnen. Op dat zelfde moment gaat de deur weer open en komt Atreyu terug. ‘Wil je iets drinken?’ vraag ik hem terwijl ik mijn kop op tafel zet en op de laptop wil kijken naar het opgeleverde resultaat.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:39 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ze kust me ruw en duwt haar heupen dichter tegen me aan. Ik voel
    mij hoogte punt dichterbij komen en besluit haar nogmaals te kussen.
    Ik laat mijn handen over haar lichaam gaan en grijns tegen haar lippen
    aan.

    Madeline

    Zijn vingertoppen strelen mijn lichaam liefkozend. Hij likt zacht
    over mijn lippen die ik zeker voor hem open. Onze kus woord vuriger
    en ruwer dan ervoor. Hij was als een drug. Ik was verslaafd.

    (Welke dag is het hier nu eigenlijk? Ik ben het helemaal kwijt. )

    [Dinsdag geloof ik.]

    Atreyu

    "Wil je iets drinken?" vraagt Eleanor zodra ik terug ben.
    Ik schud mijn hoofd en glimlach schamper.
    "Nee, dank je," zeg ik rustig. Ik doe mijn jas opnieuw uit en hang hem over een stoel. Ze kijkt op de laptop en mijn blik gaat naar de stapel papieren die we nog moeten doornemen. Ik zucht.
    "Nog twee pagina's en dan gaan we slapen," zeg ik zacht.
    Ik ben doodop en als ik morgenochtend ook maar een beetje mens wil zijn en in staat Fedea te kunnen zoeken, dan heb ik slaap nodig.

    Camargue

    Ik merk dat Liam's ademhaling versnelt en hij drukt zijn lippen op de mijne terwijl zijn handen over mijn lichaam gaan. Ik kreun nog een keer en breng dan mijn lippen naar zijn nek. Zachtjes laat ik mijn tanden over zijn huid schrapen. Ik haal mijn hand door zijn haar terwijl ik hem met de andere nog dichter tegen me aantrek.

    Irial

    Madeline opent gewillig haar lippen en sleurt me mee in een vurige kus. Ik raak zo opgewonden dat vergeet voorzichtig te zijn en word iets ruwer in mijn bewegingen. Mijn hand glijdt tussen haar benen en ik stimuleer haar nog wat extra. Ik maak mijn lippen los van de hare en zet ze in haar hals waar ik zachte kusjes zet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    ‘Nog twee pagina’s en dan gaan we slapen,’ zegt hij zacht. ‘Ik hoop dat in die twee pagina’s het juiste pand naar voren komt. Dan kunnen we morgen direct opzoek gaan,’ mompel ik en wrijf een keer vermoeid door mijn ogen. Echt veel tijd of zin om nog helder na te denken had ik niet meer en richtte me weer op de computer om nog een aantal adressen te controleren. Morgen was een nieuwe dag en hopelijk de dag waarop we konden gaan zoeken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Camargue bijt en kust zacht in mijn nek. Met haar hand trekt ze me dichter naar zich toe. Ik ben minder voorzichtig en stiote nu harder dan ervoor. Ik bijt op haar oorlel en kreun zachtjes.

    Madeline

    Door zijn ruwheid en zijn hand voel ik hoe ik sneller dan ervoor tot mijn hoogtepunt aan het komen ben. Ik kras met mijn nagels over zijn borstkas en slaak en zacht kreuntje.

    Atreyu

    "Ik hoop dat in die twee pagina’s het juiste pand naar voren komt. Dan kunnen we morgen direct opzoek gaan," zegt Eleanor.
    "Je haalt me de woorden uit de mond," zucht ik.
    Ik lees nog een aantal adressen voor die zij op haar beurt intikt. Ik zie de lijst slinken, en nog steeds hebben we geen goed adres gevonden.

    Camargue

    Liam stoot harder dan net terwijl hij op mijn oorlel bijt en zachtjes kreunt. De combinatie ervan is zo opwindend dat ik luid zijn naam schreeuw. Ik kras zonder het door te hebben over zijn rug en druk mijn lichaam tegen het zijne aan. Ondertussen voel ik mijn hoogtepunt naderen.

    Irial

    Wanneer Madeline over mijn borstkas krast bevries ik. Ik neem haar pols vast en trek haar hand van mijn borstkas weg. De littekens beginnen weer te branden en ik rol van haar af.
    "Sorry," zeg ik hees terwijl ik de lakes over mijn buik en borstkas trek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Als ze mijn naam roept voel ik hoe ik klaar kom. Ik stiote door tot ook Cam haar hoogtepunt bereikt heeft en trek haar dan stevig tegen me aan. 'Ik hou van je. ' fluister ik hees en kus haar kruin om daarna met mijn vingers door haar rode haar te gaan.

    Madeline

    'Sorry' Zegt hij hees en rolt van me af om naast me te liggen.
    Mijn opgewonden gevoel is totaal weg en ik kijk hem schuldbewust aan. 'Nee ik moet sorry zeggen. ' fluister ik en neemt zijn hand vast. Ik durf niet meer te doen bang hem nogmeer pijn te doen. 'Sorry. ' piepas ik nog een keer en heeft een kneepje in zijn hand.