• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik vind je snel, dat beloof ik je, prinses. Eleanor heeft me al goed geholpen en dadelijk ga ik nog eens bij Cam en Liam aankloppen. Ik vind je, Fé."
    Ik knik zacht.
    "Ik wacht op je."
    Niet dat ik veel anders kan doen. Ik kijk even naar Faye en knik.
    "Trey, i-ik moet gaan," zeg ik zacht.
    Niet dat ik dat wil, maar ik mag Faye niet in de problemen werken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ze schuilt even achter me tot het water warm is. Ik grinnik en draai me om haar haar. Ik leg mijn natte handen op haar wangen en ga dichter bij haar staan. Zachtjes druk ik mijn lippen nog een keer op de hare. Dan laat ik mijn handen over haar rug gaan.
    "Heb je lang les vandaag?" vraag ik.

    Atreyu

    "Ik wacht op je. Trey, i-ik moet gaan," zegt ze zacht.
    Ik slik even bij het horen van die woorden.
    "Ik hou van je, Fedea. Met heel mijn hart," zeg ik nog snel.
    Ik sluit mijn ogen en ga alvast terug liggen om even te bekomen. Het lijkt allemaal zo onwerkelijk dat ik besluit mezelf even te knijpen. Ik droom niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik ook van jou. Meer dan van mezelf," zeg ik zacht.
    Ik durf niet in te haken, en luister gewoon naar zijn ademhaling. Het liefst van al kruip ik door de gsm om hem te kussen en knuffelen en nog meer te kussen, en nooit meer los te laten. Er springen weer tranen in mijn ogen en ik snik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Als ik Fedea zachtjes hoor snikken loop ik de kamer weer binnen.
    "Niet afbreken alsjeblieft," zeg ik zachtjes en reik mijn hand uit naar de telefoon. Er was nog één ding dat ik wist en zou zeggen tegen de jongen, maar dat deed ik niet met Fedea erbij, dat zou haar nog droeviger maken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik kijk naar Faye en knik.
    "Trey, Faye wil je spreken. Ik mis je. Ik hou van je. Onthoud dat, alsjeblief," mijn stem breekt even, "ik denk elke seconde aan je."
    Ik geef Faye de gsm en leg me op de matras neer. Ik rol me in een bolletje en begin te huilen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Irial drukt zijn natte handen op mijn wangen en kust me dan. Als zijn lippen me los laten rusten zijn handen op mijn rug. "Heb je lang les vandaag?" Ik denk even na. 'Tot.. Half vier geloof ik.' Antwoord ik spijtig en ga op mijn tenen staan zodat onze lippen elkaar opnieuw aanraken.

    Faye
    Ik slik even als Fedea me de telefoon aangeeft. Met trillende handen pak ik hem aan en loop naar de deur toe, om te kijken of er iemand aankomt.
    "Als je van plan bent Fedea te halen, moet ik je ten eerste waarschuwen dat de floraten je met plezier zullen verwelkomen. We zitten hier met ongeveer dertig man, dus kom alsjeblieft niet alleen." Dat laatste fluister ik voor de zekerheid. "Zoals Fedea al zei zitten we bij een bos, een oud, statig pand, er staat waarschijnlijk een zwarte Jeep ergens in de omgeving." Dit keer loop ik de trap op, omdat ik weet dat mijn laatste restje informatie de wanhoop bij Fedea zal doen opborrelen.
    "Luister Trey, ze zullen Fedea hier zeker niet lang houden, ik gok op nog ongeveer een week of twee voordat ze haar ergens anders overbrengen en ik weet niet of ik er dan nog ben om alles door te vertellen, dus ik zou maar opschieten. Onthoud wel dat floraten overal zijn en dat ze je zo doorhebben. Ze weten waarschijnlijk wel dat jij haar wachter bent en niet zomaar zult opgeven met zoeken, ze houden je in de gaten."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Ik ook van jou. Meer dan van mezelf. Trey, Faye wil je spreken. Ik mis je. Ik hou van je. Onthoud dat, alsjeblief, ik denk elke seconde aan je."
    Ik barst opnieuw in huilen uit maar laat het niet merken.
    Voor ik het weet hoor ik niet Fedea's stem aan de telefoon maar die van Faye. Met afgrijzen luister ik naar wat ze te vertellen heeft.
    "Faye, dankjewel. Voor alles. Ik hou zeker rekening met wat je gezegd hebt. We vinden jullie snel. Ik ga nu inhaken voor iemand je hoort. Bedankt."
    Ik druk op het rode telefoontje en leg mijn mobiel naast me neer.
    "Dertig," mompel ik tegen Eleanor. "Dertig floraten om doorheen te komen, twee weken."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Tot.. Half vier geloof ik," zegt ze. Ze gaat op haar tenen staan en kust me opnieuw. Ik trek haar helemaal tegen me aan.
    "Jammer," fluister ik tussen het kussen door.
    Ik laat een hand in haar haren glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Jammer," Ik glimlach en ga dicht tegen hem aan staan. 'Ja ik vind het ook
    jammer.' Mompel ik en draai ons zo dat ik onder de warmen stralen kom te staan. Ik glimlach tevreden en leg mijn armen in zijn nek om het zo naar me
    toe te kunnen trekken.

    Eleanor

    ‘Dertig. Dertig floraten om doorheen te komen, twee weken,’ mompelde Atreyu nadat hij had opgehangen. Mijn gezicht vertrok toen hij dat zei. ‘We kunnen ze afleiden,’ zei ik toen en stond bedenkelijk op van de bank. ‘Cam en ik, door te veranderen inhun bijzijn kunnen we ze proberen weg te leiden.. Ze zullen ons vast achterna komen,’ mompelde ik en leunde vervolgens even tegen de tafel terwijl ik over mijn slapen wreef. Ik had nog steeds hoofdpijn. ‘Heeft ze je iets verteld over waar ze zitten?’ vroeg ik daarna, al leek me dat sterk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Ja ik vind het ook jammer," antwoordt Madeline. Ze draait zich ons om waardoor ze onder het water komt te staan.
    "Hé, ik ook!" lach ik terwijl ze haar armen om mijn hals slaat. Ze trekt zich naar me toe en ik doe zelf ook een paar passen dichter tot ik helemaal tegen haar aan sta. Ik kus haar iets ruwer.

    Atreyu

    "We kunnen ze afleiden, Cam en ik, door te veranderen inhun bijzijn kunnen we ze proberen weg te leiden.. Ze zullen ons vast achterna komen," zegt Eleanor waarop ze over haar slapen wrijft. "Heeft ze je iets verteld over waar ze zitten?" vroeg ze dan.
    Ik schud mijn hoofd als antwoord op haar plan.
    "Dan nog is dertig teveel, we moeten er nog iets bij verzinnen. En ik weet zeker dat Liam, net als ik, jullie dat risico niet laat nemen zonder versterking. Ze zei nog dat ze inderdaad in een bos zitten, in een alleenstaand pand en dat er een zwarte jeep in de buurt zou moeten staan."
    Ik denk even na hoe dat ons op dit moment kan helpen, en niet wanneer we ons al in het hol van de leeuw bevinden.
    "Google Earth!" zeg ik snel. "Misschien kunnen we via een satelliet een beeld krijgen van het huis. We hoeven alleen het adres in te tikken dat gisteravond matchte."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    ‘We zijn momenteel maar met z’n vijven. Dus dan blijven dertig floraten nog teveel,’ reageerde ik en keek hem even aan. ‘Google Earth! Misschien kunnen we via een satelliet een beeld krijgen van het huis. We hoeven alleen het adres in te tikken dat gistereavond matchte.’ zei hij er snel achteraan. ‘Natuurlijk,’ reageerde ik en klapte mijn laptop open om hem aan te zetten. Ongeduldig tikte ik met mijn vingers op de tafel en keek even bedenkelijk voor me uit. ‘We moeten wel echt iets verzinnen op hoe we het gaan aanpakken,’ zei ik tussendoor even tegen Atreyu en zodra mijn laptop opgestart was ging ik via internet naar Google Earth. Daar tikte ik het gevonden adres van gisteren in en wachtte op de uitkomst.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    "Hé, ik ook!" Lacht Irial en gaat dicht tegen me aan staan. Hij kust me.
    Ruwer dan ervoor maar ik vind het helemaal niet erg. Ik bijt op zijn onderlip en laat mijn vingers door zijn natte haar gaan. Ik lik over zijn lippen en onze kus word vuriger.

    Atreyu

    "Natuurlijk," zegt Eleanor waarop ze haar laptop opstart. Ze tikt met haar vingers op tafel en lijkt te denken. "We moeten wel echt iets verzinnen op hoe we het gaan aanpakken," zegt ze dan. Wanneer ze begint te tikken weet ik dat het niet lang meer kan duren.
    "Kijk of je een zwarte Jeep ziet," zeg ik hoopvol. Ondertussen denk ik even na over wat ze net zei. Misschien kan de band helpen? "Ik ehm, ik kan wat vrienden vragen om hulp? Ik weet niet in hoeverre jullie dit geheim horen te houden..."

    Irial

    Ze bijt op mijn onderlip en haalt haar vingers door mijn haar. Ik glimlach wanneer ze over mijn lippen likt en op open mijn mond een stukje om haar tong binnen te laten. We raken verwikkeld in een spel waarvan ik de naam niet ken, maar ik vind het fijn. Ik laat mijn handen naar Madeline's billen glijden en til haar op. Ik draai een kwartslag zodat ze tussen mijn lichaam en de muur gevangen zit. Mijn lippen laten die van haar geen seconde los.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.