• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    ‘Je haalt me de woorden uit de mond,’ zucht hij waarop ik kleintjes glimlach en de adressen over tik die hij een voor een op noemt. ‘Waarom nou niet?’ kreun ik zachtjes als er nog steeds geen goed adres tussen zit. Na een van de laatste te hebben ingetikt kijk ik even naar Atreyu op. ‘Hoeveel van die lijsten moeten we nog?’ vraag ik hem, probeerde de geïrriteerde en vermoeide ondertoon zo min mogelijk te laten klinken aangezien hij er ook niks aan kon doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Ik voel Liam in me klaar komen en hij gaat nog even verder tot ik zo ver ben. Ik kreun luid terwijl mijn lichaam zich opspant. Hij trekt me tegen zich aan en fluistert,
    "Ik hou van je."
    Ik wil wel antwoorden maar ik lig nog hijgend na te genieten. Zijn vingers glijden door mijn haren en ik kruip nog wat dichter tegen hem aan terwijl ik nog steeds op zoek ben naar adem.

    Irial

    "Nee ik moet sorry zeggen," fluistert ze terwijl ze mijn hand vast neemt. "Sorry."
    Ik schud mijn hoofd en ga op mijn zij liggen om haar te kunnen aankijken. Ik aai zacht over haar haar.
    "Het is niet jouw schuld," zeg ik zacht.
    Het is ook niet haar schuld dat ik me er niet over kan zetten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik zwijg want ik weet niet wat ik moet zeggen. 'Ik hou van je. ' Het is bijna niet hoorbaar maar ik meen het wel. Uit de grond van mijn hart. Nog nooit had ik zoveel van een jongen gehouden. Ookal kende ik hem net het voelde als jaren.

    Liam

    Ik sluit moe mijn ogen en snuif even haar luchtje op. Ze rook altijd zo lekker. Ik had geen idee waarnaar maar ik vond het heerlijk. Ik cql langzaam in slaap terwijl ik adem kom met Cam in mijn armen.

    Atreyu

    "Waarom nou niet?" moppert Eleanor na een tijdje. Dan kijkt ze naar mij. "Hoeveel van die lijsten moeten we nog?"
    Ik begin te tellen wanneer ik plots iemand Liam's naam hoor schreeuwen. Verbaasd hef ik langzaam mijn hoofd op om Eleanor aan te kijken.
    "Dunne muren?" vraag ik grijnzend.
    Als het zo is, dan blijven Fé en ik maar beter op de loft wonen.

    Irial

    "Ik hou van je," zegt Madeline zo stil dat ik het bijna niet kan horen.
    Ik sla een arm om haar middel en trek haar helemaal tegen me aan. Als antwoord druk ik mijn lippen heel teder op de hare. Ik kijk haar even liefdevol in de ogen en fluister dan,
    "Tweede kans of wil je slapen?"
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.

    Camargue

    Ik leg mijn hoofd tegen Liam's borstkas en sluit mijn ogen. Ik besef dat hij in slaap aan het vallen is wanneer zijn ademhaling trager en dieper wordt. Ik glimlach een beetje. Als ik niet bang was hem wakker te maken zou ik opkijken om zijn gezicht te zien. Ik laat het maar zo en voel de slaap nu ook mij overmant.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach en druk mijn gezicht behagelijk in zijn nek. 'Morgen weer. ' grinnik ik en neem zijn hand vast. Ik voel zijn lippen op mijn voorhoofd. Ik ben tevreden als ik besef dat we niet avond gegeten hebben. Mijn gedachten komen weer bij Irial uit en ik sluit mijn ogen.

    Eleanor

    Als ik de schreeuw naar Liam’s naam hoor grinnik ik zachtjes, het brak even de spanning die er hier hing. ‘Dunne muren?’ grijnst Atreyu waarop ik zachtjes lach.
    ‘Een beetje maar hoor,’ reageer ik met een glimlach. ‘In het begin doe je nog voorzichtig en probeer je zachtjes te doen, inmiddels maken we er af en toe een sport van om zowat boven elkaar uit te komen.’ Schaamteloos, dat was het waarschijnlijk maar we gaven er geen van alle niks om.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Oei, hoe laat is het daar nu ongeveer en welke dag? Haha, x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Volgens mij is het dinsdag en ergens halverwege de nacht, iig bij Atreyu en Eleanor.. dacht ik ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Morgen weer," grinnikt Madeline terwijl ze mijn hand vast neemt. Ze blijft even stil en sluit haar ogen.
    "Daar hou ik je aan, Maankind," fluister ik zachtjes in haar oor. Ik druk nog een kusje op haar voorhoofd en sla de dekens nog wat verder over ons heen. Ik sluit nu ook mijn ogen. Hopelijk blijven de nachtmerries weg.

    Atreyu

    "Een beetje maar hoor. In het begin doe je nog voorzichtig en probeer je zachtjes te doen, inmiddels maken we er af en toe een sport van om zowat boven elkaar uit te komen," legt Eleanor uit.
    Ik moet even lachen en schud mijn hoofd.
    Dan hebben jullie mijn liefje nog niet gehoord.
    "Tja, ik denk als je elkaar al zo lang kent als jullie, niks echt nog een taboe is," concludeer ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    ‘Tja, ik denk als je elkaar al zo lang kent als jullie, niks echt nog een taboe is.’
    Glimlachend schud ik mijn hoofd. ‘Inderdaad,’ reageer ik en sla mijn hand voor mijn mond als een gaap komt opzetten. ‘Ik ga je luchtbed klaar maken. Zou jij die laatste paar adressen van dat blad nog na willen kijken?’ vraag ik hem en sta dan langzaam op om richting de banken te lopen. Deze schuif ik, net als de salontafel, aan de kant en rol dan het luchtbed uit. Als ik de stekker in het stopcontact heb gestopt blaast het bed zich langzaam op en ga ik even zitten tot hij klaar is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Ik lach om zijn reactie en kruip nog verder tegen hem aan. Ik zwijg een tijdje maar kan de slaap niet vatten. 'Irial, waarom vind je me eigenlijk leuk? ' ik vroeg me dit al een tijdje af omdat ik de redenen of reden er zelf niet van in kan zien.

    (Vanavond en morgen ben ik niet online. Ik logeer bij een vriend en we gaan carnaval vieren. :))

    Atreyu

    "Inderdaad. Ik ga je luchtbed klaar maken. Zou jij die laatste paar adressen van dat blad nog na willen kijken?"
    Ik knik en schuif de laptop naar me toe terwijl Eleanor recht gaat staan. Tegen beter weten in tik ik de adressen in. Bij het derde adres valt mijn mond open van verbazing.
    "E- El- Eleanor!" roep ik.
    Eindelijk heeft het iets opgeleverd.

    Irial

    "Irial, waarom vind je me eigenlijk leuk?" vraagt Madeline plots.
    "Waarom?" vraag ik lachend. Dat is een goede vraag. Ik denk even na terwijl ik haar schouder aai.
    "Je bent lief, grappig, creatief en vastberaden," zeg ik dan. "En nog eens leuk om naar te kijken ook."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik knik kort en denk er over na. Ik kan lief zijn. . Grappig misscien maar ik vind mezelf nou niet echt grappig. Creatief en vast beraden. Daar kon ik mezelf wel in vinden. Maar leuk om naar te kijken nee. . 'Ik zit er over te denken mijn haar weer mijn eigen kleur te geven maar dan ben ik zo saai. ' lach ik en kijk schuin naar hem op.

    Eleanor

    ‘E- El- Eleanor!’ roept Atreyu plots. Direct veer ik omhoog en bij het zien van de uitdrukking op zijn gezicht snel ik naar hem toe en laat het luchtbed voor wat het is.
    ‘Heb je iets gevonden?’ vraag ik hem terwijl ik langs hem ga staan en op het scherm kijk. Eindelijk! We hadden eindelijk dat gevonden waar we naar opzoek waren. Met een vlugge blik keek ik weer naar Atreyu. ‘Wat wil je nu doen?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'