• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Het spijt me," Ik schud mijn hoofd. 'Het geeft niet Camargue, ik begrijp
    je wel.' Ikzelfs zat nu met dank aan haar en de toekomstige ouders ook aan
    kinderen te denken. Een kleine Camargue met mijn ogen misschien? Het leek
    me geweldig.

    Madeline

    Irial tilt me op en ik merk bijna niet hoe we naar boven gaan. De kamer ken
    ik niet dus ik ga ervan uit dat het zijn eigen kamer is waar ik nog nooit
    geweest ben. Ik leg mijn armen in zijn nek en druk wat kusjes langs zijn kaaklijn en nek.

    Eleanor

    ‘Wel, ik zou ze graag eens willen tegen spreken dan. Een discussie met mij wint niemand. Oke, bijna niemand dan,’ reageer ik en grinnik zachtjes bij het laatste. ‘En je hoeft me niet te bedanken, ik zeg wat ik zie.’
    Ik wierp hem een dankbare blik toe toen hij zei me niet af te rekenen om mijn gescharrel. ‘Oh, mijn toekomstige partner loopt daar buiten vast wel rond en als dat niet nu is is dat over een tijdje wel,’ reageer ik en na twee flinke stukken pizza houdt ik het voor gezien en zak iets onderuit op mijn stoel. ‘Fijn dat het je iets oplucht,’ glimlach ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Even een reactie plaatsen, zodat hij in mijn topic's staat. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ja, ik kan niet veel meer doen, Fedea slaapt :W Maar ik lees wel gewoon mee n.n']


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Het geeft niet Camargue, ik begrijp je wel."
    Plots wordt hij wel heel erg stil en ik vlei me nog wat dichter tegen hem aan. Ik zit zijlings op zijn schoot en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik speel een beetje met de kraag van zijn t-shirt en glimlach wanneer ik opnieuw mijn ring opmerk.
    "Waar denk je aan?" vraag ik dan.

    Irial

    Terwijl Madeline kusjes in mijn hals drukt sla ik de dekens over ons heen en schuur mijn kruis een beetje tegen het hare. Ik zoek opnieuw haar lippen en kus haar heel teder. Ik wil haar vertellen hoe mooi ik haar vind, maar ik weet dat ze er alleen maar onzeker van wordt dus kus ik haar gewoon verder. Ik neem zachtjes haar gezicht vast en druk kleine, lieve kusjes op haar lippen.

    Atreyu

    Ik lach even wanneer Eleanor onderuit zakt op haar stoel.
    "Volgepropt?" vraag ik dan.
    Zonder dat ze het me vraagt ruim ik de tafel af. Dat is wel het minste dat ik kan doen voor haar gastvrijheid. Ik kijk nog even op de klok en zie dat het al laat is.
    "Ik denk dat we beter gaan slapen nu. In het donker zoeken heeft toch geen zin en ik denk dat we haar sneller zullen vinden als we allemaal uitgerust zijn. Misschien is Cam tegen morgen ook al een beetje bekomen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Waar denk je aan?" Ze friemeld wat aan mijn kraag en ik glimlach.
    'Ik denk aan jou.. de bruiloft en kinderen.' Dat laatste zeg ik iets
    zachter en ik kus haar kruin omdat ik simpelweg niet bij haar lippen kan.

    Madeline

    Irial schuurd met zijn kruis tegen dat van mij en hij heeft waarschijnlijk geen idee hoe erg me dat opwind. Hij neemt mijn gezicht vast en plaatst er zachte lieve kusjes op. Ik glimlach. 'Ik hou van je.' Fluister ik net hoorbaar en kus hem dan langer.

    Carebear schreef:
    [Ja, ik kan niet veel meer doen, Fedea slaapt :W Maar ik lees wel gewoon mee n.n']


    [Zelfde geldt voor Faye, hahaha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Faye
    Luidruchtig word ik wakker geschud. Slaapdronken knipper ik met mijn ogen en houd mijn handen voor mijn gezicht als er een fel licht in mijn ogen schijnt.
    "Wat moet je?" brom ik, enigzins met een ochtendhumeur en begin de contrasten en de luidruchtige ademhaling van mijn broer te halen.
    "Dat je bent vergeten haar mobiel af te pakken, nu moest ik het doen, trut." sist hij en werpt het voorwerp naar me toe.
    "Waarom jij?" vraag ik nieuwsgierig en frons mijn wenkbrauwen even. Ik klem mijn handen rondom Fedea haar mobiel. Ik vraag me af of ze er niets van gemerkt heeft.
    "'K had dienst." antwoord hij bot terug, ik hoor hem van het trappetje lopen en in zijn bed zakken. Even vraag ik me af waarom ze haar überhaupt in de gaten houden wanneer ze slaapt, arm kind. Toch houd ik wijs mijn mond.
    "Nou welterusten dan en bedankt." zeg ik ergens toch dankbaar, blij dat ik het niet hoef te doen. Ik hoor mijn broer wat mompelen, gepaard met gesnurk. Vermoeid haal ik mijn schouders op en draai me weer om.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    'Helemaal volgepropt,' antwoord ik met een zacht lachje. Nog voor ik iets kan zeggen begint Atreyu af te ruimen, iets wat hij niet had hoeven doen aangezien hij de pizza al gehaald had.'"Ik denk dat we beter gaan slapen nu. In het donker zoeken heeft toch geen zin en ik denk dat we haar sneller zullen vinden als we allemaal uitgerust zijn. Misschien is Cam tegen morgen ook al een beetje bekomen,' zegt hij dan, na een blik op de klok geworpen te hebben. Ik wilde eigenlijk nog niet naar bed, er lagen nog wat papieren die nagekeken moesten worden maar aan de andere kant.. Als ik nu ging slapen was ik vroeger wakker en kon ik eerder beginnen. 'Is goed,' reageer ik en sta dan op. 'Ik heb een luchtbed?' zeg ik dan met een vragende ondertoon.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Ik denk aan jou.. de bruiloft en kinderen."
    Hij drukt een kusje op mijn haren en ik glimlach.
    "Kinderen?" vraag ik voorzichtig. Ik laat mijn fantasie de vrije loop en probeer me in te beelden hoe een kind van Liam en mij er uit zou zien. "Net zo klein als ik ben, maar net zo sterk als jij. Mijn rode haren en jouw prachtige ogen. En rode appelwangetjes," denk ik luidop terwijl ik gewoon met zijn kraag blijf spelen.

    Irial

    "Ik hou van je," zegt ze stil.
    Ik wil antwoorden maar ze drukt een lange kus op mijn lippen die ik gewillig beantwoord.
    "En ik van jou, Maddie," fluister ik terwijl ik even ademhaal. Dit zijn woorden die ik niet makkelijk uitspreek, maar ze zijn waar. Ik kan het niet ontkennen. In die enkele dagen die ik haar ken, is ze zo onnoemelijk belangrijk voor me geworden.
    Ik druk mijn lippen in haar hals en zuig zachtjes op haar huid.

    Atreyu

    "Is goed. Ik heb een luchtbed?" biedt Eleanor aan.
    Ik kijk haar met een glimlachje aan en knik zachtjes.
    "Dat zou fijn zijn," zeg ik rustig. "Maar de bank is ook goed, slapen doe ik vast toch niet meteen."
    Ik slaak een zucht en kijk haar dankbaar aan. Mocht zij me niet opvangen dan was ik gek geworden. Niet dat ik me nu zo stabiel voel. Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak en stuur tegen beter weten in een berichtje naar Fedea.
    "Ik weet dat je dit vast niet leest, maar ik mis je, ik wil weten waar je bent. Ik zoek je, ik hou van je. Hopelijk ben je oké en zorgen ze goed voor je. Ik hou van je. Ik vind je snel, dat beloof ik."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Ik word wakker gemaakt door een luidde piep, als ik mijn ogen open zie ik het scherm van Fedea haar mobiel oplichten. Een zucht van vermoeidheid komt over en met trillende handen pak ik het toestel beet. Trey.
    Ergens vroeg ik me af of ik het smsje moest lezen, of ik iets terug moest sturen, maar daardoor zou ik Fedea haar wensen omzeil helpen en ook mijzelf in problemen brengen. Toch bekijk ik de gemiste oproepen en worden mijn ogen groot van het aantal. Toch kan ik me niet bedwingen en open ik het berichtje.
    "Ik weet dat je dit vast niet leest, maar ik mis je, ik wil weten waar je bent. Ik zoek je, ik hou van je. Hopelijk ben je oké en zorgen ze goed voor je. Ik hou van je. Ik vind je snel, dat beloof ik." Er komt een brok in mijn keel te hangen. Het was nu maar hopen dan hij niet kon nachecken dat het bericht gelezen was.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik leg mijn telefoon aan de kant en neem hem ongeïnteresseerd terug op wanneer ik een berichtje binnen krijg. Ik schrik me rot wanneer ik zie dat het een ontvangstbevestiging is.
    "Wat?!" roep ik verbaasd. Ik kijk vluchtig naar Eleanor.
    Haar telefoon ligt aan!
    Snel toets ik haar nummer in en druk op het groene telefoontje. Ik hoor de telefoon over gaan.
    Neem op, neem op, neem alsjeblieft op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Ik hoor de mobiel ringend overgaan. Angst schiet me te binnen, ik hoor mijn broer onder me slapen en uit schrik druk ik op het groene telefoontje en leg mijn oor op de lijn. Meteen weet ik dit ik goed fout zit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Wanneer er tot mijn uiterste verbazing wordt opgenomen onderdruk ik de neiging om af te drukken. Het blijft muisstil aan de andere kant van de lijn.
    Ik doe teken naar Eleanor dat Fedea opgenomen heeft.
    "Fedea, waar ben je?" vraag ik bezorgd.
    Ik probeer zo rustig mogelijk te klinken en ik hoop dat mijn hartslag niet door de telefoon te horen is gezien ik hem door mijn hele lijf voel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Fedea, waar ben je?" vraagt de jongen aan de andere kant van de lijn bezorgd. Ik gok dat het Trey is, arme jongen. Ik hoor mijn hartslag in mijn keel overgaan. Ik slik moeizaam en probeer wat woorden te zeggen, maar ik blijf sprakeloos.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.