• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Vanavond vertrek ik voor 10 dagen naar Zwitserland dus dan ben ik heel weinig online :(]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [n'awhh jammer dan moeten we nu gewoon veel reageren :)]

    [Maar ik ben nu ook niet zo heel lang online, want mijn ma wil met een half uurtje nog iets leuks doen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hmm jammer dit rpg moet echt weer wat levendiger worden :)]

    [Ik weet het, maar ik wilde sowieso wachten tot jij terug was omdat je twee rollen hebt en het dan niet echt fijn is als we plots een topic verder zitten ofzo, snap je :Y)?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja snap ik maar het valt een beetje dood :(]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dat geeft niet hoor. Geniet van je vakantie! ]

    Atreyu

    "We gaan haar halen, Atreyu. Ik ben zo terug," zegt Eleanor. Ik knik nog even wanneer ze me op de glasscherven op de keukenvloer wijst. Terwijl ze weg is neem ik even de tijd om te denken. Faye, zo heet ze dus. Ik vraag me af waarom ze ons helpt, ze lijkt het echt goed te menen. Als het kan dan probeer ik de anderen te overtuigen haar daar ook weg te halen, dat ben ik haar wel schuldig.
    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht wanneer ik besef dat ik binnen een paar dagen waarschijnlijk weer mijn meisje in mijn armen mag sluiten.

    Irial

    Nu ligt ook Madeline aan mijn handdoek te prutsen. Als die op zijn beurt loskomt herhaalt ze wat ik net zei.
    "Oeps."
    Ze bijt op mijn onderlip en haalt haar handen door mijn haar. Ik zucht even en maak voorzichtig mijn lippen los van de hare. Ik kus haar kaaklijn, haar hals en zet vervolgens mijn lippen op haar sleutelbeen. Dat het veel te goed zichtbaar is negeer ik even. Zachtjes zuig ik op haar huid tot het bloed naar boven komt. Mijn vingertoppen laat ik over haar lichaam gaan.

    Camargue

    Ik schrik wakker wanneer ik een gebons op de deur hoor en kijk op de wekker.
    "Ugh," jammer ik even wanneer ik merk dat het nog heel vroeg is. Maar wanneer ik Liam zie liggen kan ik niet anders dan glimlachen. Ik geef hem een kusje op de wang, mijn schone slaper en sleep mezelf uit bed. Ik trek nog snel mijn onderbroek en zijn t-shirt aan. Met slaperige ogen open ik de deur en zie Eleanor staan.
    "Ellie?" Ik geeuw even en rek me uit. "Wat is er?"

    [Speciaal voor jou hè! :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hahah, vakantie :'). Het is een stage -_-]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik voel me vereerd! ]

    Madeline

    Irial zet een zuigzoen in mijn nek vlak bij mijn sleutelbeen en ik lach. Het geeft een tintelend gevoel. 'Nu ziet iedereen dat ik bij jou hoor. ' lach ik en laat mijn vingertoppen over zijn gezicht gaan. Alles maar dan ook echt alles was perfect aan hem. Tenminste in mijn ogen.

    Liam

    Ik ben te moe echt te reageren en ik ben blij dat Camargue de deur open doet. Terwijl ze praat probeer ik mezelf zover te krijgen om op te staan.

    Irial

    "Nu ziet iedereen dat ik bij jou hoor," lacht ze. Haar vingertoppen strelen mijn gezicht. Ik kijk haar glimlachend in de ogen.
    "Als ik naast je loop, dan zie ze dat wel aan de manier waarop ik naar je kijk," zeg ik zachtjes.
    Ik haal een hand door haar rode haren en kus haar nog een keer heel zachtjes.

    [Ik probeer deze middag nog even online te komen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik bloos en kijk naar hem. Hoe gelukkig mocht ik mezelf prijzen dat hij bij mij hoorde en wilde zijn. Ik volgens de vorm van zijn lippen met mijn wijsvinger en glimlach liefdevol.

    [Is goed ;)]

    Eleanor

    Met een slaperig gezicht verschijnt Cam na een tijdje in de deuropening. 'Ellie? Wat is er?' vraagt ze me na een geeuw. In korte lijnen vertel ik haar wat Atreyu en ik hebben gedaan. Het doospitten van de lijsten, de telefoontjes van de floraat en Fedea en het feit dat we nu eindelijk de plek hebben gevonden waar ze wordt vastgehouden. 'We moeten met z'n alle gaan bespreken wat we nu gaan doen om haar weer terug te halen,' zeg ik als laatste. 'Dus als jij en Liam naar mij toe kunnen komen?'

    [Veel suc6, en plezier natuurlijk, op je stage! ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik moet zachtjes lachen wanneer ze bloost. Met haar vinger volgt ze de vorm van mijn lippen. Haar glimlach is betoverend. Wanneer haar vinger over mijn piercing gaat ril ik even. Nooit geweten dat dat fijn zou zijn.
    Ik heb wel altijd gevonden dat het iets aan het kussen toevoegde. Ik grinnik een keer en bijt zacht op haar vinger.
    "Mmm, smaakt naar Madeline," lach ik.

    Camargue

    Ik luister nog half slapend naar het verhaal van Eleanor, maar krijg wel alles mee van wat ze zegt.
    "'We moeten met z'n alle gaan bespreken wat we nu gaan doen om haar weer terug te halen. Dus als jij en Liam naar mij toe kunnen komen?"
    Ik knik even maar kijk haar vragend aan.
    "Waarom kom je me dit nu pas zeggen? Liam en ik hadden gerust willen helpen," zeg ik met een glimlachje. "Geef ons een half uurtje en dan komen we naar je toe."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.