• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik moet lachen als hij me plagent streelt. Ik besluit zijn voorbeelt te volgen en laat mijn vingers over zijn onderbuik gaan terwijl ik in zijn oor bijt. 'Ik kan okk gemeenzijn' fluister ik.

    Liam

    Als Camargue haar heupen naar voren drukte kreun ik. Ze maakte me gek. Ik druk mijn lippen in haar net en schraap er over met mijn tanden. Ik stoot dieper dan ervoor maar hou het snelle ritme aan.

    Faye
    "Faye, je bent echt niet dik, en maaltijden overslaan is enorm ongezond." Zuchtend pak ik een stuk geroosterd brood van het bord en begin eraan te knabbelen.
    "Ik heb geen ontbijt overgeslagen, ik heb al gegeten. Net, tien minuten voor ik hier binnenkwam." leg ik uit en haal mijn hand door mijn donkerbruine haren. "Als jij weet wat ik allemaal eet kijk je op dat ik nog geen tientonner ben." ga ik verder, in de hoop dat ze zich geen zorgen maakt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik zucht.
    "Faye, kweek eens wat zelfvertrouwen. Je bent een mooie, lieve meid, die niets aan zichzelf moet veranderen."
    Glimlachend kijk ik haar aan. Voila, Fé heeft gesproken.
    Ik neem nog een paar happen van het ontbijt, hetzij met lange tanden, en kan het niet laten om nog steeds aan Trey te denken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Als het dienblad leeg is op enkele kruimels na zucht ik diep en wrijf even in mijn ogen.
    "Goed, wat nu?" vraag ik en laat me op de vieze grond vallen. De kamer kon absoluut wel een beurt van de stofzuiger gebruiken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Goed, wat nu?"
    Ik haal mijn schouders op en kijk eens rond.
    "Erg proper is het hier wel niet, he?" vraag ik.
    Ik prul wat aan de zoom van mijn jurkje en trek mijn benen op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Erg proper is het hier wel niet, he?" Mijn ogen worden groot als ik zie waarna dit gaat leiden. Opruimen, schoonmaken. Iets waar ik niet van hield. Logisch ook dat mijn kamer opgenoemd was tot oorlogsveld door mijn ouders.
    "Je wilt schoonmaken hier?" vraag ik, toch redelijk verbaasd en klop mijn handen af aan mijn broek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Je wilt schoonmaken hier?"
    Ik kijk haar even aan en begin te lachen. Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, niet bepaald. Het was gewoon iets dat ik opmerkte."
    Ik grinnik even.
    "Wat wil jij doen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nee, niet bepaald. Het was gewoon iets dat ik opmerkte." Opgelucht haal ik adem. Ik zie Fedea even grinniken. "Wat wil jij doen?" Meteen haal ik mijn schouders op. Het was moeilijk om iets leuks te verzinnen in dit stinkhok.
    "Hmm," mompel ik en wrijf even langs mijn kin. "Stel jij eens iets voor."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Hmm, stel jij eens iets voor."
    Ik grinnik.
    "Ik stelde gisteren Truth or Dare voor, het is jouw beurt."
    Ik kijk haar lachend aan.


    [Ik ga even eten :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik stelde gisteren Truth or Dare voor, het is jouw beurt." Ik frons mijn wenkbrauwen even.
    "Echt niet, dat was ik!" zeg ik terug, maar begin dan toch na te denken. "Maar weer truth or dare? Ik weet eigenlijk helemaal niets over je, net zoals jij over mij. Behalve dat je geweldig kan zingen en ik een floraat ben, natuurlijk." k grinnik. "Ik ben niet zo origineel, weetje."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Echt niet, dat was ik!"
    Ik grinnik even.
    "Shht, ik weet niets."
    "Maar weer truth or dare? Ik weet eigenlijk helemaal niets over je, net zoals jij over mij. Behalve dat je geweldig kan zingen en ik een floraat ben, natuurlijk. Ik ben niet zo origineel, weetje."
    "Ik kan helemaal niet geweldig zingen!"
    Mijn lach verdwijnt een beetje. Die discussie heb ik ook altijd met Trey.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Madeline's vingers gaan ook over mijn buik terwijl ik haar tanden in mijn oorlel voel.
    "Ik kan ook gemeen zijn," fluistert ze.
    "Ben ik gemeen?" vraag ik met een duister lachje. "Nou, met een gemene jongen wil je vast niet naar bed."
    Ik haal mijn handen van haar lichaam terwijl ik haar uitdagend aankijk.

    Camargue

    Liam bijt in mijn hals terwijl hij zich volledig laat gaan.
    Zo lekker.
    Ik zink mijn nagels dieper in zijn rug en merk dat ik de controle over mijn ademhaling en hartslag verlies. Na een tijdje spannen al mijn spieren zich op en bijt ik op mijn vuist om het niet uit te schreeuwen van genot.
    Dit keer gaat het niemand aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ik kan helemaal niet geweldig zingen!" Protesteert ze hevig. Ik schud meteen mijn hoofd.
    "Nee, dat heb je gisteren ook niet laten blijken, Fé." antwoord ik terug en laat mijn vingers over de kruimels van het dienblad glijden. "Ik durf te wedden dat als je geen fauniel en het 'eeuwige' leven had, of zo. Je heus wel een contract zou kunnen krijgen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Madeline

    "Nou, met een gemene jongen wil je vast niet naar bed." Ik grijns. 'Maybe I like bad?' Ik kus hem en knipper onschuldig met mijn ogen. 'Maar ik hou van je of je nou gemeen bent of juist lief.'

    Liam

    Ik voel haar spieren zich spannen. Mijn hoogte punt is ook niet ver weg. Ik druk mijn lippen op elkaar zodat onze kreunen niet te horen zijn en stoot verder. Dan voel ik mijn orgasme en kreun tegen haar lippen aan.

    Fedea

    "Nee, dat heb je gisteren ook niet laten blijken, Fé. Ik durf te wedden dat als je geen fauniel en het 'eeuwige' leven had, of zo. Je heus wel een contract zou kunnen krijgen."
    Ik grinnik even.
    "Dank je voor het compliment, maar toch vind ik dat je ongelijk hebt."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Begin jij?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.