• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Irial bijt in mijn vinger en ik giechel. "Mmm, smaakt naar Madeline," Ik knik. 'Niet eens naar vanille.' Prevel ik en kijk naar hem. 'Komen je ouders eigenlijk nog thuis of niet?' Ik had ze maar een keer gezien en daarna niet meer.

    Irial

    "Niet eens naar vanille. Komen je ouders eigenlijk nog thuis of niet?"
    Ik schrik een beetje van de plotse verandering van onderwerp en kijk Madeline vreemd aan. Mijn ouders zijn nu niet meteen een onderwerp waarover ik het wil hebben als ik naakt in bed lig met een al even naakt meisje naast me. Ik sla de dekens over ons heen.
    "Geen idee," zeg ik eerlijk. "Dat zie ik wel als ze thuis komen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Geen idee, Dat zie ik wel als ze thuis komen." ik glimlach en knik. 'Ik zat erover te denken je vanavond of vanmidag aan mijn ouders voor te stellen. Ik weet niet of je dat ziet zitten maar ja.'

    Eleanor

    'Waarom kom je me dit nu pas zeggen? Liam en ik hadden gerust willen helpen. Geef ons een half uurtje en dan komen we naar je toe.'
    Ik glimlach even na een korte knik. 'We wilde jullie gistere niet meer lastig vallen,' zei ik zacht, doelend op haar verdriet van gistere. 'Ik zie jullie over een half uurtje,' voegde ik daarna eraan toe en liep weer terug naar mijn appartement. 'Ze zijn er over een half uurtje,' zei ik tegen Atreyu en liep toen de keuken in om de glasscherven op te ruimen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Ik zat erover te denken je vanavond of vanmidag aan mijn ouders voor te stellen. Ik weet niet of je dat ziet zitten maar ja."
    Ik glimlach en trek haar tegen me aan.
    "Dat." Ik druk een kusje op haar lippen. "Zou ik." ik kus haar nog een keer. "Geweldig vinden."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Maar kunnen we het niet over ouders hebben als ik geen kleren aan heb?" vraag ik nog met een grijns.

    Camargue

    "We wilden jullie gisteren niet meer lastig vallen. Ik zie jullie over een half uurtje," zegt Eleanor zacht voor ze wegloopt. Ik glimlach zacht. Lieve Eleanor, denkt altijd aan een ander.
    Wanneer ik terug naar de slaapkamer ga om Liam wakker te maken zie ik dat hij al wakker is. Glimlachend ga ik nog even bij hem in bed liggen en geef hem een klein kusje.
    "Dag prinsje," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Maar kunnen we het niet over ouders hebben als ik geen kleren aan heb?"
    Ik glimlach. 'Dus je wilt je aankleden?' Vraag ik onschuldig en druk een kusje op zijn wang. 'Dan gaan we vanmiddag naar ze toe goed?'

    Liam

    "Dag prinsje," Ik glimlach als Camargue naast me komt liggen. 'Dag prinsesje.' Fluister ik vermoeid en trek haar tegen me aan. 'Wie stond
    er voor de deur?' Vraag ik nadat ik haar gekust heb.

    Irial

    "Dus je wilt je aankleden? Dan gaan we vanmiddag naar ze toe goed?"
    Ik moet luidop lachen.
    "Mooi gedaan, Maankind. Oké, ik doe kleren aan... uiteindelijk."
    Ik tover een duister lachje op mijn gezicht en ga boven Madeline hangen. Ik kus haar zacht en bijt contrastrerend even op haar onderlip. Dan breng ik mijn lippen naar haar hals om er kleine kusjes te zetten.

    Camargue

    "Dag prinsesje," fluistert Liam terwijl hij me tegen zich aantrekt. "Wie stond er voor de deur?" vraagt hij nadat ik nog een kusje gekregen heb.
    "Eleanor," zeg ik zacht. Ik druk een kusje in zijn hals. "We moeten over een half uurtje bij haar zijn. Ze weten waar Fedea is."
    Dat betekent dat ik nog een half uurtje met mijn prinsje heb.
    Ik geef hem kleine kusjes op zijn lippen om hem volledig wakker te krijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Mooi gedaan, Maankind. Oké, ik doe kleren aan... uiteindelijk." Ik lach om zijn reactie. Irial gaat boven me hangen en kust me. Hij bijt op mijn onderlip en drukt dan nog eens zijn lippen in mijn nek. Ik bloos en leg mijn armen in zijn nek en trekt hem naar me toe voor nog een kusje.

    Liam

    "We moeten over een half uurtje bij haar zijn. Ze weten waar Fedea is." Ik kijk haar opgewekt aan. 'Dat is geweldig nieuws.' Door dit gezegt te hebben ben ik helemaal wakker en kijk haar met een grijns aan. 'Alles komt dus toch nog goed.' Fluister ik dan en streel haar wang.

    Irial

    Madeline slaat haar armen om mijn nek en trekt me dichter naar zich toe. Ik druk mijn lippen op de hare tot ik me plots iets besef.
    "Wat als ze me niet aardig vinden?" fluister ik tegen haar lippen aan.
    Een beetje angstig kijk ik haar in de ogen.
    Ik mag dan wel meerderjarig zijn, ze kunnen haar nog steeds verbieden van met me om te gaan. Hoewel, daar luistert ze vast niet naar.

    Camargue

    "Dat is geweldig nieuws. Alles komt dus toch nog goed," fluistert Liam terwijl hij mijn wang streelt.
    "Mhm," antwoord ik kort. "Een half uurtje," zeg ik nog een keer voor ik mijn lippen op die van hem druk. Ik kruip dichter tegen hem aan en tegelijk dieper onder de dekens.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Wat als ze me niet aardig vinden?" Hij kijkt me angsitg aan. Ik moet vertederd lachen. 'Iedereen vind jou leuk en aardig en áls ze je niet zo leuk vinden dan hebben ze pech. Wij gaan trouwen in vegas ookal vinden zij het niets.' Lach ik en kus hem.

    Liam

    "Een half uurtje," Camargue krijpt dichter tegen me aan en dieper onder de deken. 'Wil je nog douchen ofzo? Ik hoef me namelijk alleen aan te kleden en dan ben ik zogoed als klaar.' Ik had totaal geen zin mijn haar te doen en als Cam het zo leuk vond dan was het prima.

    Irial

    "Iedereen vind jou leuk en aardig en áls ze je niet zo leuk vinden dan hebben ze pech. Wij gaan trouwen in Vegas ookal vinden zij het niets," lacht Madeline voor ze me kust. Het stelt me een beetje gerust, maar niet volledig. Ik ben blij dat ze hoe dan ook bij me zou blijven, maar het zou nog fijner zijn als ik natuurlijk wel de goedkeuring heb van haar ouders.
    Dan wil tenminste één ouderlijk paar me toch.

    Camargue

    "Wil je nog douchen ofzo? Ik hoef me namelijk alleen aan te kleden en dan ben ik zogoed als klaar."
    Ik schud mijn hoofd en kus hem opnieuw. Snap het dan, sukkel, waar we nog een half uur tijd voor hebben. Dan maar minder subtiel. Ik ga op hem zitten, mijn benen aan weerskanten van zijn lichaam en kijk hem uitdagend aan. Gezien we nog maar een maand hebben, wil ik er zoveel mogelijk van genieten. Ik kus hem nog een keer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik kijk hem nu serieus aan. 'Ik weet zeker dat zeker mijn moeder je geweldig zal vinden.' Stel ik hem gerust. 'Ze zal je als haar schoonzoon of zelfs zoon beschoudewen.' Ik verstrengel onze vingers en kus hem dan zachtjes.

    Liam

    Ze schud haar hoofd en kust me nog een keertje. Dan gaat ze op me zitten met haar benen aan weerskanten van me en kijkt me dan aan. Ik weet niet precies wat haar uitstraling moet zijn en hou mijn hoofd een beetje schuin. Ik kus haar gewillig terug en streel haar wang.

    Irial

    "Ik weet zeker dat zeker mijn moeder je geweldig zal vinden. Ze zal je als haar schoonzoon of zelfs zoon beschoudewen," zegt ze nu. Ze laat haar vingers tussen de mijne glijden en kust me zachtjes.
    "Je bent zo zeker van je stuk?" vraag ik voorzichtig. "Hoe weet je dat ze me geen pedofiel ofzo zullen vinden omdat ik een minderjarig meisje uit het park mee naar huis genomen hebben?"

    Camargue

    Hij kust me terug en streelt opnieuw mijn wang. Ik trek het t-shirt dat ik net aangedaan had om open te gaan doen terug over mijn hoofd en gooi het op de grond. Voorzichtig ga ik op hem liggen en druk mezelf helemaal tegen hem aan. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip.
    Begint het tot je door te dringen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Hoe weet je dat ze me geen pedofiel ofzo zullen vinden omdat ik een minderjarig meisje uit het park mee naar huis genomen hebben?" Met een lachje schud ik mijn hoofd. 'omdat je mee gaat Irial als ze je zien zullen ze had niet denken ik ken mijn ouders en zeker mijn moeder.' Ik kus hem. 'Wees gerust.'

    Liam

    Cam trekt haar shirt uit en gaat tegen me aan liggen. Zacht bijt ze op mijn onderlip. Ik laat mijn handen over haar rug glijden en sluit mijn ogen als we in een passievolle kus terecht komen.

    Irial

    'Omdat je mee gaat Irial, als ze je zien zullen ze dat niet denken, ik ken mijn ouders en zeker mijn moeder. Wees gerust."
    Ze geeft me een kus. Ik knik zachtjes en kus haar afwezig terug.
    Eerst zien, dan geloven.
    Ik kruip wat dichter tegen haar aan.

    Camargue

    Ik kreun zachtjes tegen zijn lippen aan wanneer zijn handen over mijn rug glijden. Hij kust me passievol en maar al te graag beantwoord ik die kus. Ik laat mijn handen door zijn haar glijden. Ze zijn zo heerlijk zacht, ik kan er maar niet afblijven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.