• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Irial tilt me op en klemt me tussen hem en de muur in. Ik sla mijn benen rond zijn middel zodat ik meer grip heb en niet naar beneden val. Ik leg mijn handen in zijn nek en genieten van al zijn aanrakingen.

    Irial

    Ze slaat haar benen om mijn middel en legt haar handen in mijn hals. Ik laat haar lippen even los en kijk haar in de ogen. Elke keer opnieuw ben ik verbaasd hoe mooi ze zijn.
    "Ga nooit meer bij me weg," fluister ik zacht. Ik laat mijn lippen even over haar gaan zonder haar te kussen. Dan druk ik ze op de hare, heel teder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    'Ik ga ook nooit bij je weg. ' fluister ik en kijk naar hem. Hij was perfect. Zijn lippen drukken teder op die van mij. Ik kus hem op de zelfde manier terug en streel zijn wang. Hij was van mij en ik zou hem nooit meer laten gaan.

    Irial

    "Ik ga ook nooit bij je weg," antwoordt ze fluisterend.
    Ze kust me terug en streelt over mijn wang. Ik krijg kippenvel van haar aanraking en tegelijk gaan mijn wangen gloeien. Tegen mijn zet ik de kraan uit en laat Madeline zakken. Ik druk nog een kusje op haar lippen voor ik de douche stap en twee handdoeken neem waarvan ik er een naar haar uitreik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach als hij me neerzet en de kraan uit draait. Ik neem de handdoek aan en begin me af te drogen. Ik ga voor de spiegel staan en breng een klein beetje make-up op en droog maar haar verder met de handdoek.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 10:12 ]

    Irial

    Wanneer ik afgedroogd ben en mijn handdoek om mijn middel geslagen heb, staat Madeline voor de spiegel. Ik ga achter haar staan en laat traag mijn armen om haar middel glijden. Ik kom wat dichter tot ik helemaal tegen haar aan sta. Zachtjes druk ik mijn lippen even op haar wang om ze dan in haar hals te zetten. Ik krijg er maar geen genoeg van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik giechel als hij zijn lippen in mijn nek zet. Ik zet de make-up weg en draai me naar hem om zodat ik met mijn armen in zijn nek hem kan kussen. Ik heb de handdoek omgeknoopt als een jurkje en ga op mijn tenen staan om dichter bij hem te komen.

    Irial

    Ik krul mijn neus omhoog wanneer ze giechelt. Ik vind haar nog steeds zo schattig als ze dat doet, maakt niet uit hoe vaak ze het al gedaan heeft. Dan draait ze zich om en slaat haar armen opnieuw om mijn nek. Ze gaat op haar tenen staan om me te kussen. Ik til haar opnieuw op en zet haar op de wasbak waarop ik tussen haar benen ga staan.
    Ik bijt even op haar onderlip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach als Irial me op de wasbak zet en tussen mijn benen gaat staan. 'Ik voel me altijd zo klein naast jou' prevel ik tussen de kussen door. 'Maar je weet toch wel dat je nooit echt nooit meer van me af komt? '

    Irial

    "Ik voel me altijd zo klein naast jou. Maar je weet toch wel dat je nooit echt nooit meer van me af komt?"
    Ik lach even tegen haar lippen aan om die opmerkingen. En vooral om het feit dat ze niks met elkaar te maken hebben. Ik kus haar zachtjes verder.
    "Zou ik niet willen," fluister ik tegen haar lippen aan. Ik laat een hand op haar onderrug rusten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Mooi want je hebt niet echt een keuze. ' dan zucht ik. 'Ik moet me aan gaan kleden voor ik te laat kom' ik trek een spijtig gezicht en spring van de wasbak af.

    Irial

    "Mooi want je hebt niet echt een keuze. Ik moet me aan gaan kleden voor ik te laat kom," zegt ze waarop ze van de wasbak af springt. Hierdoor staat ze helemaal tegen me aan maar ik weiger achteruit te gaan.
    Ik trek haar tegen me aan en druk opnieuw mijn lippen in haar hals.
    "Ik kan je vast niet overtuigen hier te blijven?" fluister ik in haar oor voor ik even op haar oorlel bijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Al snel laat ik de telefoon langs mijn lichaam zakken als ik merk dat de jongen heeft opgehangen. Vlug stop ik het toestel terug in mijn broekzak en loop dan weer terug de kelder in. Ik kon niet meer doen dan ik nu gedaan had.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Madeline

    Ik giechel. 'Vast wel maar wil jij dan dat ik te laat voor school kom? ' ik kijk hen uitdagend aan en ga dichter tegen hem aan staan. Hij bijt zacht in mijn oorlel en ik pak een van zijn handen vast.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 10:53 ]

    Irial

    "Vast wel maar wil jij dan dat ik te laat voor school kom?" Ze komt dichter tegen me aanstaan en neemt een van mijn handen in de hare.
    "Je bent niet te laat als je er niet bent," mompel ik.
    Ik druk mijn lippen weer op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.