• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Dus ik ga spijbelen? ' fluister ik en kijk hem aan. 'Want dat zou ik niet heel erg vinden hoor. ' ik vond het vele male leuker om bij Irial te zijn dan op school.

    Irial

    "Dus ik ga spijbelen? Want dat zou ik niet heel erg vinden hoor," fluistert ze.
    "Dat is dan geregeld," zeg ik met een grijns. Ik buk me even en leg Madeline over mijn schouder. Zo neem ik haar mee naar mijn slaapkamer waar ik haar voorzichtig weer op bed leg. Ik ga naast haar liggen, op mijn zij en sleur haar mee in een passionele kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik gil als Irial me over zijn schouder heen gooit en me op bed legt.
    Daar kust hij me vol passie en ga ik er gretig op in. Ik trek hem dichter naar me toe en laat mijn vingers over zijn gezicht hoofd en hals gaan.

    Eleanor

    ‘Kijk of je een zwarte Jeep ziet?’ vraagt hij hoopvol waar ik kort op knik als antwoord.’Ik ehm, ik kan wat vrienden vragen om hulp? Ik weet niet in hoeverre jullie dit geheim horen te houden…’Hoewel ik luisterde naar wat Atreyu zei waren mijn ogen gericht op het scherm en mijn poging om op hem te reageren mislukte toen ik een zwarte Jeep zag staan. ‘Atreyu, dit is het! De jeep, het pand, de plaats!’ roep ik uit en loop zo snel als ik kan met mijn laptop naar hem toe zodat hij het ook kan zien.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik lig nog steeds in een bolletje op de matras en staar voor me uit. Mijn tranen liggen opgedroogd op mijn wangen, en ik denk aan het gesprek van net. Ik mis hem, ik mis hem zo hard. Ik bijt op mijn lip en voel de tranen weer opkomen. Ik hoor de deur opengaan, maar doe geen moeite me om te draaien om te kijken wie het is.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 11:25 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ze trekt me dichter naar zich toe en laat haar vingers over mijn gezicht en hals gaan. Ik ga boven haar hangen en bijt zachtjes op haar onderlip.
    Inderdaad heel fijn wakker worden
    Plagerig speel ik een beetje met de knoop in haar handdoek. Plots komt het ding los.
    "Oeps," fluister ik met een grijns.

    Atreyu

    Ik schrik op uit mijn gedachten wanneer Eleanor begint te roepen.
    "Atreyu, dit is het! De jeep, het pand, de plaats!"
    Ze tilt haar laptop op en komt ermee naar mij gelopen. Verbaasd zit ik naar het scherm te kijken. We hebben haar gevonden!
    "Verwittig Cam en Liam, dan kunnen we samen beslissen of we er mijn vrienden ook bij halen," zeg ik zo kalm mogelijk. Eigenlijk wil ik springen en juichen, maar daar heb ik nog lang geen reden toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor


    ‘Verwittig Cam en Liam, dan kunnen we samen beslissen of we er mijn vrienden ook bij halen,’ zegt hij en ik zet mijn laptop op de salontafel en kijk hem even aan. ‘We gaan haar halen, Atreyu,’ zeg ik zacht tegen hem en met een kleine glimlach. Het begin was er, nu de rest nog. ‘Ik ben zo terug,’ zeg ik dan en loop snel richting mijn voordeur. Nog voor ik de deur uitloop zie ik de glasscherven op de keukenvloer liggen en na Atreyu een korte waarschuwing te hebben gegeven loop ik in naar Cam’s appartement toe. Daar bons ik op de deur, in afwachting van haar reactie.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Ik grinnik en pruts wat een zijn handdoek. Als die los komt herhaal ik Irial. 'Oeps' ik bij op zijn onderlio en laat mijn vingers door zijn haar gaan.

    Vanaf morgen ben ik op vakantie dus dan reageer ik niet ):

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 22:28 ]

    Fedea

    Ik draai me om, en kijk Faye aan. Wanneer ik zie dat ze niet meer belt, voel ik de tranen weer opkomen. Ik klem mijn armen om mijn benen en sluit mijn ogen even.
    "Wat zei hij nog?" vraag ik zacht.
    De geur van het ontbijt kruipt mijn neusgaten binnen, maar ik heb absoluut geen honger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hij zei dat hij voorzichtig zou zijn." Ik glimlach even om haar gerust te stellen en draai de deur achter me op het slot. Meteen hoor ik voetstappen tikken op de trap, waaruit ik kan opmaken dat we precies op tijd zijn.
    "Je moet wat eten Fedea, kom op. Ik snap dat je door de omstandigheden geen trek hebt, maar je hoeft hier nu niet meteen vijf kilo af te vallen. Je bent al dun zat en trouwens, ik heb me uit de veren gewerkt voor die eieren." zeg ik en laat me op de grond ploffen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Hij zei dat hij voorzichtig zou zijn. Je moet wat eten, Fedea, kom op. Ik snap dat je door de omstandigheden geen trek hebt, maar je hoeft hier nu niet meteen vijf kilo af te vallen. Je bent al dun zat, en trouwens, ik heb me uit de veren gewerkt voor die eieren."
    Ik trek het dienblad naar me toe en kijk haar even aan.
    "Als je dan mee-eet?" vraag ik zacht en zucht.
    "Sorry. Dank je voor het eten. Dank je, voor alles."
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Als je dan mee-eet?" hoor ik haar vragen en zucht diep. "Sorry. Dank je voor het eten. Dank je, voor alles." Ik haal mijn schouders op en wrijf over mijn buik.
    "Het verschil tussen jou en mij is dat jij een grassprietje bent en ik door kan als sumoworstelaar." Overdrijf ik en grinnik even. "Eet maar zoveel je op kan, de rest gooien we wel weg."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Het verschil tussen jou en mij is dat jij een grassprietje bent en ik door kan als sumoworstelaar. Eet maar zoveel je op kan, de rest gooien we wel weg."
    Ik kijk haar even aan en schud mijn hoofd.
    "Dat is niet waar. Eet gewoon wat mee. Alsjeblief?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Okeee ik ben weer in nl dus zullen we verder gaan?