• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Roane| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Roosevelt| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Roane| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Roosevelt| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik merk dat hij niet overtuigt is. 'Je gelooft me niet he?' Fluister
    ik en streel door zijn haren. Ik kus zijn voorhoofd en streel over
    zijn arm.

    Liam

    Haar handen gaan door mijn haar en ik lach als ze kreunt. Ik had door waarom ze zei dat we nog maar een half uurjte hadden. 'We moeten dus snel zijn?' Fluister ik hees en laat mijn lippen over haar kaak en nek gaan.

    Irial

    "Je gelooft me niet he?" fluistert ze terwijl ze een hand door mijn haren haalt. Ze kust mijn voorhoofd en streelt mijn arm.
    Ik glimlach verontschuldigend.
    "Sorry," zeg ik zachtjes.

    Camargue

    "We moeten dus snel zijn?" fluisert Liam hees. Ik knik enthousiast en zucht wanneer ik zijn lippen in mijn nek voel.
    "Slimmerik," grinnik ik plagerig.
    Ik kras zachtjes met mijn nagels over zijn borstkas.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach terug. 'Nee het geeft niet hoor.' Ik kus zijn wang en zucht tevreden.
    'Wat wil je doen voor vanmiddag?' Mompel ik en streel door zijn haren.

    Liam

    "Slimmerik," ik grinnik. 'I'm a smartass you know?' Ik kus haar lippen en gooi de deken van het bed af. 'We hebben haast geloof ik.' en kijk even op de klok. 'ja we hebben haast ja.' Lach ik.

    Irial

    "Nee het geeft niet hoor. Wat wil je doen voor vanmiddag?" mompelt ze terwijl ze door mijn haren gaat. Ik haal mijn schouders op en kijk haar lachend aan. Plagerig zet ik een vinger bij haar hals en laat hem naar beneden glijden, tussen haar borsten, over haar buik en rond haar navel. Daar stop ik.

    Camargue

    "I'm a smartass you know? Hij kust me en gooit het deken van mijn bed af. "We hebben haast geloof ik. Ja we hebben haast ja," lacht hij.
    "Misschien moet je minder praten," fluister ik tegen zijn lippen aan. Ik neem zijn gezicht vast en kus hem vol passie. Ik weet niet hoe ik het doe, maar ik weet ons om te draaien zodat hij bovenop me ligt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Irial haalt zijn schouders op. Zijn vinger maakt een weg naar beneden bij mijn navel stopt hij. Ik glimlach en druk zo zacht mogelijk mijn lippen op die van hem en druk mijn lichaam tegen dat van hem aan.

    Liam

    Hoe ze het doet weet ik niet maar ze ligt nu onder me. Ik kus haar plagend bij haar mondhoek en maak een weg naar beneden bij haar nek sleutel been en borsten. Ik adem gehaaster en mijn hartslag versneld.

    Irial

    Heel zachtjes drukt ze haar lippen op de mijne en vervolgens voel ik haar lichaam tegen het mijne aan. Ik leg mijn hande nu volledig op haar lichaam en laat die zachtjes omhoog en omlaag glijden. Mijn hart gaat als een razende tekeer.

    Camargue

    Plagerig kust hij mijn mondhoek. Ik voel zijn lippen in mijn nek, op mijn sleutelbeen en bij mijn borsten. Ik hoor hoe Liam gejaagd ademhalt en klem mijn benen om zijn middel.
    "Geen tijd," zucht ik terwijl ik zijn gezicht weer vastneem en zijn lippen naar de mijne breng.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik voel zijn hartslag en hij gaat net als die van mij sneller dan normaal.
    Zijn hand streelt mijn lichaam en ik kan niets anders doen dan hem kussen
    alsof dit de laatste keer zou kunnen zijn.

    Liam

    "Geen tijd," Zucht Cam en klemt haar benen rond mijn middel. In een simpele
    beweging kom ik in haar en kreun zachtjes. Ik hou mijn handen rond haar heupen
    om zo een snel ritme aan te houden.

    Irial

    Madeline kust me alsof haar leven ervan afhangt. Ik vind het heerlijk.
    Ik bijt zachtjes op haar onderlip en trek haar nog dichter tegen me aan. Haar warmte is zalig en maakt me op dit moment intens gelukkig.
    "Ik hou van je," prevel ik tegen haar lippen aan.

    Camargue

    Ik voel Liam bij me binnen komen en kreun zachtjes, net als hij. Zijn handen houden mijn heupen stevig vast en met een snel ritme bedrijven we de liefde. Dit moeten we vaker doen.
    Ik had er geen idee van dat ik zo snel zo opgewonden kon raken.
    Zachtjes kreun ik zijn naam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Het spijt me zeer, en het is een slechte timing. Maar ik moet gaan. Hopelijk tot morgenavond.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Geeft niet joh!]

    Madeline

    "Ik hou van je," Prevelt hij tegen mijn lippen. Ik glimlach en ius hem terug. 'Ik hou ook van jou Iri.' Ik omhels hem en druk mijn gezicht in zijn nek.

    Liam

    Zacht kreunt Camargue mijn naam. 'Cam.' Hijg ik en druk mijn lippen
    op die van haar. Ik hield van haar om alles.

    [I'm here! Darn :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roosevelt schreef:
    Fedea

    "Het verschil tussen jou en mij is dat jij een grassprietje bent en ik door kan als sumoworstelaar. Eet maar zoveel je op kan, de rest gooien we wel weg."
    Ik kijk haar even aan en schud mijn hoofd.
    "Dat is niet waar. Eet gewoon wat mee. Alsjeblief?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Irial

    "Ik hou ook van jou Iri."
    Ze drukt haar gezicht in mijn nek en ik grinnik even. Haar armen bezorgen me een veilig gevoel. Ik breng nu ook mijn gezicht naar haar hals en zet er zachte kusjes. Plagerig laat ik mijn vinger rond haar navel gaan.

    Camargue

    "Cam," hijgt nu ook Liam.
    Hij drukt zijn lippen op de mijne en gewillig beantwoord ik zijn kus. Ik druk mijn heupen naar hem toe om hem dieper in me te voelen. Ik laat mijn handen op zijn rug glijden en kras voorzichtig. Het enige dat ik kan uitbrengen is zijn naam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Dat is niet waar, eet gewoon mee, alsjeblieft?" Ik zucht diep en haal mijn schouders op. Waarschijnlijk was ze koppig genoeg om door te blijven zeuren tot ik mee at.
    "Goed dan, maar die ene kilo die erbij komt, daar geef ik jou persoonlijk de schuld van." Ik schuif het dienblad in ons midden. "Moet alleen nog even verzinnen hoe, maar die straf komt wel." plaag ik haar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik trek even mijn wenkbrauw op.
    "Faye, je bent echt niet dik, en maaltijden overslaan is enorm ongezond."
    Ik glimlach even prik met de vork wat in het ei. Het ziet er naar uit dat zij niet alleen voor mij gaat zorgen, maar ik ook voor haar. Voorzichtig neem ik een hap, en ik kijk haar afwachtend aan tot ze hetzelfde doet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.