• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Philip

    Ik voel iets van blijdschap als Melanthi zegt dat ze me herkent. "Eigenlijk valt er niet zo veel over mij te vertellen. Ik woon een beetje in het zuiden van Athene, en zit daar ook op school. Mijn ouders hebben dolgraag dat ik mijn studie afmaak, en dat, nouja, wás ik ook van plan. Ik woonde trouwens boven de bakkerij. En jij?"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Melanthi
    'Ik ben opgevoed door een man die me heeft opgenomen. Mijn ouders kende ik niet. Hij was mijn leermeester en heeft me alles geleerd wat ik nu weet.' Zeg ik. Ik ga in kleermakerszit zitten en kijk weer naar de jongen naar wie ik mijn hand had opgestoken.


    Cookies!

    [anyone die met Chara of Selene wil praten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayden
    Ik zie iemand vriendelijk zwaaien en ik glimlach terug. Ik loop lichtelijk ongemakkelijk naar een groepje (Selena Alive en Esdras) en bekijk ze even snel voordat ik wat zeg. 'Hey.' Zeg ik vriendelijk. Ik voel dat Jade me achtervolgt. Begreep ik ook wel we wouden nu even niet alleen zijn. We waren altijd samen. Dan waren we sterker.

    [Jade zei dus ook hoi, maart e moeder is chat omdat ik op de iPad zit en ik moet van de iPad af ga wel op iPod ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Selene
    'Hey.' hoor ik ineens twee mensen zeggen. Ik kijk op en zie een jongen en meisje staan. 'Hee,' begroet ik ze. Ik maak een domme beweging waardoor ik uit mijn hangmat val en op de grond terecht kom. Vlug krabbel ik weer overeind. 'Ik ben Selene,' stel ik mezelf voor, 'en dit zijn Esdras en Alive,'

    [haha okee, ik ga ook even over op ipod a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayden
    Ik glimlach naar ze. 'Ik ben Jayden en dit is Jade.' Zeggen ik en Jade weer tegelijkertijd. Alleen zei ze Ik ben Jade en dit is Jayden. Ik grinnikte zachtjes. 'We zijn een tweeling.' Zeg ik nog steeds grinnikend. Ik besluit ook op een hangmat te gaan zitten net als Jade blijkbaar en door de plotselinge gewicht vielen wij om. Alweer luid lachend. Ik stond weer op en hielp Jade. 'De Stuntelige Tweeling.' Verbeterd Jade me dan nog steeds half lachend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Philip

    "Wow.." mompel ik als ze haar verhaal heeft gedaan. Nog eens wat anders dan mijn doodgewone leventje. Dan zie ik haar naar een andere jongen kijken. Geïrriteerd merk ik dat ik me weer jaloers voel. Ik voelde me nogal raar, ik was nog nooit eerder verliefd geweest, en nu opeens op Melanthi, die mij niet zo te merken niet echt leuk vond. Ik zuchtte. Om haar aandacht weer te krijgen probeerde ik een gesprek te beginnen. "Ehm, heb jij een idee hoe lang we nog onderweg zijn?" Stomme vraag, Phill, zei ik tegen mezelf.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Selene
    Ik moet lachen om Jade en Jayden. 'Jullie zijn niet de enige stuntelige mensen hier,' grinnik ik, ' doen jullie trouwens altijd alles tegelijk?' vraag ik nieuwsgierig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    melanthi
    'ik zou het niet weten.' Zeg ik. Ineens hoor ik gelach 'daar klinkt het gezellig!' lach ik als ik naar de anderen kijk die op de grond vallen. 'zullen we erbij gaan zitten?'

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 22:15 ]


    Cookies!

    Philip

    "Zullen we erbij gaan zitten?" vraagt Melanthi. Ik haal mijn schouders op. "Waarom ook niet"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    melanthi
    Ik spring op en loop samen met phil naar de anderen.
    'em, hallo.' besluit ik maar te zeggen. 'mogen wij erbij zitten?'


    Cookies!

    Jayden
    'Ja meestal wel. We kunnen ook niet zonder elkaar. Ik was is een tijdje weg en we voelden ons even leeg. We zijn altijd een geweest. Ik heb ook gewisseld met een klein meisje. Ik heb haar plaats ingenomen omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om Jade alleen te laten gaan.' Zeg ik glimlachend. Ik voel jade teen me aan leunen. Ze was nog steeds moe. Ik kijk op als ik een meisje zie en een jongen. 'Heey. Natuurlijk mag je er bij zitten waarom zou dat niet kunnen.' Zeg ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Selene
    'Mogen wij erbij zitten?' vraagt een meisjesstem. Ik kijk op en zie een meisje en jongen staan. 'Tuurlijk,' zeg ik met een glimlach. 'ik ben Selene,' stel ik mezelf voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selene
    Ik glimlach als ik hoor wat Jayden zegt,' awww, dat is echt superschattig. Ze mag blij zijn met een broer als jou,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik glimlach naar de anderen en steek mijn hand uit net als Jayden. 'Jade en die nietsnut naast me os Jayden.' Zeg ik grijnzend. Ik voel een stomp en grinnik. Ik glimlach door Selene's reactie en ik voel Jayden een beetje verlegen worden. Ik ga nu rustig zitten zodat we niet nog is vallen. 'Jep ik bof maar met zo een broer.' Zeg ik gemeend ik zou echt niet zonder Jayden kunnen.


    I'm finally back, Finally after a Year break